לאהוב את מה שיש

לאהוב את מה שיש

מנטורס צ'אנל ואנשים ומחשבים גאים להכריז על הגעתה של אלילת הניו-אייג' ביירון קייטי, מחברת הספר 'לאהוב את מה שיש'.

שיתוף
ביירון קייטי - הזמנה למנהלי משאבי אנוש
ביירון קייטי - הזמנה למנהלי משאבי אנוש

ביירון קייטי היא מחברת הספר 'לאהוב את מה שיש' (שהפך רב מכר בין לילה) ושיטת ההעצמה האישית שנקראית The Work. ביירון מכונה על ידי התקשורת – אלילת הקאוצ'ינג וגדולת המנטורים בעידן הניו-אייג', ואותה הגדיר אף המגזין טיימס כאחת מ-100 האנשים המשפיעים ביותר במאה ה-21.

בתאריך 14 בפברואר תעביר ביירון הרצאה בנושא הספר 'לאהוב את מה שיש', בה היא תציג את ארבעת היסודות שלה לחקר עצמי תוך התמודדות והשלמה פנימית.

בתאריך 15-16 בפברואר תנחה ביירון סדנה ייחודית לקריאת המציאות כפי שהיא ולא כפי שאנו מפרשים אותה, כשהנחת הייסוד שמובילה אותה היא כי להיות מאושר זה לא 'להיות רוחני' אלא לחקור את המחשבות ואת התגובות שלך. התורה שלה אומרת כירק מתוך המחקר שמוביל להבנה שבמוליה לתובנות – ניתן להיות אדם שלם ומאושר.

חברת אנשים ומחשבים, המארגנת את הכנס, מבקשת להזמין את קהילת משאבי אנוש, אשר הנושא של העשרה והעצמת הפרט בארגון, לרבות העצמת מנהלים, היא חלק בלתי מבוטל מתפקידם, לאירוע המרגש והכל כך ייחודי בנוף הישראלי.

כדי לזכות בהנחה בסך 20 ₪ להרצאה (14.02) וכדי לזכות בהנחה בסך 200 ₪ בהרשמה לסדנה (15-16.02), היכנסו לאתר ההרשמה הקלידו את הקוד: קוד people08 ותזכו בהנחה אוטומטית.

הזדרזו כי נותרו פחות מ-150 מקומות פנויים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה