כתבו לנו HRus משאבי אנוש

כתבו לנו HRus משאבי אנוש

אנו פונים לקהילת משאבי האנוש בישראל – למנהלי משאבי אנוש, מנהלי דרכה, רווחה, גיוס,  שכר והטבות, וכל אנשי הקהילה הרוצים לתרום מנסיונם ומהידע שלהם – לשתף את כלל קוראי האתר – ולהצטרף לצוות הכותבים באתר. מערכת HRus תשמח לקבל מאמרים מקצועיים במכלול הנושאים של משאבי אנוש, שכר, רווחה הדרכה ועוד, וכן בנושאי מנהל ולוגיסטיקה.

המאמרים יכולים להיות דיווחים על מינויים של מנהלי משאבי אנוש בכל התחומים שפורטו לעיל, סיפורים על פרויקטים שביצעתם, מאמרים מקצועיים, דיווחים על כנסים בחו"ל בהם ביקרתם, בקשות להתראיין אצלנו, דיווחים על פעילויות שביצעתם כגון ערבי חברה, ימי כיף וסדנאות שונות, ועוד.

המאמרים צריכים להיות מקוריים, כאלה שטרם פורסמו ברשת האינטרנט, ובאורך של כ-500 מילה. יש לצרף למאמר את שם הכותב, רקע אודותיו, תמונה על רקע לבן, ופרטי התקשרות. המערכת שומרת לעצמה את הזכות להחליט מה יפורסם ומתי, וכן לערוך את החומר. כל כותב מאמרים יהיה אחראי משפטית לתוכן הכתבה, ובכלל זה כנגד תביעות של לשון הרע וזכויות יוצרים. פרטי הכותב ותמונתו יפורסמו באתר. הכתבה תסווג ע"י המערכת בקטגוריה המתאימה, והמאמרים המוצלחים יפורסמו בקטגוריית המועדפים, במרכז דף הבית.

קול קורא להרצאות בכנסים

אנו בפורטל HRus  עורכים כ-6 כנסים מקצועיים בשנה, במגוון רחב של נושאים. אנו מזמינים אתכם לשלוח לנו באופן קבוע הצעות להרצאות בכנסים, ולא רק כמענה לקול קורא שאנו מפרסמים לכל כנס בנפרד. כל ההצעות יישמרו אצלנו, ובמידה ויצטברו מספיק הצעות להרצאות בנושא מסוים, נשקול לערוך כנס ספציפי על אותו הנושא, או לפחות מושב בכנס משאבי אנוש הכללי.

אנו בפורטל HRus רואים בכם שותפים מלאים לדרך ולהצלחה, ומאמינים שככל ששיתוף הפעולה בין הקהילה לבין HRus יתחזק, כך רמת המגזין תלך ותשתפר וכולנו נצא נשכרים.

פניות למערכת בנושא פרסום מאמרים ו/או ביצוע ראיונות וכן הצעות בכל נושא כולל בקשות הרצאה בכנסים, ניתן לשלוח למייל – news@hrus.co.il