חברת ביטוח שמבטיחה לעובדיה ביטחון

חברת ביטוח שמבטיחה לעובדיה ביטחון

New Jersey Insurance מציגה מודל ארגוני ייחודי בו יציבות העובד במקום הראשון. לראייה: 47% מהעובדים נשארים למעלה מעשור

שיתוף
אסטרטגיית משאבי אנוש
אסטרטגיית משאבי אנוש

חברת הביטוח New Jersey Insurance פועלת מזה 98 שנים ומעולם לא פיטרה במסגרת קיצוצים או ארגון מחדש. 47% מהעובדים נמצאים במערכת למעלה מעשור ויש אפילו 'מועדון 25' – מועדון לעובדי החברה הנמצאים בה למעלה מ-25 שנים.

פטריק ברסלין, דירקטור בכיר: "יש לנו בחברה מדיניות שדוגלת ביציבות בכל הקשור למצבת כוח אדם. אנחנו לא מגייסים במסגרת גיוסים המוניים בתקופות של גידול בהיקף העבודה, ולכן אנחנו גם לא נאלצים לפטר עובדים במגמתיות על רקע ירידה בהיקף העבודה. כוח העבודה אצלנו הוא בסיס ליבה של החברה, אנו מבטיחים לעובדים יציבות, ולראייה 1,175 עובדים, המהווים 47% מתוך 2,500 עובדי החברה – נמצאים אתנו למעלה מעשור."

ברסלין המשיך ופרט את המודל להצלחה תוך שמירה על ביטחון תעסוקתי לעובדיו, באמרו שלכל עובד שנכנס לחברה מסבירים כי החברה רואה בו נכס לטווח הארוך, עומדות לפניו הזדמנויות קידום ומובטחת לו יציבות תעסוקתית לאורך השנים. כנשאל איך מבטיחים הבטחות כל כך גדולות ואף לא ריאליות במציאות כלכלית קשה, ענה ברסלין: "אנחנו לא מספקים רכבי חברה. אין מכוניות פאר ואין פריווילגיות יוקרתיות כגון טיסות במחלקות יוקרה ושאר הנאות השמורות לבכירי החברות במשק. אנחנו תמיד מקצצים בשמנת עבור כולם. אין היררכיה. לכל העובדים מגיעים אותם תנאי העסקה פרט למשכורות, שהן אינדיווידואליות. כשלא מבזבזים על מותרות אין צורך לקצץ, כשלא מגייסים כוח אדם ללא סיבה מוצדקת לטווח הארוך – אין סיבה לפטר. הכול בנוי על מודל חכם והגיוני לטווח הארוך, שבמרכזו עומד הרעיון של שימור כלל העובדים."

חברת הביטוח New Jersey Insurance אף לוקחת ברצינות את הנושא של בריאות העובד, עד כדי כך שהיא מעסיקה אחות בתפקיד במשך יום העבודה, כדי לשמור על בריאות העובדים ולתת מענה לכל מקרה של פציעה או מחלה במקום העבודה. החברה אף מעמידה 'חדר שקט', בו עובדים יכולים לנוח בזמן ההפסקות שלהם ו/או כאשר אינם חשים בטוב. כמו כן, החברה מעמידה מתקני כושר כגון הליכון, כדי לספק לעובדים אפשרות לבצע תרגילי כושר בזמן העבודה.

 New Jersey Insurance מקפידה לערוך אירועי חברה גדולים ומושקעים לפחות שלוש פעמים בשנה. אז מה הפלא שיש להם מועדון 25 – כלומר מועדון בו חברים עובדים אשר נמצאים בחברה למעלה מ-25 שנים?

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה