4,000 עובדים זה לא הולך ברגל

4,000 עובדים זה לא הולך ברגל

חברת התעופה הלאומית של אירלנד - Air Lingus - מעבירה את מערך ה-HR למיקור חוץ. כלל פעילות המחלקה, לרבות מערך השכר, ינוהלו על ידי NorthgateArinso

שיתוף
משאבי אנוש
מחלקת משאבי אנוש

בחברת התעופה הלאומית של אירלנד Air Lingus מועסקים 4,000 עובדים, במגוון תפקידים (טיייסים, דיילי אוויר, דיילי קרקע, סוכני נסיעות, צוותים טכניים ועוד) והם משרתים למעלה מ-10 מיליון נוסעים כמידי שנה. בעלי המקצועות השונים עובדים על בסיס מודל עבודה ייעודי לתפקיד, קרי הם משובצים למשמרות על פי צרכים משתנים ו/או עובדים במשרות מלאות, חלקות וזמניות. Air Lingus היא חברת התעופה הוותיקה ביותר והשנייה בגודלה באירלנד והיא מבצעת טיסות סדירות על בסיס יומי למגוון יעדים באירופה, בצפון אמריקה ובדרום אפריקה.

בתחילת השנה הוחלט על שינוי ארגוני אשר כולל העברת ניהול מערך משאבי אנוש ושכר לגוף מקצועי אחד – חיצוני – שייתן בידי החברה מענה כוללני לניהול כל צרכי מחלקת ה-HR והשכר. NorthgateArinso נבחרה מבין ספקים רבים להוות את הגוף המקצועי שיטפל מעתה במערך משאבי אנוש ושכר במתכונת של מיקור חוץ.

NorthgateArinso היא חברת משאבי אנוש המספקת מכלול פתרונות לניהול הון אנושי במודל של מיקור חוץ, כאשר היא מספקת ללקוחותיה שירותי משאבי אנוש (המתבססים על טכנולוגיית משאבי אנוש), שירותי רווחה, גיוס עובדים, הדרכה, שיבוץ עובדים, בקרת נוכחות וניהול מערך שעות עבודה, Talent Management, שכר ועוד.

NorthgateArinso המספקת את שירותיה לחברות מקומיות ובינלאומיות, ערוכה לתת מענה לחברות רב לאומיות ופלטפורמת השכר שלה מכילה תשתיות לחישוב שכר, דיווח מס והפקדות שכר לעובדים במדינות השונות במטבע מקומית. במסגרת שיתוף הפעולה הנרקם בימים אלו, הוחלט כי שתי החברות יפתחו משרד משאבי אנוש ייעודי בשדה התעופה של דאבלין, שם ממוקמת הנהלת חברת התעופה Air Lingus, ממנו תנוהל מחלקת משאבי על ידי המומחים של NorthgateArinso, אשר מביאים איתם טכנולוגיה, ידע וניסיון, אותם הם יתאימו לצרכים הייחודיים של חברת התעופה ו-4,000 עובדיה.

NorthgateArinso פועלת מזה 40 שנים ו-Air Lingus הלקוח הגדול ביותר שלה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה