פתרון ענק לחברה קטנה

פתרון ענק לחברה קטנה

יצרנית תוכנת ה-HR האירופית - Cezanne - משיקה גרסה ייעודית לניהול הון אנושי בחברות קטנות

שיתוף
תוכנת משאבי אנוש
תוכנת משאבי אנוש

Cezanne היא מותג אירופי מוביל לפתרונות טכנולוגיים לניהול משאבי אנוש ו-Talent Management. בשבוע שעבר, בתערוכת תוכנות משאבי אנוש בפורטוגל (אותה פקדו למעלה מ-3,000 מנהלי משאבי אנוש), השיקה החברה את התוכנה Cezanne OnDemand, הנותנת מענה טכנולוגי מתקדם לצרכים הייחודיים של חברות קטנות. 

סנדרה סאנטוס, מנהלת תקציבים בכירה ב- Cezanne: "השקת התוכנה החדשה המיועדת לחברות קטנות היא אירוע מיוחד ומרגש מאוד עבורנו. בתנאי השוק של ימינו, יש חשיבות עליונה לניהול נכון וחכם של ההון האנושי ובעוד שארגונים גדולים ומבוססים החלו להטמיע מערכות משאבי אנוש, חברות קטנות ובינוניות רבות לא יכלו להרשות זאת לעצמן והן נותרו מאחור. חברות קטנות התקשו להסביר את הצורך בפתרונות טכנולוגיים ו/או התקשו לגייס תקציב הדרוש כדי לרכוש רישיונות ולהטמיע תוכנת משאבי אנוש מתקדמת. אנו מציעים למנהלי משאבי אנוש בחברות קטנות את אותם כלים מתקדמים לניהול תהליכי הגיוס, ניהול מאגר קורות חיים, הערכת עובדים, ניהול שכר ועוד, בהם משתמשים כיום בארגונים המובילים במשק. זהו כלי מושכל לניהול תהליכים בכלל ולקבלת החלטות בפרט. התהליכים האוטומטיים, המאפשרים חיסכון בזמן ושיפור תהליכים, הם בעלי חשיבות והשפע בחברות הקטנות ולפעמים החיסכון בזמן, שבא לידי ביטוי בחיסכון בתקציב, הוא מורגש יותר ובעל חשיבות גדולה יותר דווקא בחברות הקטנות."

OnDemand Cezanne הינה תוכנה מבוססת ענן שתהליך ההטמעה שלה, על פי גורמים רשמיים בחברה, אורך שבועות ספורים בלבד. אין צורך בתמיכה, הדרכה וליווי ואין צורך בתקציב עתק שכן חבילת השירות מוכוונת לחברות קטנות הנשענות על תקציב משאבי אנוש סטנדרטי.

[adrotate banner="27"] OnDemand Cezanne היא תוכנת משאבי אנוש SaaS – software as a service אשר מציעה ללקוחותיה תוכנה לניהול משאבי אנוש על מודל pay-as-you-go, קרי ניתן לשלם על השירות בתשלום חודשי עבור חודשי השימוש בלבד. צורת התשלום הגמישה הזו מקלה על חברות קטנות ובינוניות להיחשף לטכנולוגיית משאבי אנוש ולהתנסות בעבודה מבלי להתחייב לפרק זמן ארוך ולהיכנס להוצאות התחלתיות עצומות של רכש והטמעה. OnDemand Cezanne מציעה לחברות בהן מועסקים 50 עד 500 עובדים – חבילה הכוללת דמי ניהול חודשיים בסך יורו אחד ועוד 2 יורו לחודש עבור כל עובד המנוהל במערכת. כך שחברה בה מועסקים 50 עובדים תשלם למעשה דמי שימוש חודשיים בסך 101 יורו בלבד, כל חודש בחודשו, ללא התחייבות.

HRus עורכת את הכנס הראשון מסוגו בארץ בנושא טכנולוגיית משאבי אנוש בשיתוף עם חברת אנשים ומחשבים ב-2 במאי 2012 במלון כפר המכביה ר"ג.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה