מועמד יקר, אל ת'ספר לי קצת על עצמך', אני כבר יודע הכול!

מועמד יקר, אל ת'ספר לי קצת על עצמך', אני כבר יודע הכול!

Innovative Enterprises משיקה את תוכנת VerifE החדשנית, המאפשרת למגייס מידע איכותי מידי על הרקע של כל מועמד

שיתוף
הסכמי עבודה
הסכמי עבודה

ספקית הפטרונות הטכנולוגיים Innovative Enterprises פיתחה את התוכנה לסקירת העבר Back-Ground-Research און-ליין, אשר סורקת מידע ממערכות בתי המשפט, מהרשויות המקומיות, מאתרי הממשלה הרשמיים וכן ממדורי דרושים ועוד אתרים פרטיים. המערכת מרכזת ומקטלגת את הנתונים לכדי דוחות מדויקים המאפשרים לקבל את 'התמונה השלמה' על כל מועמד.

מטרת הממשק החדש והחדשני הינה לספק למעסיק מידע, בזמן אמת, על המועמדים (היכן הם עבדו או עדיין עובדים, האם יש להם עבר פלילי, לאילו ארגונים הם משתייכים ועוד) וכן מידע על התפקיד כגון (כמה משרות פתוחות יש בתחום, מה השכר הממוצע לתפקיד בחברות מתחרות ועוד).

באמצעות מערכת סריקת נתונים, מיון וניתוח הנתונים, מסוגלת התוכנה לספק למגייס את המידע לו הוא זקוק בתהליך קבלת ההחלטה, באופן מדויק, עדכני ומידי! 

VerifE מביאה בשורות חדשות למגייסים שכן לראשונה הם יכולים להשיג מידע שחלקם כלל לא יודעים כיצד להשיגו, היא חוסכת שעות עבודה מרובות של מחקר ותשאול כדי ללמוד כמה שניתן על המועמדים (טלפונים למעסיקים בעבר, התכתבויות עם רשויות, אימות נתונים מול אוניברסיטאות ועוד דרכים לאימות קורות חיים שכוללים במקרים רבים אף חוקר פרטי). כעת, יכול המגייס לקבל לידיו את מכלול המידע הרלוונטי, המדויק והעדכני וזאת בערוץ מאובטח, כחלק מהמערכת האינטגרטיבית לניהול מידע שמספקת Innovative Enterprises.

וויליאם בילינגר, סמנכ"ל פיתוח בחברת Innovative Enterprise אמר לרגל השקת התוכנה: "אנחנו מכניסים למאה ה-21 את הכלי היעיל, החדשני והאיכותי ביותר לאיסוף ואימות נתונים. ה- VerifE היא מדויקת, היא אינטגרטיבית, היא כל כך פשוטה וכל כך מתוחכמת, היא בדיוק מה שדרוש לכל מי שמגייס עובדים. כדי לפתח את VerifE ריכזנו צוות מומחים שכלל: משפטנים, חוקרים, תחקירנים ועוד גורמים ממערכות הביטחון והמודיעין האזרחי."

Innovative Enterprises נוסדה בשנת 1996 כספקית פלטפורמה טכנולוגית לאיסוף מידע ותחקור באמצעות הרשת. כיום, היא מבטיחה להעניק למנהלי משאבי אנוש, מנהלי השמה וכוח אדם וכן לכל מנהל המבקש לגייס עובדים חדשים לשירותיו – את כל המידע לו הוא זקוק על המועמדים, כדי לקצר וליעל את תהליך הגיוס, להקטין את הסיכון ולהבטיח לכל מגייס – שקט וביטחון בעת התהליך.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

4 תגובות

  1. הכל טוב ויפה אך מה הקשר לישראל?
    נושא איתור מידע רקע על מועמד פועל אחרת בישראל מהתהליכים הקיימים בארה"ב. דרישות הרקע על מועמד בישראל שונות וקלות יותר בישראל(כמעט לא קיימות) ובמקביל הגישה למאגרים כמו בתי משפט , רשויות מקומיות וכדומה, לא מוסדרת.
    (?!)

  2. דבר ראשון לדעתנו יש עניין בדיווח התקשורתי עצמו על כלים חדשים ועל תהליכים כפי שהם מבוצעים בעולם (אני בטוח כי תסכימי על כך) – כלומר שיש לאיכן לשאוף ומה ללמוד מעמיתים ומקבילים בעולם ולא רק בארץ.

    דבר שני – חשוב לזכור כי ישנן לא מעט אנשי משאבי אנוש בישראל שעובדים בחברות גלובליות בין אם בחברות עולמיות שלהן סניפים בישראל ובין אם בחברות ישראליות שהינן גלובליות.

    בסופו של דבר המטרה להעשיר את הידע והמידע הקיים בתחום, לא?

  3. הי אלון,
    תודה על השיתוף במידע על הכלי, אכן מעניין לדעת מה קורה בעולם. אולי יהיה מעניין להוסיף בעדכונים דומים בעתיד הערה (אחרי בדיקה עם הספק כמובן) האם יש תמיכה לפעילות מישראל (טכנית/שעות עבודה/שפה). יש מערכות שבהחלט תומכות לפחות טכנית ושעות עבודה, ואחרות שבלתי אפשרי להטמיע מהארץ.

  4. בהחלט, יש טעם בדברים, אנו שמים דגש גם על הפעילות בישראל, אך כפי שציינת זה לא תמיד אפשרי…

השאר תגובה