קול קורא: כנס חדשנות בניהול ההון האנושי

קול קורא: כנס חדשנות בניהול ההון האנושי

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי יתקיים בעוד מעט יותר מחודשים - זו ההזדמנות שלכם לחלוק מהידע והניסיון, להציג לקהילה את פועלכם, וכן - ללמוד מניסיונם של אחרים!

שיתוף
קול קורא לכנס משאבי אנוש

כנס חדשנות במשאבי אנוש יתקיים ב-14.3.2013 במרכז וואהל סנטר שליד אוניברסיטת בר אילן.

בואו לקחת חלק בכנס חדשנות בניהול ההון האנושי, לשתף בידע, ללמד ולהציג: אנו מחפשים מרצים מקרב הקהילה המעוניינים לחלוק מניסיונם ולספר על האתגרים והפתרונות שנמצאו בארגונם, כמו כן ניתן להעלות בקשות והצעות להרצאות עיוניות נוספות שיכולות לרכז עניין בקרב הקהילה.

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי יעסוק בכל מה שמיוחד וחדש בעולם ניהול משאבי האנוש, על כל רבדיו: חדשנות בגיוס, חדשנות בהדרכה, חדשנות בטכנולוגיות משאבי אנוש, חדשנות ברווחה, כלים לניהול ההון האנושי ועוד… הצעות לביצוע הרצאה יש להגיש באורך של עד 300 מילים למייל:news@hrus.co.il

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי 2013 – קהל יעד

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי השנתי של HRus מתאים לכל מי שעוסק בתחום משאבי אנוש וכן למנהלים בחברות קטנות עד בינוניות בהן אחריות ניהול ושימור העובדים נופלת אליהם. כנס זה הינו כנס מקצועי, המשתתפים בו יחשפו לחידושים האחרונים בתחום ולסיפורי מחלקות משאבי אנוש, ויצאו עם כלים פרקטיים לביצוע עבודתם בארגון.

בעולם בו התחרות על כל טאלאנט והרדיפה אחרי הכישרון הפכו לליבת העיסוק של משאבי האנוש – בגיוס, הכוונה ושימור העובדים בארגון, השתתפות בכנס חדשנות בניהול ההון האנושי תעזור לאנשי משאבי האנוש לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר וזאת ע"י חשיפה לכלים ופתרונות שפותחו או נעשה בהם שימוש בארגונים דומים בישראל.

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי יחולק למסלולים כך שיכלול הרצאות רלוונטיות לכלל העוסקים בתחום: למנהלי גיוס בכירים ולרכזי גיוס, לעוסקים בהדרכה ארגונית, רווחה, שימור עובדים, מנהלי פיתוח ארגוני, יועצים ארגוניים, עובדים מחברות ההשמה וחברות כוח האדם והאוטסורסינג.

כנס חדשנות בניהול ההון האנושי השנתי 2013 – תכנים

בין הנושאים בהם יעסוק הכנס: תהליכי גיוס חדשניים ופיתוח מקורות גיוס חדשים 'מחוץ לקופסה', אמצעי הדרכה מתקדמים, כלים לביצוע רווחה ארגונית בתחום הבריאות וה'ירוק', טכנולוגיות ניהול הון אנושי מתקדמות, מתודות לשימור עובדים ו- מקרי מבחן, best-practices, case study וסיפורי לקוח מארגונים מובילים בישראל.

כתמיד, אנו מחפשים אנשי משאבי אנוש נוספים שרוצים לחלוק מניסיונם ולשתף את ציבור משתתפי הכנס באתגרים, בקשיים, בכלים ובפתרונות שבוצעו בארגונם – בדגש על החדשנות שבביצוע התהליך. זו ההזדמנות שלכם לחלוק ידע ולהציג לקהילת משאבי האנוש את פועלכם.

למי שלא מרגיש בנוח לעלות על הבמה אך עדיין רוצה לחלוק את סיפורו עם הקהילה אנו מציעים לכתוב או לתאם ראיון בנושא עם המערכת. במערכת HRus צוות עיתונאים וכותבים מיומן שיכול לעזור לכם בכתיבה ניסוח או בביצוע ראיון מקצועי – להעלות את ההישגים שלך בכתב ולהפיץ אותם לקהילה, הבמה היא שלכם – רק נותר לנצל אותה!

את ההצעות להרצאות והבקשות לביצוע ראיון או פרסום מאמרכם בנושא חדשנות בניהול ההון האנושי ניתן לשלוח לכתובת – news@hrus.co.il.

לפרטים אודות חסויות ניתן לפנות לדנה ברזילי במייל: dana@hrus.co.il או בטלפון: 0722-555-225

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה