כנס גיוס עובדים 2019 - הטווח המלא של עולם הגיוס: Attraction, Application, On-Boarding

כנס גיוס 2019 - aao

מחיר הרישום לכנס:
680 ₪ +מע"מ עד לתאריך 10.5.19
780 ₪+מע"מ מתאריך 11.5.19 עד לתאריך 25.5.19
880 ₪ +מע"מ החל מתאריך 26.5.19

כנס הגיוס השנתי ייערך ב-13.6.2019, בכפר המכביה

כנס AAO הוא כנס שונה מכל כנס שהכרתם, הן מבחינת המבנה והן מבחינת התכנים.
הכנס בנוי בשני צירים מקבילים: הרצאות אסטרטגיה לצד סדנאות יישומיות.
מטרת הכנס היא לחוות את כל תהליך הגיוס משלב שיווק הגיוס, ועד ההתאקלמות המיטבית של העובד בארגון.

משמעות AAO זו חלוקה לשלושת השלבים:

  • Attraction – איתור מועמדים,
  • Application – תהליך הגיוס מהרגע שיש מועמד בתהליך ועד לחתימה על חוזה,
  • On-boarding – התאקלמות העובד בחברה.

כל שלב בתהליך הגיוס הוא מהותי ליצירת גיוס מיטבי. כנס AAO נועד כדי לפתח מומחיות בקרב ארגונים בחלוקה לשלושת השלבים, כדי לאפשר לארגון למידה והכוונה כיצד לפתח מומחיות בכל שלב בנפרד, לצד הסתכלות על תהליך הגיוס כמכלול.

חלק ממרצי הכנס הינם יועצים מובילים בתחומם, וחלק הינם מנהלי גיוס שיציגו את ההתמודדות שלהם עם עולם הגיוס.

4 סדנאות גיוס עובדים שאתם לא רוצים להחמיץ!

הצלחת הגיוס והקליטה כמנוף למחוברות עובדים

אלון גל | מנכ"ל תו"ת

גיוס ב-Facebook וב-Instagram

דוברת גרנט | Innovation Consulting Marketing recruitment

שיווק הגיוס - איך להפוך למומחי שיווק?

נטלי חזאי | Talenteam

גיוס אפקטיבי בלינקדאין

אמיל רוזנבלט | אושיית לינקדאין

מרצי מליאת כנס הגיוס השנתי 2019: Attraction, Application, On-Boarding

יוגב כראדי

IDI Ventures

דרור פאול

השמה גרופ

מירב באבאי

Linkatch

דנה בש שלח

iTalent

טל קורנל

רפאל

ורד ברק

Verint

מירית לאון מנדלוביץ

אלטריה ישראל

נטע ויזל

מרכז די-מארס

לו"ז כנס גיוס העובדים השנתי 2019

התכנסות וארוחת בוקר

08:00-09:00

סדנה 1

שיווק הגיוס:
איך להפוך למומחי שיווק בעולם גיוס העובדים החדש
נטלי חזאי | Talenteam

בעידן של תחרות מתמדת אנו כמגייסים  צריכים לחשוב ולפעול כאנשי שיווק. A/B Testing , שימוש ברגש, התאמת ויז'ואל, פלטפורמות לפרסום, מיתוג, חווית מועמד והרבה יצירתיות. בסדנה נלמד כיצד עושים את זה הלכה למעשה.

נטלי חזאי היא מומחית לחדשנות בגיוס עובדים, בעלת חברת Talenteam.

אולם המליאה – Attraction

קהילה מגייסת
מירב באבאי | Linkatch

לגיוס יש את ההשפעה הגדולה ביותר על הצלחת הארגון. ההרצאה עוסקת באבולוציית הרשתות החברתיות ואופן השימוש בהן, כיצד הן חלק בלתי נפרד מחיינו ומהווים עבורנו אמצעי לחיפוש עבודה, אמצעי לחשיפה וניהול קשרים בינאישיים, וכיצד התרבות החדשה משנה את שיטות גיוס מאיתור יזום וגיוס של סורסר בודד לגיוס באמצעות אנשי מפתח בקהילות דיכוטומיות.

מירב היא מנכ"לית Pro-Man ומנהלת חברת סורסינג ודיגיטל, יועצת בכירה בתחומי הגיוס החדשים ויזמית סטארטאפ Linkatch.

משיכת מועמדים לארגון שלנו – הלכה למעשה
דרור פאול | השמה גרופ

עבודתו של מנהל הגיוס אינה נגמרת לעולם!
מגיוס אחד למשנהו מציאת מועמדים נוספים לתפקידים זהים מצד אחד, והתרחבות משפך הגיוס לעולמות תוכן ומיומנויות חדשות עבור איתור מועמדים לתפקידים חדשים שנוצרים בארגון מהצד השני, מעלים את רף ההשקעה הנדרשת עד לרגע של אי יכולת לספק את צרכי הארגון, אשר מגיעה לאחר תקופה ארוכה של התארכות ומתיחת פרקי הזמן של תהליכי הגיוס.

במידה וגם אצלכם בארגון זמן איוש המשרה ארוך הפתרון אינו בהגדלת ההשקעה אלא בביצוע השקעה נכונה – בהרצאה נלמד כיצד להפוך לארגון מושך מעומדים באמצעות יצירת תהליכי גיוס אשר יגרמו למועמדים לפנות אלינו (ולא באמצעות מיתוג מעסיק בלבד).

דרור פאול מנכ"ל חברת "השמה גרופ" – חברת ההשמה לבכירים, מומחה לתהליכי גיוס והתאמת עובדים לתפקידים בחברות המובילות במשק. דרור מילא בהצלחה שורה של תפקידי מפתח וביניהם׃ מנהל ברשת ״שופרסל״, מנהל משאבי אנוש ברשת ״אירוקה״, מנהל רשת החנויות ומשאבי אנוש ב״שילב״, סמנכ״ל ״יוניסטרים״, מנכ״ל רשת ״DOMO״ ומנכ״ל ״קניון ישראל״.

מתודולוגיה אסטרטגית של סורסינג
יוגב כראדי | IDI Ventures

בהרצאתו יציג יוגב מודל סורסינג מתקדם פרי פיתוחו בראייה אסטרטגית.

המודל מאפשר לנהל תהליכי סורסינג מאורגנים, יצירתיים ויעילים בקני מידה שונים המאפשרים להגדיל את משפך הגיוס ואיכותו בצורה משמעותית.

בהרצאה ילמדו המשתתפים כיצד ניתן ליישמו בארגון, בהשקעה נמוכה ובאפקטיביות גבוהה.

יוגב כראדי, מומחה גיוס וסורסינג ישראלי מוביל בעל ניסיון רב בעולם הגיוס הישראלי והבינלאומי.

09:00-10:30

הפסקת קפה וכיבוד

10:30-11:00

סדנה 2

הצלחת הגיוס והקליטה כמנוף למחוברות עובדים
אלון גל | מנכ"ל תות תקשורת ותוצאות

חברת תו"ת מתאפיינת במחוברות עובדים ונאמנות גבוהה ומהווה מודל לחיקוי ולמידה של רתימת עובדים גם בתחום הגיוס והקליטה, תוך מעורבות ישירה ובניצוחו של מנכ"ל החברה, המאמן של המדינה, אלון גל.
תו"ת מורכבת ממטה ניהולי שנבחר בקפידה ומצוות מאמנים ומנטורים אשר עובדים בשיתוף הדוק עם הארגון אך אינם נמנים עם עובדיו. למרות זאת שתי הקבוצות עובדים בשיתוף פעולה מלא, ומצליחים ליצור מינוף עוצמתי למגוון רחב של נושאים לטובת הארון וזאת בעיקר משום ששני החלקים מחוברים לארגון ולמותג בצורה חזקה.

בסדנה יציג אלון גל בעצמו את המיתודולוגיה שעומדת בבסיס יצירת אותה מחוברות עמוקה של עובדי הארגון (פנים וחוץ) וכיצד עושים בה שימוש בתו"ת גם לצרכי מענה לתהליכי איתור מועמדים, גיוסם, קליטתם, הכשרתם וחיבורם של העובדים החדשים.

אלון גל, זכה בתואר המאמן של המדינה בזכות, מנחה תוכניות ברדיו ובטלויזיה, מנכ"ל ובעלים של תו"ת – תקשורת ותוצאות.

 

____________________________________________________

איך הצלחתי להכשל בכל כך הרבה גיוסים עד שהצלחתי לגייס.
דנה בש שלח, מנכ"לית ומייסדת iTalent.
מומחית בגיוס להייטק מקומי וגלובלי, יזמית בנשמה, חפרנית רשת, מרצה, לומדת וחוקרת את תחום הגיוס ברשתות מזה עשור וחצי.
בעלת  B.A בתקשורת וניהול ו- M.A במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
חברת iTalent מתמחה באיתור וגיוס מועמדים עבור מגוון חברות טכנולוגיות ומלווה ארגונים הנמצאים בצמיחה משמעותית.
החברה מציעה ניהול תהליכי גיוס במודל ייחודי, תוך שימוש במדיה חברתית וכלי AI מתקדמים.

אולם המליאה – Application

תקשורת אפקטיבית עם מנהלים מגייסים
מירי גל בורט | EER Global

אם גם אתם לא אוהבים ללכת למכולת עם רשימת מכולת ללא יכולת השפעה על מה יהיה ברשימה- ההרצאה הזו היא בשבילכם – שכן נלמד כיצד להפוך למגייס מוביל ומשפיע בארגון!

בהרצאה נלמד איך לנהל שיח מעמיק ומשפיע עם המנהל המגייס, שיח מבוסס דאטהֿ וידע ושיביא לתרומה משמעותית לבחירת הפרופיל הגיוסי ולהובלת התהליך. בנוסף, נלמד איפה כדאי להתעקש ואיפה להרפות ואיך לבנות אמון לטווח הארוך.

מנכ"לית שותפה ב EER Global העוסקת במתן פתרונות גיוס והד הנטינג של עובדים לחברות גלובאליות מחוץ לישראל.

גיוס ומיון אסטרונאוטים – ומה מזה נוכל ליישם בתהליכי הגיוס שלנו? – נטע ויזל
נטע ויזל | ראש צוות גיוס, מיון ושיבוץ אסטרונאוטים למשימות אנלוגיות של מרכז די-מארס

כולנו מתחבטים איך להצליח לגייס את המועמדים הטובים ביותר לתפקידים שאנו מציעים. נטע תציג לנו איך מגייסים מועמדים מובחרים למשימות הדמיית חלל מאתגרות ותוך עמידה בדרישות תפקיד גבוהות וקשוחות. איך ממיינים מועמדים למשימות שעוד לא קיימות על פני כדור הארץ ובמה זה דומה לגיוס מועמדים לתפקידים שעוד לא הומצאו? איך כלי הגיוס הסטנדרטים משרתים תהליכי מיון כאלו ומדוע משימות הגיוס והמיון האלו משקפות יותר מכל את עולם העבודה העתידי בו יפעלו צוותי משימה אד-הוק והפוקוס יהיה על הערך המיוחד ופוטנציאל התרומה של כל אחד ולא על הניסיון המקצועי או שם התפקיד שמביא המועמד.

נטע ויזל, יועצת ארגונית מומחית לליווי מנהלים בכל הרמות וסמנכלי"ת משאבי אנוש גלובאלית. לנטע ניסיון בפיתוח ארגוני ובניהול צוותים גדולים ובינלאומיים בסביבה גלובאלית בכל מגזרי התעשייה. חברת סגל במחלקת Management & Business של אוניברסיטת החלל הבינלאומית ומשמשת ראש צוות גיוס, מיון ושיבוץ אסטרונאוטים למשימות אנלוגיות של מרכז די-מארס.

איך שומרים את המועמד 'על אש קטנה', מהרגע שפנית אליו ועד לקליטה
אמיל רוזנבלט | אושיית לינקדאין

אחת הבעיות העיקריות שעומדת לפתחם של המגייסים הינה סוגיית הזמן בתהליך הגיוס.
בעוד יש צורך בביצוע תהליך גיוס סדור ומדוקדק: פנייה, בחינה, הערכה, מיון, השוואה, הסכמה, קבלת החלטה וניהול משא ומתן – תהליך אשר לוקח זמן, קיים הצורך 'לזרז תהליכים' שכן המועמדים הטובים, הטאלנטים, נחטפים מהשוק מהר. לפיכך נדרש ממנהל/ת הגיוס לפתח מיומנות של שימור המועמדים לאורך זמן.

בהרצאה זו נעסוק בהיבטים האישיים של תהליך הגיוס, ונלמד כיצד, מנהל/ת הגיוס בשיתוף המנהלים בארגון, יכולים לשמר את הרצון של המועמד להיקלט אצלנו, ולהתמיד בכל תהליכי הגיוס.

אמיל רוזנבלט, מנטור ומוביל דעה בהד-האנטניג וסורסינג עם 10 שנות ניסיון בעולמות מש"א, גיוס, קריירה, נטוורקינג ו-15 שנות ניסיון בעולמות הקאוצ'ינג, NLP והתפחות אישית. מגייס HandsOn בעצמו לתפקידים בכירים ו/או טכנולוגיים המורכבים ביותר.

11:00-12:10

הפסקת קפה וכיבוד

12:10-12:40

סדנה 3

גיוס אפקטיבי בלינקדאין
אמיל רוזנבלט |
אושיית לינקדאין

איך לגייס מועמדים "נחשקים" דרך פוסט בלינקדאין?
האם הצלחתם לגייס מועמדים בלינקדאין דרך פוסט? מפוסט בפרופיל האישי שלכם ללא שום פרסום ממומן?
מלבד להגיד ש"יצירתיות" זה שם המשחק כי זה באמת שם המשחק – כיצד עושים זאת בפועל?

יש הרבה עבודת רקע:

  1. מבנה פרופיל הלינקדאין שלכם
  2. בניית קהל עוקבים
  3. יצירת תוכן בעל ערך
  4. כתיבת תוכן שיווקי – קופי
  5. ייצור תוכן ייחודי

בסדנה ילמד אמיל: למה אנשי השיווק הדיגיטלי קוראים לו "תופעה"? או במילים אחרות למה הוא הצליח בלינקדאין והפך לאושיית לינקדאין תוך זמן מאוד קצר, ואיך לוקחים את זה תכלס לביזנס?
והביזנס שלנו היום זה להביא מועמדים מפוסטים.

אולם המליאה – On-boarding

קליטת עובדים – מתהליך אופרטיבי, לתהליך אינטגרטיבי
מירית לאון מנדלוביץ' |
מנהלת משאבי אנוש 
אלטריה ישראל

מצאתם את העובד הטוב ביותר לתפקיד בארגון. מזל טוב. מה עכשיו?
68% מהעובדים מחליטים בששת החודשים הראשונים אם הם מעוניינים להישאר בארגון או לא. איך נוודא שהעובד יכנס לחברה ברגל ימין, ויישאר בחברה לאורך זמן?

בהרצאה תציג מירית את תהליך הקליטה שפותח באלטריה ישראל, שכולל מספר שלבים, שעם קצת מודעות ושינוי בדפוס החשיבה, בעלות נמוכה ומעורבות של עובדים גם מחוץ למחלקת משאבי אנוש, מהווה גורם מכריע במחוברות של העובדים החדשים לארגון.

מירית היא מנהלת משאבי האנוש של אלטריה ישראל שהינה חברת בת של אלטריה, המעסיק הגדול ביותר במדינת וירג'יניה. אלטריה ישראל מספקת שירותי שיווק דיגיטלי, שירות לקוחות, אנליזה שיווקית ועסקית, מידול, ופיתוח מוצר וטכנולוגיה למותגי חברת האם.

תהליך ה-OnBoarding בחברת Verint
ורד ברק |
Head of Talent Acquisition Verint

בהרצאתה תציג ורד את תהליך הקליטה של עובדים חדשים לארגון ותיתן כלים פרקטיים ליישום ביום שאחרי למשתתים על סמך הניסיון הארגוני שנצבר בארגון של מה שעובד ומה שלא.

לתהליך ה-OnBoarding משמעות אדירה על תהליכי הגיוס וזאת בעוד מרבית הארגונים אינם מנהלים תהליך זה כלל או במידה ומנהלים אותו אז הוא מנוהל בנפרד מתהליך הגיוס. אך לניהול של תהליך OnBoarding נכון יש השפעה אדירה לא רק על תפוקת העובדים בטווח הקצר אלא על קצב תחלופת העובדים שלו השפעה עצומה על כמות הגיוסים הנדרשת.

ורד ברק, מנהלת הגיוס הגלובאלי של חברת -Verint. בעלת ניסיון של למעלה מ 16 שנה בגיוס ומשאבי אנוש בתעשיית ההיי-טק (RealCommerce Motorola, Comverse) ומתוכם כ-6 שנים במכון ויצמן למדע.

12:40-13:40

ארוחת צהרים בחדר האוכל של מלון כפר המכביה

13:40-14:40

סדנה 4

סדנת גיוס
ב-Facebook וב-Instagram
דוברת גרנט |
Innovation Consulting
Marketing recruitment

סדנה פרקטית, משולבת דוגמאות מארגונים שונים, למקור גיוס חינמי וממומן בפייסבוק ובאינסטגרם.

(1) האם עיקר המועמדים שמגיעים אליכם מהפייסבוק הינם מפוסטים ממומנים ולא אורגניים?
(2) האם אתם משתמשים באינסטגרם לגיוס עובדים?

אם עניתם לא על אחת משתי השאלות הנ"ל הסדנה הזו בשבילכם. בסדנה תלמד דוברת כיצד לעשות שימוש נכון בפוסטים ממומנים בפייסבוק וכן כיצד להגדיל בצורה משמעותית את כמות הפניות והמועמדים מפוסטים 'רגילים' (תנועה אורגנית – לא ממומנת). בנוסף נלמד למה חשוב להיות באינסטגרם כמגייסים? וכיצד מנהלים תהליכי גיוס אפקטיביים באמצעות האינסטגרם. הסדנה תלווה בדוגמאות אמיתיות מארגונים שונים שיישמו את המתודיקה בישראל.

דוברת גרנט, מומחית בשיווק וגיוס ברשתות חברתיות, Director Of Social Media Marketing‎‏ לשעבר ב-‏‎AllJobs‎‏ ויועצת שיווק גיוס ברשתות חברתיות בחברות מובילות במשק הישראלי.

אולם המליאה – Case Study

Case Study:
Recruitment and Mobility Manager

מרבית הארגונים מדברים על ניוד פנימי אך לא מנהלים תהליכי ניוד, מה שגורר נטישת כישרונות למתחרים. מעבר לכך באמצעות ניהול ניוד פנימי אקטיבי הארגון יכול להשיג 2 יתרונות משמעותיים:
'סתימת חורים' – לעיתים הצרכים הארגוניים יכולים לקבל מענה ע"י גיוס פנים ארגוני מהיר מתפקיד שיכול 'לסבול' היעדרות בעקבות תהליך גיוס ארוך.
'הצלבה מקלה' – מכירים את התפקיד שלא ניתן לגייס אליו כי מספר המועמדים נמוך מדי? האם חשבתם להצליב תפקידים, לגייס כישרון מתוך הארגון לתפקיד ה'קשה' ולגייס מבחוץ לתפקיד שהאיוש שלו 'קל' יותר?

בהרצאה נלמד כיצד לנהל תהליכי ניוד פנים ארגוני אפקטיביים, כיצד לבנות מערך לזיהוי כישרונות פנים ארגוניים וכיצד לסתום חורים ולהצליב תפקידים למתן מענה מהיר לצרכים הארגוניים.

Case Study: Sourcing Funnel

יצירת משפך גיוס אפקטיבי ע"י יצירת מקורות גיוס רבים הינה רק סיסמה – כל ארגון יכול לפתח מקורות גיוס, נדרש רק לדעת כיצד מאתרים אותם. בהרצאה נלמד כיצד פותחו מקורות גיוס אפקטיביים בארגונים שונים, וכיצד גם אתם יכולים לחזור לארגון עם כ-30 מקורות גיוס שונים, שרבים מהם לא נמצאים היום בארסנל הגיוס הארגוני שלכם.

14:40-16:00

מחיר הרישום לכנס:
680 ₪ +מע"מ עד לתאריך 25.4.19
780 ₪+מע"מ מתאריך 26.4.19 עד לתאריך 20.5.19
880 ₪ +מע"מ החל מתאריך 21.5.19

כנס AAO הוא כנס שונה מכל כנס שהכרתם, הן מבחינת המבנה והן מבחינת התכנים.
הכנס בנוי בשני צירים מקבילים: הרצאות אסטרטגיה לצד סדנאות יישומיות.
מטרת הכנס היא לחוות את כל תהליך הגיוס משלב שיווק הגיוס, ועד ההתאקלמות המיטבית של העובד בארגון.

משמעות AAO זו חלוקה לשלושת השלבים:

  • Attraction – איתור מועמדים,
  • Application – תהליך הגיוס מהרגע שיש מועמד בתהליך ועד לחתימה על חוזה,
  • On-boarding – התאקלמות העובד בחברה.

כל שלב בתהליך הגיוס הוא מהותי ליצירת גיוס מיטבי. כנס AAO נועד כדי לפתח מומחיות בקרב ארגונים בחלוקה לשלושת השלבים, כדי לאפשר לארגון למידה והכוונה כיצד לפתח מומחיות בכל שלב בנפרד, לצד הסתכלות על תהליך הגיוס כמכלול.

חלק ממרצי הכנס הינם יועצים מובילים בתחומם, וחלק הינם מנהלי גיוס שיציגו את ההתמודדות שלהם עם עולם הגיוס.