3 חברות שהמותג שלהן מככב באינסטגרם

3 חברות שהמותג שלהן מככב באינסטגרם

המדיה החברתית מככבת בכל מקום והיא גם מסייעת לשיווק מותג המעסיק והחברה ולמשיכת כישרונות חדשים

שיתוף
מותג המעסיק באינסטגרם

מותג המעסיק באינסטגרם

לכל רשת חברתית יש את היעד העיקרי שלה והיא מתאימה לרוב לקבוצות גיל שונות. לכן, כשהמטרה שלכם היא לפנות למועמדים צעירים יותר, אינסטגרם היא הבחירה הראשונה.

לאינסטגרם יש פרישה פשוטה למדי ומטרתה להגיע לאנשים באמצעות שיתוף תמונות וסרטוני ווידאו קצרים. אינסטגרם מאפשר לעקוב כמעט אחר כל אחד: חברים, בני משפחה, מפורסמים, ואפילו עמודים של חתולים וחיות אחרות. באינסטגרם, כל פוסט מצריך תמונה או ווידאו, ואתם יכולים לבחור  להוסיף טקסט כיתוב (עם או ללא האשטג). תוכלו להגיב על תמונות של אנשים אחרים ואף לשלוח הודעות אישיות פרטיות.

להלן 3 חברות שתפשו את פוטנציאל האינסטגרם ברצינות ועושות בה שימוש למיתוג וקידום החברה:

LinkedIn

LinkedIn-isnta

LinkedIn משתמשת בחשבון linkedinu @ באינסטגרם , כדי למשוך סטודנטים ומתחמים לעבוד בחברה שלה. בנוסף שיתוף פעולה עם אוניברסיטאות מאפשרת ל-  LinkedInלפרסם הזדמנויות מצוינות לסודנטים ולבוגרי תארים. אין ספק כי LinkedIn היא מקום מצוין לעבוד בו, וזה מומחש גם באינסטגרם.

פוסט זה מראה כיצד צוות גיוס באוניברסיטה השתמש באינסטגרם כדי לפרסם אירוע בקמפוס בג'ורג'יה טק. הם השתמשו בשני האשטגים של LinkedIn בכיתוב שלהם, ועודדו מבקרים לבדוק את הפרצופים המחייכים באינסטגרם ולהיכנס לקרוא. ומי לא רוצה לעבוד עם אנשים ידידותיים?!

linkedin-instagram-2-1024x606

LinkedIn השתמשה בפוסט נוסף כדי לקדם משהו שרוב הסטודנטים יכולים לעשות בו שימוש.  התמונה היא פשוטה וברורה, והקישור בכיתוב לוקח אותך לעמוד שמסביר איך הסטודנטים שעובדים ב LinkedIn- יוכלו לקבל מלגה. אין ספק שזוהי אטרקציה משמעותית.

 

VMware

VMware insta

אם אתם מודאגים מכך שלא תצליחו לשווק את מותג המעסיק באינסטגרם כיוון שאין לכם מוצר חזותי, בואו ותראו מה חברת התוכנה VMware עשתה כדי לספר את סיפור מותג המעסיק שלהם לסטודנטים. זה כרוך בהרבה סיפורים אישיים, בגרפיקה פשוטה, והצצה לתוך התרבות של החברה.

לא כל תמונה שאתה משתף באינסטגרם צריכה להיות תמונה. ניתן גם לשתף עיצובים כמו העיצוב בזה מתוך העמוד של VMware. אם מישהו בצוות שלך מוכשר בעיצוב גרפי (או יודע על אתרים פשוטים וחופשיים כמו Canva ו PicMonkey), תוכל לבקש מהם לבוא עם משהו כזה פשוט ואפקטיבי שבהחלט מעביר היטב  את מותג המעסיק שלך. תמונה כמו זו שהועלתה לחשבון האינסטגרם הינה מורכבת וכוללת כמה שלבים.

EY

EY insta

אין זה סוד, כי צוות הגיוס של אוניברסיטת EY הוא מקצוען כשמדובר בסיפור סיפורים, וחשבון האינסטגרם שלהם אינו יוצא מהכלל. הם משתמשים בשילוב של גרפיקה, טקסט ותמונות מרתקות, כדי לשתף את ערכי החברה שלהם.

בדוגמה להלן ישנה תמונה פשוטה מאוד, אבל היא מעבירה מסר חזק: EY מעוניינת בקידום הקריירה של נשים. הכיתוב גם מסייע למקם את התמונה בהקשר של EY שנמצאת בין חברות מובילות עבור מנהלים. פוסט זה לוקח נושא עדכני – חודש ההיסטוריה השחורה – וקושר אותו עם העבודה בחברת  EY.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה