שיתוף

איילת שפירא שנדרוביץ' מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Insoundz:

חברת הסטרטאפ הישראלית Insoundz מינתה את איילת שפירא שנדרוביץ' לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש.

במסגרת תפקידה זה, תוביל שפירא שנדרוביץ' את הגדלת מספר עובדי Insoundz לפי שניים ממספר כיום.

מצבת העובדים של החברה מונה כיום 35 עובדים. שפירא שנדרוביץ' תוביל גיוס שיביא את מספר העובדים של החברה ל-70 עד סוף שנת 2023. בין העובדים שיגוייסו ניתן למנות מפתחים, מנהלי שיווק ומוצר ועוד.

בנוסף, תתמוך שפירא שנדרוביץ' בפתיחת משרד חדש שהחברה בארה"ב ובאיושו. המשרד בארה"ב יהיה אחראי על הרחבת מאמצי המכירות והשיווק של פתרון האודיו החלוצי שפיתחה החברה, שהינו מבוסס על בינה מלאכותית.  

שפירא שנדרוביץ' מביאה איתה לתפקיד ניסיון של יותר מ-15 שנים בתפקידי ניהול בכירים בתחום משאבי האנוש בחברות הייטק, בהן אפלייד מטיריאלס, אמדוקס, נייס, קוגניפיי וזרטו.

בתפקידה האחרון, טרם הצטרפותה ל-Insoundz כיהנה שפירא שנדרוביץ' בתפקיד דירקטורית בכירה למשאבי אנוש בחברת הסטרטאפ אקטיבפנס והובילה צוות את צוות מנהלי משאבי האנוש של החברה.

איילת שפירא שנדרוביץ' היא בעלת תואר BA במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון בנגב ותואר MA בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן.

חברת הסטרט אפ Insoundz פיתחה פלטפורמת אודיו המבוססת על בינה מלאכותית.

עם ההודעה על מינויה אמר גיא אתגר, מייסד משותף ומנכ"ל Insoundz כי הניסיון העשיר שצברה איילת בניהול משאבי אנוש של חברות הייטק גלובליות, יסייע לחברה בשלבים הבאים של צמיחתה בשוק העולמי ובבניית המשאב האנושי הנדרש לכך.

לדבריו, "פלטפורמת האודיו החלוצית שפיתחנו, המבוססת על בינה מלאכותית, הותקנה כבר באולפני הרצליה ו-i24 והחברה נמצאת במגעים מתקדמים עם אולפנים גדולים בכל העולם.

"בקרוב הטכנולוגיה שלנו תוצע למגוון פלטפורמות של מדיה ויצירת תוכן, כך שיוכלו לאפשר למשתמשים להפיק אודיו באיכות אולפן מכל הקלטה.

"כדי לעמוד בכל האתגרים הללו יש צורך באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, בתחום הטכנולוגי ובתחום העסקי כאחד, ואיילת תוביל את גיוסם לחברה". 

 מיכל ברוש מונתה למנהלת אגף משאבי אנוש בחברת ההייטק Riverside:

חברת ההייטק הישראלית Riverside הכריזה על מינויה של מיכל ברוש למנהלת אגף משאבי אנוש בחברה.

ברוש מגיעה לתפקידה זה, לאחר שנים ארוכות בתחום משאבי האנוש בכמה חברות הייטק בהן עבדה.

החברה הוקמה לפני כשנתיים על ידי האחים נדב וגדעון קיסון, והיא מעסיקה כיום כ-90 עובדים. חלק מעובדי החברה עובדים מרחוק וחלקם עובדים ממשרדי החברה בתל אביב ובניו יורק.

חברת ההייטק הישראלית Riverside פיתחה פלטפורמת הקלטה מרחוק שמאפשרת לכל משתמש להקליט פודקאסט.

הפלטפורמה שהחברה פיתחה, מאפשרת איכות הקלטה של אודיו ללא אובדן נתונים ואיכות הקלטת וידאו ברזולוציית K4 ללא תלות במהירות החיבור לאינטרנט.

דב קיסון, מייסד ומנכ"ל Riverside אמר עם פרסום ההודעה כי הוא מאוד שמח שמיכל מצטרפת לחברה.

לדבריו, האנשים ב-Riverside הם המשאב היקר והחשוב ביותר של החברה והם הגורם להצלחתה.

"אנחנו מאוד מושקעים בתרבות הארגונית שלנו בחוויה היומיומית של העובדים, אמר, "ואני בטוח שמיכל תעזור לנו להמשיך ולהתפתח בזמן שאנחנו ממשיכים לגדול".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה