משרות במשאבי אנוש: דרושים יועצים ומנחים בכירים בתחום הפיתוח הארגוני

משרות במשאבי אנוש: דרושים יועצים ומנחים בכירים בתחום הפיתוח הארגוני

חברת בלאנצ'רד- ישראל מקבוצת O-Group, מגייסת בימים אלו יועצים ומנחים בכירים ומנוסים בתחום הפיתוח הארגוני לפעילות בישראל

שיתוף
דרושים יועצים ארגונים

חברת בלאנצ'רד-ישראל מקבוצת O-Group, מגייסת בימים אלו יועצים ומנחים בכירים ומנוסים לפעילות בישראל, זאת כחלק מהרחבת פעילות החברה עם חברות ישראליות הפועלות בארץ ובעולם.

הדרישה היא ליועצים ומנחים בכירים, בעלי ניסיון מוכח בהובלה של תהליכי פיתוח ארגוני והנחייה של תהליכי ומסלולי פיתוח של הנהלות ומנהלים, בנושא מנהיגות ופיתוח צוותים.
היועצים שיקלטו יעברו תהליך הסמכה בינלאומי, בין השאר על אחד המודלים המוכרים ביותר בתחום המנהיגות – Situational Leadership II של בלאנצ'רד. המשרה מיועדת ליועצים עם ניסיון של למעלה מ-6 שנים בתחום, עם ארגונים עסקיים בסדר גודל בינוני גדול.

התפקיד כולל ייעוץ והנחייה של מנהלים בכל הדרגים – החל בדרגי ביניים ועד להנהלות בכירות. הכפיפות היא למנהלת מקצועית.

נדרשת השכלה אקדמית רלוונטית, יתרון לתואר שני ומעלה. כאמור, נדרש ניסיון עסקי בניהול אנשים בחברה גדולה, ניסיון באימון והנחייה בתחומי ניהול ומנהיגות, פיתוח וגיבוש צוותים.

דרישות נוספות: זמינות מיידית, גמישות ונכונות לעבודה והשקעה, נכונות ללמידה והתפתחות ברמה האישית – מקומית ובינלאומית. העבודה במסגרת צוות פרויקט.

בלאנצ'רד ישראל הינה חלק מקבוצת בלאנצ'רד העולמית. לקבוצה 41 משרדים ברחבי העולם והמטה שלה שוכן בסן דייגו, ארה"ב. החברה מסייעת לארגונים לשפר את כושר הצמיחה הארגוני, באמצעות תהליכים ופתרונות לפיתוח ארגוני ופיתוח של אנשים, פתרונות שמטרתם לפתח High Performance Organizations.

ניתן לפנות לחברה באמצעות המייל ל- Emailinfo@blanchard.co.il (לציין משרה BL100), וכן ב: טלפון 03-6486696, פקס- 03-6484241.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה