מיילים "חשאיים" – הטוב, הרע והמסוכן

מיילים "חשאיים" – הטוב, הרע והמסוכן

VaporStream היא תוכנה שמאפשרת תקשורת מיילים ללא עקבות. לפני שאתם מקבלים החלטה בנוגע לשימוש בתוכנה בארגון – קראו את המאמר.

שיתוף
העברת מיילים בארגון
העברת מיילים בארגון

 כולם כבר יודעים שמיילים משאירים עקבות. בזמן שהשמועה סביב התוכנה החדשה  VaporStream מתפשטת כפתרון אולטימטיבי למיילים חשאיים, ארגונים רבים מתלבטים בנושא, ובצדק.

 בעידן שבו מיילים משמשים כראיות הן בידי הנהלת הארגון מול עובדיו או ציבור לקוחותיו, הן בידי העובדים האחד כנגד השני וכמובן כנגד הנהלת החברה, השימוש בתקשורת מיילים הופך יותר ויותר מצומצם ומבוקר.

 VaporStream הינה תוכנה המאפשרת העברת מיילים בלתי ניתנים למעקב. בדיוק כמו שיחה, בין אדם לאדם, התקשורת באמצעות המיילים מאפשרת העברת מסרים ללא ראיות או עקבות. לא ניתן להעביר הודעות מייל בצורת forward, לא ניתן להדפיס הודעות ולא ניתן לשמור הודעות. כמו שאומרים בעולם הריגול "קרא ושרוף".

 היתרונות של VaporStream:

1. שימוש בתוכנה יעודד תקשורת פתוחה בין עובדי החברה, אנשים לא יחששו לשאול שאלות מקצועיות לדוגמא, שמא מי שיראה את המייל בסופו של דבר יחשוב שהם חסרי ידע מקצועי.

2. בחברות גדולות, שימוש ב- VaporStream מהווה חיסכון בהוצאות האינטרנט, שכן נחסכות כאן הוצאות אחסון נתונים.

3. עובדים לא יוכלו להשתמש בחומרים שהועברו אליהם בתקשורת מייל, כנגד המעסיקים בבתי משפט. קרי המעסיק מצמצם סיכונים.

החסרונות של VaporStream:

1. עובדים יוכלו להרשות לעצמם להתבטא באופן חופשי בינם לבין עצמם וזה עלול לעודד תרבות ארגונית "שלילית" בשל חוסר הרשמיות שתתאפשר וזה אף יכול לשמש בסיס לתקריות ועימותים.

2. חומרים רלוונטיים חיוניים יכולים ללכת לאיבוד, לרבות מידע מקצועי שהועבר בצורה לא מבוקרת.

3. התוכנה איננה חינמית. היא עולה כ-7.50 דולרים אמריקאים בחודש (כ-30 ₪ לחודש).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה