היתרונות של תוכנית התמחות בחברה

היתרונות של תוכנית התמחות בחברה

יותר ויותר חברות מגלות את היתרונות של יצירת תוכניות התמחות

שיתוף
היתרונות של תכנית התמחות

היתרונות של תכנית התמחות

חלק מהחברות מציעות תוכניות התמחות בתשלום בעוד שאחרות נשארות במבנה המסורתי של תכניות התמחות ללא תשלום בצדן.

מדוע להעסיק מתמחים?

מהם היתרונות האמיתיים של הבאת מתמחים לחברה? החברה שלכם תיהנה מתכנית התמחות אם זה בראש סדר העדיפויות של העסק שלכם והתכנית היא מובנית ומספקת לתלמידים את הפיקוח הדרוש להם כדי להצליח.

על ידי מתן הכשרה נאותה לפני תחילת התוכנית או אירוח אוריינטציה מתמחה, תזכו לראות בחברה תוצאות טובות יותר. ככל שהחברה תשקיע יותר משאבים לקראת תוכנית ההתמחות, כך יהיה טוב יותר. ככל שתוכנית ההתמחות תהיה טובה יותר, כך היא תהיה תחרותית יותר. וככל שהתכנית תחרותית יותר, כך מאגר הכישרונות שלכם יגדל בהתאם.

שיפור האסטרטגיה החברתית שלכם

אין זה סוד, כי כל דור מביא עמו ידע טק גדול יותר מאשר הדור אחרון וכל אחד מביא גישות חברתיות ייחודיות. קחו את ההזדמנות לערב את המתמחים באסטרטגיה החברתית שלכם ולבקש את המשוב שלהם. אינטראקציות אלו מספקות לצעירים את ההזדמנות לשלב את מה שהם לימדו את עצמם על המדיה החברתית לתוך העולם האמיתי ובתכנית ההתמחות שלהם. לעתים קרובות תהיינה לכך הטבות משמעותיות וערך מוסף לנוכחות החברתית של החברה שלכם.

טביעת רגל קהילתית

יצירת תוכניות התמחות יכולה לעזור לכם להגדיל את טביעת הרגל של הקהילה שלכם בדרכים רבות יותר. גיוס מתמחים פותח הזדמנויות לסטודנטים ולבוגרים טריים בקהילה שלכם לאורך הדרך, עוזר לעסק שלכם לעשות את ההבדל בכלכלה המקומית, לאנשים מקומיים וליישוב כולו.

שותפויות עם אוניברסיטאות ומכללות מקומיות

גיוס מתמחים ממכללות שונות באזור שלכם מאפשר לכם לבנות רשתות משתלמות ושותפויות עם מכללות ואוניברסיטאות מקומיות. זה לא רק מעמיד אתכם במצב של יתרון בקשר עם כישרונות חדשים, אלא גם ממצב אתכם במקום מרכזי בחשיפה להזדמנויות להגעה אל כישרונות שונים בקרב מוסדות חינוך מקומיים, וכן בתחום חיזוק היוזמות לפיתוח כלכלי מקומי.

זיהוי המותג

העובדה היא כי הכישרון העליון חובב ומעדיף מותגים ידועים. תכנית התמחות מובנית היטב עם אימון מעשי, המספקת ניסיון אמיתי, והזדמנויות הדרכה יכול להגדיל את המודעות למותג שלכם באופן משמעותי מאוד ולפרסמו בקרב דורשי העבודה בכללותם.
משיכת/שמירה על עובדים

סקר של NACE בשנת 2009 הצביע על נתוני גיוס חיוביים אצל חברות המציעות תכנית התמחות. על פי הסקר, כמעט 40% מהמעסיקים היו עדים לשיעורי שימור גבוה יותר של חמש שנים בקרב העובדים שגויסו באמצעות תכניות ההתמחות שלהם.
יכולת ליצור ולעצב ערכים בתרבות החברה

מתמחים נוטים יותר להתמזג עם תרבות העבודה של החברה שלך כעובדים במשרה מלאה, מאשר אלו שגויסו בשלב מאוחר יותר בקריירה שלהם.

במונחים של איך ההתמחויות משפיעות הן על סטודנטים והן על חברות, תכנית התמחות רשמית היא דרך מצוינת להשיג את היתרון התחרותי של הדרכה אישית ועבודה עם כישרונות עולים, ובסופו של דבר להיות מסוגל לחזר אחר כישרונות מצוינים נוספים עבור החברה שלכם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה