שיתוף

בימים אלה, כאשר שוק הארגונים מתמודד עם השלכות הפוסט קורונה, חלים שינויים מאסיביים ששינו מקצה לקצה את הדרך בה עובדים ומנהלים עובדים.

בתוך סופת השינויים הזו, ארגונים מתמודדים עם לחץ לשמור על הרווחים ובה בעת לצמוח תוך התמודדות עם כוח אדם שמרגיש שחוק, וברוב המקרים מנותק, מהארגונים בהם הם עובדים.

סקר שנערך בארה"ב וניסה לצפות את המגמות בתחום משאבי אנוש לשנה הקרובה הצביע על כך שארגונים יצטרכו לחשוב מחדש על תוכניות כוח העבודה שלהם ולהשתמש במודלים ממוקדי עובדים כדי להישאר תחרותיים.

כדי לעשות זאת בדרך הנכונה, ארגונים רבים יגלו שיהיה עליהם לאמץ טכנולוגיית המיועדות לניהול מודרני של המשאב האנושי ולבנות אסטרטגיות תכנון כוח אדם אג'יליות שמסייעות בהשגת החזר טוב יותר על ההשקעה.

יתרה מכך, מינוף הטכנולוגיות העדכניות ביותר מאפשר לארגונים להישאר בקדמת הבמה, לייעל את העבודה ולהניע את הארגון לעבר הצלחה.

תחום אחד שהטכנולוגיה יכולה לשפר אותו במידה רבה הוא הכשרות העובדים. בעולם העסקים המשתנה במהירות, כאשר הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, הכישורים של העובדים מתיישנים בקצב חסר תקדים.

כדי להבטיח שכוח העבודה ישאר מעודכן, חיוני לאמץ טכנולוגיה חדשה ולשלב אותה בתהליכי העבודה של הארגון.

מדובר בטכנולוגיות שיכולות לספק לעובדים הכשרה מתמשכת בעבודה, ימנעו את הצורך לפטר עובדים בעלי כישורים מיושנים או להוציא כסף רב על גיוס עובדים בעלי מומחיות נדירה.

הקפדה על הכשרת העובדים באופן שהכישורים שלהם יהיו מעודכנים כל הזמן, מאפשרת להגביר את המחוברות  והנאמנות שלהם, ובסופו של דבר לתרום להצלחת הארגון בעולם העבודה המודרני.

תחום נוסף הוא שימוש בטכנולוגיית המיועדות למשאבי אנוש. לכלים טכנולוגים אלה יש תפקיד מרכזי בשיפור היעילות והחדשנות במקום העבודה המודרני.

יש סוגים שונים של טכנולוגיות המיועדות למשאבי אנוש, לרבות בתחומים כגון כלים המיועדים לשפר את התקשורת, תוכנות שכר, מערכות ניהול למידה, אפליקציות ייצור ואפליקציות להגברת הפרודוקטיביות, תוכנות להגברת הביצועים של העובדים ועוד.

מינוף הטכנולוגיות הללו יאפשר לארגונים לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, לייצר תובנות מבוססות נתונים ולפשט תהליכי משאבי אנוש.

השקעה בטכנולוגיית המיועדות למשאבי אנוש מאפשרת לארגונים להעצים את העובדים לעבוד חכם יותר, ולא קשה יותר, ולקבל החלטות טובות יותר על סמך תובנות מונעות נתונים.

בסופו של דבר יאפשר מינוף הטכנולוגיות הללו לחסוך זמן וכסף תוך שיפור שיתוף הפעולה בין עובדים שנמצאים במיקומים גיאוגרפיים שונים ולעיתים מרוחקים זה מזה.

כל אלה יאפשרו לשפר את האג'יליות של הארגון, את הפרודוקטיביות ואת החדשנות, ובסופו של דבר להוביל לשיפור התוצאות העסקיות.

במילים אחרות, טכנולוגיות המיועדות למשאבי אנוש צריכות להיות משולבות באסטרטגיה שמיועדות לסייע לארגונים לשגשג בעולם המהיר והמתפתח כל הזמן.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה