שיתוף

כאשר מחפשי עבודה חוקרים את החברה שלך, אם אין לך מותג מעסיק ברור, אין להם שום דרך לדעת אם החברה שלך היא משהו שהם רוצים להשתייך לו או לא. לרוב הם יוותרו, וינסו לאתר מעסיקים שהמותג שלהם נגיש וברור. הדרך שבה אתה משווק את עצמך כמעסיק לעובדים פוטנציאליים, משפיע על הרצון שלהם לעבוד בשבילך.

סקר שנערך ע"י CareerArc מצא, כי 75% ממחפשי העבודה מחשיבים את מותג המעסיק של החברה לפני פנייתם. חברות אשר פיתחו מותג חזק, הוא כמוזיקה לאזניהם של המחפשים. אבל אם אתם נאבקים כדי למשוך מועמדים לחברה, סימן שישנה בעיה במותג המעסיק.

מעסיקים עומדים בפני מגוון של מכשולים כשמדובר בבניית המותג שלהם. לחברות קטנות קשה יותר לבלוט בין חברות מבוססות וגדולות יותר, אך יש דרכים עבור כל חברה לייצר מותג מוצלח.

להלן חברה עם מותג מעסיק מוביל שכדאי ללמוד ממנה:

חברת CloudLock

נתחיל בכך שחברת CloudLock היתה אמיצה דיה, כדי להפוך סרט קונג פו לווידאו שממחיש את תרבות החברה.

היבט החזק ביותר של מותג המעסיק של CloudLock הוא בשילוב העובדים הנוכחיים במותג. לאחר שהמייסדים מייצרים קצת רקע על החברה, בסרטון הקריירה בווידאו, הם מפנים מן הדרך ונותנים את הבמה לעובדים שלהם
על ידי שיתוף דעות משלהם וסיפורים על החברה, עובדי CloudLock מספקים מבט ישיר על איך זה לעבוד בחברה.

באתר הקריירה בכלל, יש תחושה אמיתית מאוד, מה שהופך את כל הדברים לאמינים מאוד עבור מחפשי העבודה.
חשוב לדעת כי עובדים פוטנציאליים רוצים לדעת איך העובדים הנוכחיים מרגישים לגבי החברה.

כמעסיק, אתה יכול לבלות כל היום בלשבח את העבודה בחברה ולפאר אותה, אך תמיד מחפשי העבודה יתחברו יותר לעובדים הנוכחים שם. לכן, תנו להם להיות אלו שיראו את כל מה שיש לך להציע כמקום עבודה.

כיצד משתפים עובדים בווידאו המותג?

אם אתם עושים סרטון ווידאו של מותג המעסיק, חשוב לדבר עם העובדים בחברה ולצלם אותם. שאלו את העובדים היכן המקום האהוב עליהם במשרדים ומהו החלק האהוב עליהם בעבודה בחברה. חשבו על התשובות שלהם, והחליטו מה ימתג את החברה בצורה הטובה ביותר עבור מחפשי העבודה. הקליטו את העובדים מדברים על הדברים שהם אוהבים במיוחד במקום העבודה, בקשו מהם להיות נינוחים מול המצלמה ולדבר בגובה העיניים. זה יהדהד היטב אצל העובדים הפוטנציאליים.

חברה נוספת עם מותג מעסיק מנצח:

חברת FullContact

חברות רבות מציעות זמן חופשה בתשלום לעובדיהן, מה שהופך אותן לנחמדות עבור העובדים, אך מדובר בהטבה נפוצה למדיי. חברת FullContact, הלכה עם הדברים צעד נוסף, ומציעה חופשות בתשלום ומשלמת גם עבור החופשה והבילויים.

החברה עושה זאת כיוון שהיא גלתה כי עובדים רבים שמקבלים ימי חופשה בתשלום, לא יכולים לממן חופשות יקרות לכל בני המשפחה, ולכן החברה לקחה זאת על עצמה כדי לעודד אותם לצאת לחופש.
לדברי בארט לוראנג, אחד ממקימי החברה, הם הכירו בצורך של העובדים להיות מסוגלים להתרחק מהעבודה וזה היה צורך כה גדול במנוחה וריענון, שהוא החליט להעניק לכל עובד 15 ימי חופשה בתשלום ו -7,500 דולר להוציא בחופשה.

הכללים היחידים הם כי הכסף צריך להיות עבור החופשה ושהעובדים לא רשאים לעבוד במהלך החופש. המטרה בכך היא לשפר את בריאותם הנפשית והגופנית של העובדים, כך שיוכלו ליהנות ולהירגע מכל מה שסביבם.
כמובן שהרעיון הזה העצים באופן משמעותי את מותג המעסיק, ומושך מועמדים רבים לחברה שמשקיעה כך בעובדיה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה