הכירו את ארבעת הטרנדים ה'חמים' בתחום ה-Talent Management

הכירו את ארבעת הטרנדים ה'חמים' בתחום ה-Talent Management

גיוס ברשתות חברתיות, שיתוף מידע, מחויבות עובדים וכלים לניתוח אנליטי הם נושאי הליבה במחלקת משאבי אנוש בארגון המודרני

שיתוף
גיוס עובדים

טכנולוגיית משאבי אנוש מביאה לכם את הבשורה, עליה כולם מדברים הפלטפורמה לניהול כישרונות. אחרי השלב הראשון של תוכנות לניהול נוכחות, שיבוץ ושכר, אנחנו בשלב השני של מערכות ניהול הון אנושי וכל ספקית תוכנה, גדולה כקטנה, מתחייבת להעניק לכם Talent Management כחלק מהחבילה או כחבילה בפני עצמה. הפלטפורמה לניהול כישרונות הפכה לתחום בפני עצמו כשיודעי דבר מזהים 4 טרנדים מובילים בתחום והם:

Collaboration
כלים המאפשרים שיתוף בין גורמים פנים ארגוניים לצורך שיתוף פעולה (שיתוף ידע, חוויות) מאפשרים לארגון לטפח את הכישורים ולשמר את הידע בתוך הארגון גם במצבים של תחלופת עובדים. הדוגמה הטובה ביותר לשיתוף פעולה המתאפשר באמצעות תכנות ייעודית היא פורטל ארגוני המאפשר שיתוף מידע, שיתוף חוויות, הדרכה, ניהול בסיס נתונים משותף ועוד. הכלים המאפשרים לפרט להיחשף למידע מקצועי, ללמוד מחוויית ומניסיון עשיר של עמיתיהם, מאפשר להם לעמוד ביעדים ולצבור מיומנויות מקצועיות ספציפיות בפרק זמן קצר יותר ובעלות נמוכה יותר. בעידן הנט-וורקינג, סגמנטים של שיתוף ארגוני משרתים את הארגון הרבה מעבר לשיתוף מידע מקצועי בין עובדי הארגון, אד-הוק, אלו מאפשרים לעובדים לפתח קשרים וליצור קהילות על בסיס עניין משותף אישי ו/או מקצועי.

Employee Engagement
המלחמה על העובדים המוכשרים בתקופה בה מחזור החיים של העובד בארגון אחד מתקצרת, הולכת ומחריפה. ידוע שעובדים שמזדהים עם הארגון ומרגישים מחויבים לו לטווח הארוך משקיעים יותר ולרוב – מגיעים להישגים טובים מיותר מעובדים שרואים את עצמם כעובדים זמניים. אולם נשאלת השאלה – כיצד מייצרים מחויבות? כיצד משמרים אותה? כיצד מודדים אותה בקרב העובדים במטרה לתגמל ולתמרץ אותם בתמורה?

על כן יותר ויותר ארגונים מבקשים אחר פתרונות מתקדמים להגברת המחויבות של העובדים בתוך התוכנה לניהול הון אנושי.

Social Recruitment
גיוס ברשתות החברתיות הוא אחד הטרנדים המובילים את עולם משאבי אנוש ולכן מסתמנת דרישה לפתרונות של גיוס ושימור עובדים באמצעות הרשתות החברתיות ולא מדובר רק על שלושת הרשתות המובילות, טוויטר, פייסבוק ולינקדאין, אלא על פלטפורמות נוספות כמו Yammer, Jave, Socialtext ועוד רשתות חברתיות שקיימות וכאלה שיצוצו בעתיד הקרוב כפטריות שלאחר הגשם.

Predictive Analytics
אחרי הסגמנט של אינטגרציה בין הארגון לרשתות החברתיות וושיתוף פעולה בין פרטים וקבוצות בארגון, האנליטיקס הוא כלי העבודה הקר והמחושב. זהו למעשה כלי העבודה המאפשר למנהל משאבי אנוש להפוך לשותף עסקי. המדובר כאמור על סגמנט המאפשר ניהול מידע, מיפוי, חישוב נתונים, זיהוי מגמות חוצות ארגון, חיזוי מגמות, הסקת מסקנות וקבלת החלטות בהתאם. מנהלי משאבי אנוש מחפשים אחר פתרונות מתקדמים ליישום HR Analytics ועל כן הם מחפשים מערכת ניהול הון אנושי וחבילת Talent Management שתאפשר להם לעבוד בצורה אנליטית / מושכלת.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה