הדרכה נקודה קום

הדרכה נקודה קום

OpenSeasme, הפלטפורמה לפתרונות הדרכה אינטרנטיים E-learning, מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Cegos - ספקית פתרונות הדרכה לשוק הגלובאלי

שיתוף
הדרכה ארגונית
הדרכה

OpenSeasme, האתר המשמש נקודת מפגש בין ספקי פתרונות למידה אינטראקטיביים – E-learning – לבין ארגונים הצורכים לומדות, הכריזה על שיתוף פעולה עם Cegos, החברה האמריקאית המובילה בעולם בתחום ההדרכה.

במסגרת שיתוף הפעולה החדש, OpenSeasme מציעה כיום לחברות במשק מבחר עצום (ובלעדי) של למעלה מ-12,000 מערכי למידה והדרכה E-Learning במגוון תחומים, החל מהדרכות טכנולוגיות לתחומים ספציפיים ועד לקורסים כללים לניהול, פיתוח ארגוני ועוד.

Cegos, המספקת מגוון עצום של פתרונות הדרכה למנהלים, צוותי מכירות, פיננסים, מכירות תפעול ועוד, מספקת כיום למעלה מ-200 קורסים מקוונים ב-13 שפות, במטרה לספק לארגונים רב לאומיים פלטפורמה הולמת לניהול מערכי הדרכה זהים בכל מדינה ומחוז בה יש לחברה פעילות, בהתאמה לשפה ולתרבות המקומית בכל מדינה. הפתרונות של Cegos מותאמים לצרכים של חברות גלובאליות צומחות המבקשות פתרונות למידה לתחומים ספציפיים אשר בו בעת מתאימים לציבור מגוון של עובדים.

OpenSeasme מציעה לקהל לקוחותיה (ארגונים בסדרי גודל שונים בכל אחד משלושת המגזרים) גישה לקורסים מקוונים במודל של תשלום-עבור-שימוש (Pay-per-use). במודל הזה, הארגון לא צריך לרכוש רישיונות לתוכנה (ללומדות) אלא הוא משלם רק עבור קורסים שאליהם נרשמו העובדים כך שגם חברות קטנות ודלות תקציב יכולות להתחיל ליהנות מהדרכות במתכונת E-Learning בכל ענף ולכל תפקיד גם בתקציב הדרכה מוגבל.

דן ספיר, מנכ"ל OpenSeasme: "שיתוף הפעולה עם Cegos מאפשר לנו לתת לחברות מעבר לים את אותם פתרונות מקצועיים שאנחנו מספקים לחברות מקומיות – פתרונות מתקדמים ללמידה והכשרת עובדים ומנהלים, במגוון עצום של תחומים הרלוונטיים ביותר לשוק העבודה. המודל של תשלום-עבור-שימוש מאפשר ללקוחות להתאים לעובדים שלהם קורסים או סדרת קורסים מקצועיים לפי הצרכים המשתנים של כל עובד או כל מחלקה. אנחנו מאפשרים לארגונים להרחיב ולהעשיר את מערך ההדרכה ובו בעת לקצץ בעלויות ההדרכה."

  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה