שיתוף

חברת סייברינט (Cyberint) מתרחבת ומגייסת עשרות עובדים. סייברינט – סטרטאפ הסייבר הישראלי – המפתח ומשווק מערכות בתחום הסייבר, גייס לאחרונה 40 מיליון דולר.

כעת מתכננת החברה לגייס במהלך השנה הקרובה מספר רב של עובדים חדשים למשרדי החברה בארץ ובעולם.

כיום מעסיקה החברה כ-100 עובדים. העובדים שיגוייסו במהלך השנה הקרובה יגדילו את מצבת כוח האדם של החברה בעשרות אחוזים, כאשר המשרות שצפויות להיות הן תפקידי פיתוח, החל ממפתחים ועד לראשי צוותים, מנהלי מוצר ועוד משרות רבות ומגוונות בתחומי השיווק, המכירות והמודיעין.

לקראת גיוס העובדים הנרחב שאלנו את שירה חרותי, סמנכ"לית משאבי האנוש של Cyberint, מהן שיטות הגיוס המועדפות על החברה.

לדבריה, "שיטות גיוס העובדים על פי סדר העדיפות הן חבר מביא חבר, סורסינג פנימי, שימוש בהד-האנטרים ממוקדים או בחברות השמה נקודתיות".

האם המחסור בעובדים טובים בענף ההייטק מורגש יותר או פחות – בתקופה הנוכחית לעומת שנים קודמות?

"קשה לתת לזה תשובה חד משמעית. ניתן לראות שינויים תכופים במאזן בין מעסיקים לעובדים בשנים האחרונות.

"עד לפני שלושה חודשים היה קושי רב באיתור מועמדים, ולכל מועמד היו מספר הצעות לבחור ביניהן.

"כעת נראה ש'עידן היוניקורנים' מתקרב לסיומו, ונדמה שהקרב על הכישרונות נרגע, אך לצד זה אנשים נוטים פחות לעזוב את מקומות העבודה הקיימים שלהם ומעדיפים יציבות על פני מעבר בין חברות".

האם אתם רואים הבדלים בין דרישות המועמדים (בנוגע לתנאי ההעסקה) לפני מגיפת הקורונה לבין הדרישות שלהם כיום?

"עבודה על פי מודל העבודה ההיברידי הפכה לדרישה חד משמעית. ארגון שלא מציע גמישות שכזו מוצא עצמו נפסד".

מהן הנקודות החשובות לכם כאשר אתם מגייסים עובדים חדשים? 

"כאשר אנחנו מגייסים לתפקידים השונים בארגון חשובה לנו ההתאמה התרבותית, לא פחות מאשר ההתאמה המקצועית. אין זמן מתאים יותר מעכשיו להצטרף אלינו".

לדבריה, "לאחרונה אירחנו את עובדי החברה מכל העולם לשבוע של חיבוריות ולמידה משותפת.

"התחושה היתה תחושה של כוח מקצועי, מאוחד ובעיקר היה פשוט כייף להיות ולחשוב יחד. אנחנו משקיעים רבות בהתפתחות המקצועית של העובדים שלנו, ולא פחות מכך בפיתוח המנהלים".

אם כן, מה בעצם עושה סייברינט: חברת Cyberint פיתחה פלטפורמה חדשנית בשם Argos Edge.

חברות וגופים רבים בעולם במגוון תחומים, בהם פיננסים, קמעונאות, סחר אלקטרוני, גיימינג, טלקום ותעשיות שונות, נעזרים בפלטפורמה שפיתחה החברה, כדי להגן על הנכסים הדיגיטליים שלהם.

סייברינט מציעה מודולים של ניטור רשתות, מיפוי וסיכול איומים ממוקדים, הגנות מותג, הערכת סיכונים וניהולם.

סייברינט נוסדה בשנת 2010 על ידי איתי ינובסקי ורז אלון. מנכ"ל החברה הוא יוחאי כורם, שבאמתחתו ניסיון רב בתפקידי מפתח בחברות אבטחת סייבר.

לדברי כורם, "כחלק מהצמיחה של Cyberint ופיתוח הפלטפורמה שלנו, אנחנו ממשיכים במימוש התוכנית שלנו להתרחב ולגייס עובדים חדשים לחברה בכל העולם.

"העובדים שיצטרפו לחברה יוכלו לעבוד בסביבת עבודה חדשנית שתעניק להם אתגר מקצועי, תוך שמירה על האיזון שבין החיים הפרטים לבין מקום העבודה".

כאמור, החברה מונה כיום (לפני הגיוס) כ-100 עובדים. מרכז הפיתוח שלה נמצא בישראל ויש לה משרדים בפתח תקווה, בוסטון, טקסס, מקסיקו, לונדון, הולנד, סינגפור ומנילה.

חברת סייברינט היתה מהחברות הראשונות שהציעו פתרונות לזיהוי ומניעה של איומי סייבר והונאה.

המוצר של החברה משלב מידע הכולל איומים וניסיונות תקיפה, ומספק לארגונים דרכי פעולה נרחבים לחשיפת סיכוני אבטחה ומניעתם.

יכולת הזיהוי על הנכסים הדיגיטליים של חברות, יחד עם ניטור פעילות ברשת הגלויה והאפלה, מאפשר לצוותי אבטחת הסייבר של החברה לחשוף את הסיכונים הדיגיטליים הרלוונטיים הידועים והלא ידועים שלהם – מוקדם יותר ולמנוע נזק מיותר.

לקוחות גלובליים, בהם חברות מדירוג Fortune 500 בכל ענפי השוק הגדולים, מסתמכים על סייברינט כדי למנוע, לזהות, לחקור ולתקן הונאה, תוכנות כופר, ניצול לרעה של מותגים, דליפות נתונים, פגיעות חיצוניות ועוד, מה שמבטיח הגנה חיצונית מתמשכת מפני איומי סייבר.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה