גם IBM רוצה לעבוד במשאבי אנוש

גם IBM רוצה לעבוד במשאבי אנוש

החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך כי היא עומדת לרכוש את קנקסה לפתרונות משאבי אנוש תמורת 1.3 מיליארד דולר

שיתוף
תוכנת משאבי אנוש

תוכנת משאבי אנוש

שנת 2012 מסתמנת כשייכת להון האנושי. להלן סקירה תמציתית של האירועים המכוננים שהתרחשו במהלך השנה:

  • ענקית התכנה SAP השקיעה הון עתק של 3.4 מיליארד דולר בתוכנה לפיתוח ההון האנושי – באמצעות רכישת SuccessFactors, ספקית כלי ניהול למשאבי אנוש.
  • אורקל לא איחרה ליזום מהלך משלה בכיוון ורכשה את Taleo המייצרת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול משאבי אנוש. שווי הרכישה הוערך  ב-1.9 מיליארד דולר.
  • בנוסף Salesforce, מפתחת התכנה לניהול קשרי לקוחות ותוכנה לניהול פעילות עסקית ברשתות חברתיות, חדרה גם היא למחלקת משאבי אנוש כאשר השיקה את Rypple, התכנה לניהול משאבי אנוש.

עם פתיחת שבוע המסחר בבורסה (ביום ב', ה-27 באוגוסט) הודיעה חברת המחשבים יבמ כי היא עומדת לרכוש את החברה לפתרונות משאבי האנוש קנקסה בעלות של 1.3 מיליארד דולרים. הרכישה צפויה להסתיים עוד השנה, בכפוף להסכמת בעלי המניות ולאישורים הרגולטוריים הנדרשים.

קנקסה (Kenexa Corporation), המעסיקה 2,800 עובדים ב-21 מדינות רחבי העולם, מתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול משאבי אנוש ושכר, באמצעות תכנות סינון קורות חיים, הערכת ביצועים, Talent Management ועוד.

למעלה מ-8,900 לקוחות ברחבי העולם נהנים כיום מהפתרונות הטכנולוגיים של קנקסה במודל של תוכנה כשירות .SaaS software as a service בנוסף, קנקסה מציעה ללקוחותיה שירותי ליווי וייעוץ שונים בניהול אנשים ותהליכים ארגוניים. קנקסה מספקת למנהלי משאבי אנוש פתרונות מגוונים כמו יכולות לניטור המדדים השונים שנוגעים לעובדי הארגון, במטרה להוביל לייעול תהליכי העבודה וניצול היכולות של העובדים לכדי מקסום.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה