"ניהול עתידי" – מפגש למידה של העמותה הישראלית לניהול משאבי אנוש

"ניהול עתידי" – מפגש למידה של העמותה הישראלית לניהול משאבי אנוש

העמותה הישראלית, לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש מזמינה אתכם למפגש למידה בנושא "ניהול עתידי" שייערך ב-25.10. המפגש ממשיך את רצף המפגשים בנושא עולם העבודה העתידי.

שיתוף
העמותה הישראלית לניהול פיתוח וחקר משאבי אנוש

אחד הנושאים העיקריים שמעסיקים אותנו, כשמדברים על עולם העבודה העתידי, הוא נושא הניהול העתידי. מה תהיה דמותו של המנהל העתידי? מה הם מאפייניו? מה הכישורים הנדרשים ממנהל מצליח?  מעל לכל- נשאלת השאלה האם בכלל יהיה בעתיד צורך במנהל?

בשאלה זו מתלבטים אנשי מחקר, תאורטיקנים העוסקים בשאלת ניהול ומנהיגות, ובמיוחד אנשי שטח, מנהלי משאבי אנוש שאמונים על פיתוח מנהלים והכנת ההובלה של הארגון לקראת אתגרי המחר.

ואכן לפי ממצאי מחקר ודיונים עם מנהלי משאבי אנוש, צופים שבנושא זה יתרחש בעתיד שינוי משמעותי. מגוון הדעות רב.

 יש המדברים על ניהול עצמי, בלי מנהלים, במציאות עבודה וירטואלית וגמישה. יש המייחסים למנהלי העתיד תכונות של חונך ומנטור, שעיקר תפקידו להנחות ובעיקר להקשיב.

יש המדגישים את העובדה שהחכמה והידע מצויים אצל "ההמון" ועל כן הגבול בין מנהלים לכפיפים הולך ומצטמצם. ממצאי מחקר שנערך ב-2012, ע"י דר' שלומית קמינקא דר' אייל קמינקא ודר' הילה פרץ מצביעים על מנהלי עתיד שהם יותר מנהלי אנשים מאשר מנהלי משימות.

בואו להתלבט ביחד אתנו במפגש למידה שיזמה העמותה הישראלית, לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש, שיתקיים ב- 25.10. למפגש זה מגיע מרצה מחו"ל שיציג בפנינו מחקר עדכני ומרשים בנושא מנהיגות 2030. נערוך חשיבת המונים יצירתית בנושא, בסיוע תכנה ייחודית של גמינג, ונחשף למגמות חדשות בתחום, שיציגו המרצים שעוסקים במנהיגות עתיד.

לפרטים יש לפנות לעמותה, בטלפון 08-8570259

או במייל :  info@ishrm.gov.il

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה