דרוש/ה הטוב/ה ביותר!

דרוש/ה הטוב/ה ביותר!

אתם רוצים את האנשים הטובים ביותר? גייסו אותם בצורה הטובה ביותר. כך זה צריך לעבוד

שיתוף
גיוס עובדים
גיוס עובדים

כדי לגייס צוות מנצח אתם לא יכולים להשתמש באותן שיטות שבהן אתם מגייסים צוות רגיל, אומר לו אדלר, מנכ"ל Adler Group. האנשים שאתם מחפשים כדי להוביל את העסק שלכם, קרוב לוודאי כבר מועסקים במקום אחר או שמעסיקים אחרים כבר שמו עליהם עיין והם דואגים לפתות אותם ממש ברגעים אלה. כדי שהם יגיעו אליכם, לא מספיק להציע תנאים טובים, צריך גם לדעת איך להעביר את המסר בתהליך הגיוס. בטור באתר משאבי אנוש Inc. מציע אדלר חמש שיטות לגיוס האנשים הטובים ביותר.

כתבו מחדש את תיאור המשרה שלכם. הכירו בכך שכשמגייסים עובדים מנוסים ולמשרות ניהול, האנשים בצוות המנצח בדרך כלל מועסקים במשרה מלאה. במקרה כזה אין להם עניין או צורך בעיסוקים צדדיים. לכן ממליץ אדלר שהמשרות יתוארו כסדרה של יעדי ביצוע ולא כרשימה של כישורים וניסיון.

הכינו מסרים מוכווני קריירה. תיאורי משרה גנריים עמוסי כישורים הם חסרי תועלת למטרת שיווק הגיוס. האנשים הטובים ביותר, בין אם הם מחפשים עבודה ובין אם לא, לא יגיבו לתיאורי משרה מלאים בכישורים קשים להשגה שמטרתם לסנן החוצה את החלשים. מסר גיוס שמושך את הטובים ביותר צריך להתרכז בצרכי ההנעה של העובדים לטווח הארוך. המסרים צריכים לשרת את מטרת העובד היום ובעתיד.

מגייסים צריכים להיות מסוגלים לגייס מועמדים פאסיביים. מנהלי גיוס צריכים לפגוש רק ארבעה מועמדים כדי לקבל מישהו לצוות מנצח. אם הם צריכים לראות יותר מהמספר הזה, סביר שהמגייסים מוציאים זמן רב מדי על עבודה עם האנשים הטובים ביותר שמגישים מועמדות אך לא אם האנשים הטובים ביותר שזמינים. סינון מועמדים אקטיביים אינו גיוס. גיוס הוא לשכנע מועמדים פאסיביים שהמשרה שלכם מייצגת מהלך בקריירה. עם שניים עד שלושה מתוך הארבעה הם מועמדים פאסיביים, אתם יכולים לדעת שהמגייסים שלכם הם מגייסים אמתיים. במקרה הזה לעולם לא תצטרכו לפגוש יותר מארבעה מועמדים כדי להעסיק צוות מנצח.

מנהלים צריכים להיות מסוגלים להעריך ולמשוך אנשי צוות מנצח. האנשים הטובים ביותר רוצים לעבוד עבור מנהלים שיכולים להיות להם מנטורים ולהאיץ את צמיחת הקריירה שלהם. שימוש בתיאור משרה מבוסס ביצועים בשילוב עם ראיון מבוסס ביצועים הוא צעד ראשון מצוין.

אסטרטגיית רכישת הכישרונות צריכה להיות מונעת לקוח. במקרה הזה הלקוח הוא היעד של הצוות המנצח. חברות מעטות קובעות כבנצ'מרק את האופן שבו חברי הצוות המנצח שלהם נשכרו. כמובן, חשוב שמנהלים בכירים יעשו יותר מאשר רק לדבר על חשיבות גיוסו של צוות מנצח וייקחו חלק פעיל בתהליך על מנת לכוון את הגיוס ולהפוך אותו למכוון לקוח.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה