שיתוף

הידיעות שפורסמו מדי פעם במהלך החודשים האחרונים על הקפאת גיוסי עובדים בחברות הייטק מסויימות, השרו תחושה כאילו מעל שמי שוק העבודה מתחילים להתקדר עננים כבדים ומאיימים.

אלא שבפועל מסתבר שהמצב אינו קודר כלל ובאופק של שוק העבודה כבר נראות לא מעט קרני אור.

בניגוד למשברים שנראו בעבר, במהלכם חברות פיטרו עובדים בזו אחר זו, בימים אלה, ניתן לראות לא מעט חברות הייטק שדווקא מגייסות עובדים ובאחוזים גדולים ולא רק למשרות ספציפיות בודדות.

כפי שפירסמנו כאן לאחרונה, חברת הסייבר ארמטיק גייסה עשרות עובדים שהתווספו אל 150 עובדיה ובמהלך השנה היא מתכוונת לגייס כ-50 עובדים נוספים.

עוד פרסמנו, כי גם חברת הסייבר סייברינט מגייסת עשרות עובדים שיצטרפו אל 100 העובדים הקיימים שלה.

ולא רק בהייטק: חברת שרן רפואה עד הבית מגייסת כ-100 עובדים ומתכננת להגדיל את מצבת כוח האדם שלה בכ-92%.

כעת הודיעה גם ענקית טכנולוגיות המידע הישראלית מטריקס, כי היא לוחצת על דוושת הגז של רכבת הגיוסים ויוצאת בגיוס של 1,300 עובדים למשרות פתוחות. מדובר בהגדלת מצבת כוח האדם של החברה בכ-13 אחוזים.

לדברי החברה, העובדים שיצטרפו אל יותר מ-10 אלפים העובדים הקיימים של החברה, ישתלבו בכמה מהפרויקטים הטכנולוגיים הגדולים והמשמעותיים ביותר במשק הישראלי כיום.

מטריקס היא שחקנית משמעותית בכל הקשור לפיתוחים הטכנולוגיים של כל הגופים והארגונים החשובים במשק הישראלי.

מהודעת החברה עולה, כי העובדים והעובדות החדשים יוכלו להשתלב במשרות שמתאימות לכל שלבי הקריירה, החל במשרות הנמצאות הדרך המקצועית, דרך משרות הדורשות ניסיון ברמות שונות ועד משרות ניהוליות.

החברה מציעה למועמדים מבחר גדול של משרות שמשלבות טכנולוגיות ומגוון רחב של תחומי תוכן, לרבות דיגיטל, ביג דאטה, למידת מכונה, ענן, IoT ,סייבר, מציאות רבודה ועוד.

הפרויקטים צפויים להתבצע בכמה מגזרים במשק, בהם פיננסים וממשל, הייטק וחינוך, בריאות וביטחון ועוד.

בין התפקידים אותם מבקשת מטריקס לאייש ניתן למנות:

מפתחי תוכנה, אנשי אבטחת מידע, מדעני דאטה, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, אנשי תשתיות ותקשורת, מיישמי SAP, בודקי תוכנה QA, אנשי Priority, מפתחי אוטומציה, אנשי DevOps, מאפייני ומעצבי חווית משתמש, מנהלי פיתוח ועוד.

עם פרסום ההודעה אמרה אבישג אלבז הרוש, סמנכ"לית משאבי אנוש במטריקס, כי "מטריקס היא חברה ותיקה ויציבה שנמצאת זה יותר מ-20 שנה  בצמיחה מתמדת.

"החברה מרחיבה כל הזמן את היקף פעילותה לעבר מגזרים ותחומים טכנולוגיים חדשים.

"ידענו תקופות של משבר במשק לאורך השנים, ובזכות התנהלות אחראית וגמישות עסקית, עברנו אותן בהצלחה רבה, ואף המשכנו לצמוח.

"ההאצה הטכנולוגית האדירה בתקופת הקורונה הזניקה את המשק הישראלי קדימה, והפיתוחים הטכנולוגיים שמטריקס מעורבת בהם מהווים צורך חיוני להמשך תפקוד תקין של מערכות שונות במשק.

"החברה רואה עדיין ביקוש עולה וגובר לשירותים טכנולוגיים, בעיקר בתחומים כמו דאטה, ענן, דיגיטל וסייבר, ובהתאם לכך עולה גם הביקוש לעובדים בתחומים אלה ותחומים נלווים אחרים".

לדבריה, "במטריקס אנחנו פועלים בעולם מגוון מאוד מבחינה טכנולוגית, שיכול להציע לעובדים ולעובדות שלנו הרבה מסלולי התפתחות, למידה וקידום בקריירה.

"גם הגיוון החברתי הוא מאפיין בולט של התרבות הארגונית במטריקס, ואחד הגורמים שמובילים להצלחת החברה.

"כך למשל, יותר מ-51% מהעובדות והעובדים אצלנו הן נשים. יתרה מכך, כמעט 40% מההנהלה הבכירה של החברה הן נשים – תופעה חריגה בחברות הייטק.

"בנוסף, החברה מעסיקה עובדות ועובדים מכל המגדרים, המגזרים, הדתות וקבוצות האוכלוסייה".

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים גופים וחברות במגזרי הממשלה, הביטחון, ההייטק, הפיננסים, הבריאות, התחבורה ועוד.

בין השאר מעורבת מטריקס בהקמת אגם המידע של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מדובר במאגר מידע חדשני שצפוי לשפר דרמטית את יכולות הניתוח והמחקר של הלמ"ס.

כמו כן מעורבת מטריקס בבניית הקמפוס החכם של דיסקונט – מהמבנים החכמים הראשונים בישראל.

פרויקט נוסף הוא מיזם הרחפנים הלאומי, שעוסק בהקמת רשת נתיבים ארצית לתנועת רחפנים שתוכל להעביר מטענים קטנים מכל מקום לכל מקום ובכל זמן.

מטריקס המעסיקה יותר מ-10 אלפים עובדים, היא חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי ובעלת פעילות ענפה בארה"ב ובאירופה.

מהחברה נמסר, כי בעידן של האצה דיגיטלית, מטריקס מובילה את השוק בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיות, מתודולוגיות וכלים פורצי דרך, היוצרים ערך אדיר ללקוחותיה.

מטריקס מספקת סל כלים ב-360 מעלות ועוסקת בביצוע פרוייקטי ייעוץ אסטרטגיים ואינטגרציה מהגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות ויישומים ארגוניים, פתרונות ושירותי תשתית מקומיים ובענן, שירותי מיקור חוץ – Off-Shore ו-Nearshore, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם ועוד.

החברה נמצאת כל העת בחזית החדשנות כשהיא מפתחת ומטמיעה טכנולוגיות חדשניות בתחומי ענן, סייבר, דיגיטל, ביג דאטה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, אוטומציה, מציאות רבודה ועוד.

חברות המחקר IDC ,STKI וגרטנר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל זה יותר  מ-17 שנה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה