חברות ששמות דגש על תרבות מתקדמת

חברות ששמות דגש על תרבות מתקדמת

במאה ה- 21 המציאות השתנה. התפישה היא כי העובד נמצא במרכז וארגונים בכל רחבי העולם מטפחים את העובדים שלהם

שיתוף
AKILAH

טיפוח העובדים נעשה באמצעות סביבת עבודה חדשנית ומפנקת, תמריצים ותגמולים שונים, תכניות פיתוח, טיולי גיבוש, ועוד. לכל תכניות העצמת העובדים הללו, מצטרפת גם תרבות חברה חזקה ומלכדת שבבסיסה ראיית כמרכז כליבת הארגון והערך העיקרי בו. 

להלן 5 חברות שלקחו את תרבות החברה למקומות הגבוהים ביותר:

Akilah Group

AKILAH

קולג' לנשים עם קמפוסים ברואנדה ובורונדי, הוא למעשה אוסף של ארגונים חברתיים למינוף מודלים וטכנולוגיות חדשניות להשגת שינוי וקידום בקהילות אפריקה ולחיבור בוגרים עם הזדמנויות כלכליות.
החברה פועלת ברמה בינלאומית, והעובדים פחות יושבים במשרד אלא נוסעים ברחבי העולם לצורך שיתופי פעולה עם הלקוחות. תרבות החברה מעשירה ויוזמת והעובדים זוכים ליצירתיות רבה.

 

  

 

The City of Houston

Houston

עיריית יוסטון אינה עירייה רגילה. עם אוכלוסיה מגוונת שגדלה כל הזמן העיר למדה כיצד לייצר חדשנות בדיוק כמו חברות טכנולוגיה, באמצעות ניצוץ המאה ה- 21.
מדובר באחת הערים הגדלות ומתפתחות בקצב שיא בארה"ב. העירייה אינה עומדת במקום ומשנה בקצב מהיר את עובדי השירות שלה.עם זאת לעירייה אכפת מעובדיה מהצלחתם ורווחתם. ישנה השקעה ניכרת בעובדים ופיתוח משמעותי ממש כמו בחברות הייטק.

   

 

King Arthur Flour

king

יצרנית 'הקמח של מלך ארתור' היא ספקית אמריקנית שכל עובדי הייצור מועסקים אצלה. כחברת קמח המובילים בארצות הברית, כל עובדי החברה מאוחדים בתשוקתם לאפייה. חלק מהעובדים נמצאים בחברה כבר שנים רבות ונהנים יחד עם העובדים החדשים, מתרבות של למידה ופיתוח טכניקות ומתכוני אפייה חדשים כל הזמן.

 

 

 

 

  

Magoosh

magoosh

חברת Magoosh מספקת כלי מחקר באינטרנט לצורך למידה למבחנים כגון: GRE, GMATועוד. ובנוסף להגדרה מחדש של הדרך בה אנו לומדים לבחינות, החברה גם מגדירה מחדש את הדרך בה אנשים חושים ומרגישים כלפי עבודה בהייטק.
בחברה אין הירככיה או קושי לעובדים לפלס את דרכם להנהלה הבכירה. אין תחרות בין עמיתים וכולם שואפים להדגים את ערכי הליבה של החברה הדוגלת בידידות, אמפתיה ועשייה משותפת. במפגשים החודשיים בחברה העובדים זוכים להזדמנות להכיר אלו את אלו ולהציג את ערכי הליבה שלהם. לדברי העובדים התחושה מדהימה, ממש כמו לעבוד מידיי יום עם החברים הכי טובים שלך.

 

 Plum Organics

Plam

במסגרת משימתם של עובדי "השזיף האורגני" להזין את האוכלוסייה באוכל בריא כבר מהביס הראשון, הם מאכילים את אנשי העתיד ע"י יצירת חטיפי מזון אורגני וטעים לתינוקות, פעוטות וילדים. עובדי השזיף נפגשים אחת לשבוע לארוחת בוקר בריאה ופטפטנית בה הם יכולים לדבר על הכל ולאו דווקא על עבודה. גם המשרדים החדשים של החברה נבנו בחלל גדול ומרווח שכולל שפע של חדרי ישיבות, חדר שקט שבו חברי הצוות יכולים לקבל עיסויים, ומטבח המכיל מזונות בריאות וחטיפים אורגניים. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה