שיתוף

ביום חמישי האחרון ערכנו את אירוע משאבי האנוש השנתי 2023 אשר כלל ארבעה כנסים במקביל: 4 מליאות, 8 פיצולים במקביל לאורך כל היום ו-3 סדנאות סוף יום לבחירה.

בנוסף במסגרת האירוע נערכה תערוכת מציגים גדולה במתחם הסמוך, אשר כלל את מיטב החברות ונותני השירותים השונים בישראל בתחומים מגוונים אשר תחת אחריות משאבי האנוש (מחברות ייעוץ ותוכנות משאבי אנוש, ועד חברות מתנות, אטרקציות ועוד…).

תערוכת משאבי אנוש

גלויות הגרלה חולקו למשתתפים בכניסה, כל משתתף, שבחר לעשות זאת, היה יכול להחתים 10 דוכנים מתוך העשרות שלקחו חלק – ולשלשל את הגלויה לתיבת ההגרלה.

הפרס: כרטיס לכנס משאבי אנוש חו"ל שאותו נערוך על אוניית קרוזים אשר תצא מחיפה (עם ביקור בנמל אלניה, טורקיה). הכרטיס לכנס משאבי אנוש חו"ל כולל אירוח מלא על האונייה, הרצאות וסדנאות מקצועיות, מפגשי נטוורקינג, סיורי חוף, אשר כוללים אוטובוסים מפנקים, מלווי קבוצה ומדריכים מקומיים, כמו גם כניסה לאתרים, ואף פעילות לילה מתוכננת במועדוני העיר. שילוב מושלם בין למידה מקצועית, fun ונטוורקינג.

הזוכה: מבין המשתתפים הוגרלה הגלויה של אתי בירנשטוק, מפז בית זיקוק אשדוד, אשר כבר קיבלה הודעה בנושא. במידה וגם אתם רוצים לקחת חלק בכנס משאבי אנוש חו"ל, או לקבל פרטים נוספים – השאירו את פרטיכם בקישור הבא: כנס משאבי אנוש חו"ל.

כנס משאבי אנוש

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה