"להיעזר בחכמת המונים ולהפוך את הגיוס ליותר איכותי"

"להיעזר בחכמת המונים ולהפוך את הגיוס ליותר איכותי"

קרן איברגימוב, צים: "בכנס קהילת הגיוס נשתף באתגרים וגם בפיתרונות יצירתיים ובהצלחות. המטרה היא ללמוד איך לייצר את המתכון המושלם לנושא הגיוס, לכל חברה באשר היא"

שיתוף
קרן איברגימוב

קרן איברגימוב, צים, יו"ר כנס הגיוס

"מהו המתכון המנצח בגיוס עובדים. כיום יש הרבה מאוד כלים פרקטיים שמסייעים רבות לארגונים לגייס באופן עצמאי (שלא באמצעות חברות השמה). הבעיה היא, שמרוב עצים לא רואים את היער. יש כל כך הרבה כלים המיועדים לסיוע בגיוס עובדים, עד כי לעיתים זה מציף, ובמקום לעזור לתהליך הגיוס זה רק מעמיס על המגייסים".

דברים אלה אומרת קרן איברגימוב, מנהלת גיוס גלובלי ורילוקשיין בחברת צים, ויו"ר כנס קהילת הגיוס של HRus. קרן תשתף בהרצאתה בכנס קהילת הגיוס, שיערך ב-12.6.18 בכפר המכביה על ידי HRus, את תוצאות הסקר שנערך בשלב המקדים לכנס.

לדבריה, "מנהלי הגיוס מוצפים וכתוצאה מכך לא תמיד הכלים גורמים לגיוס להיות יותר יעיל אלה ההיפיך. כדי לתפור זאת, אנחנו חוקרים לעומק את נושא הגיוס ומשתמשים בחוכמת ההמונים. כך ננסה לייצר ביחד את המתכון המושלם לגיוס האנשים הנכונים לארגון, למשרה ולמנהל אצלכם".


תוכלו לקבל כלים נוספים וללמוד מה נעשה בארגונים מובילים בתחום גיוס העובדים בארגונים ופיתוח מקורות גיוס במסגרת כנס הגיוס שאנו עורכים. למידע נוסף ורישום לכנס הגיוס ראו:

לו"ז ורישום לכנס הגיוס השנתי


מהו המרכיב החיוני ביותר להערכתך בנושא הגיוס?

"המרכיב החשוב ביותר הוא לא לשכוח את הטאץ' האישי. כי כלים בלי לב וגישה אישית לא מביאים לתוצאה הכי טובה. הכוונה היא לטאץ' האישי ויצירתיות של כל מנהל גיוס או כל מי שמגייס לארגון".

מה מכל זה יהיה בכנס?

"בכנס נשתף בהצלחות, בפתרונות יצירתיים, וגם באתגרים. המטרה היא ללמוד איך לייצר את המתכון המושלם לנושא הגיוס, לכל חברה באשר היא.

"זאת ועוד, בנוסף להרצאות המאוד מעניינות במגוון רחב של תחומים הקשורים בגיוס,  נשתף משתתפי הכנס במידע שאנחנו אוספים במסגרת ביצוע הסקר.

"כל אחד אחד מבאי הכנס יכול ללמוד הרבה מאוד מהנושא, ובה בעת גם  לתרום מהמידע שיש בידיו, כדי לאפשר לכולנו לשפר ולשדרג את רמת המקצועיות וההתמקצעות שלנו. המטרה היא להגביר את המומחיות של כל אחד ואחת מאיתנו בתחום הגיוס".

כל אחד יוכל ללמוד מהסקר?

"ודאי. כדי שכולנו נוכל להרוויח מתוצאות הסקר ומסקנותיו, ולשפר את היכולות של כולנו בתחום הגיוס, אנחנו מבקשים מכל אחד מכם להשקיע דקות ספורות מזמנו כדי לענות על סקר קצר.

"באמצעות הסקר נוכל לדעת מהם האתגרים העיקריים שאתם מתמודדים איתם בתחום גיוס, אילו מהלכים מסייעים לגיוס יעיל, מה הופך את הגיוס בחברה שלכם לתהליך מנצח, האם גיוס לחברות גדולות כרוך באתגרים מורכבים יותר לעומת הגיוס לחברות קטנות, או להיפך, וכדומה.

"נסביר בכנס מהם הכלים היעילים ביותר לגיוס, עבור אילו סוגי חברות ולמה הם היעילים ביותר. כמו כן נלמד איך לייצר חווית מועמד טובה ונכונה, ונקבל תועלות רבות אחרות שיכולות לנבוע לכולנו מביצוע הסקר".

קרן מדגישה כי, "לצורך הכנס ריכזנו את מיטב המומחים בתחום הגיוס. בין השאר, נדון בכנס ביחד בשיטות, באתגרים, במהלכים ובדרכים לביצוע גיוס מוצלח".

תוכלו לפגוש את קרן איברגימוב ולשמוע עוד על הסקר, כמו גם על תוצאות הסקר, בהרצאתה, בכנס קהילת הגיוס שיתקיים ב-12 ביוני, בכפר המכביה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה