3 דברים שמנהל משאבי אנוש צריך להפסיק לעשות.. עכשיו

3 דברים שמנהל משאבי אנוש צריך להפסיק לעשות.. עכשיו

מנהלי משאבי אנוש, ככל יתר המנהלים, חושבים כל הזמן כיצד הם יוכלו לשפר את עצמם

שיתוף
פעולות מנהל משאבי אנוש

בפתחה של השנה האזרחית החדשה, רבים מהם מחליטים להשקיע יותר בפיתוח האישי שלהם, לעבוד יותר שעות או פחות, להיות מנהיג אנושי יותר, או יותר אסרטיבי.. ההחלטות הללו חשובות, אולם לא פחות חשוב להחליט מה עליהם להפסיק לעשות, והזמן לכך הוא עכשיו.

מה על מנהלי משאבי אנוש להפסיק לעשות, כדי להפוך את החיים טובים יותר עבור העובדים בחברה?

להלן 3 דברים מרכזיים שצריכים להיפסק מיד:

התאמת תכניות לא רלוונטיות לעובדים

תוכניות הכשרה, אימון ופיתוח לעובדים הן מצוינות. הן מבטיחות כי העובדים יהיו טובים יותר ויצליחו יותר בתפקידם, והן משמשות גם כהטבה לעובדים וכגורם מניע. הבעיה היא, שלעתים מנהלי משאבי אנוש מתאימים לעובדים תכניות שאינן נכונות או רלוונטיות. תוכניות פיתוח עובדים הן אחת הדרכים הטובות ביותר להוכיח שאכפת לכם מהאנשים שלכם, אבל זה אומר שהתכניות הללו צריכות להתאים לעובדים, לאג'נדה שלהם, למקומות אליהם הם רוצים להתפתח ולהגיע, אחרת, לא עשיתם בעצם כלום.
הגדרת תוכניות שאינן מקלות או מפתחות את העובדים ישמש יותר כמקל מאשר כגזר, וזה חייב להיפסק.

בלמו הערמת פתרונות

הפצצה של הטבות לעובדים כגון: תכניות בריאות, מכשירי כושר, סדנאות יוגה ומדיטציה, יועצים ותרפיסטים, כל אלו טובים וחיוניים עבור העובדים, אך כש"מפציצים" את ההנהלה עם תכניות רווחה והטבות לעובדים, המנהיגים מתקשים להחליט מה לבחור. הכל צריך להיות במידה, גם ההטבות, ואין צורך להתפרע ולהפציץ. בסופו של יום, אם העובדים יבלו יותר בחדרי הכושר, בסדנאות ובייעוץ מאשר בעבודה, אתם רק מזיקים להם ולחברה. במקום להמשיך ולהוסיף תוכניות נישה נוספות חשוב לבחור רק בכמה בודדות ולנסות לחוות יחד חוויה משמעותית עם העובדים.

הפסיקו לבצע סקרים ללא פעולות מגבות

סקרים עובדים הם מצוינים כדי לזהות היכן העובדים נמצאים מבחינת מעורבות ופרודוקטיביות, ומה יש לשפר. עם זאת, יש להפסיק לבצע סקרים ללא פעולה לאחריהם. האזנה לעובדים היא חשובה, אבל זה חסר משמעות אם אין תוכנית פעולה שתגבה את זה. משאבי אנוש מודדים את מעורבות העובדים במשך עשרות שנים ולומדים מה לעשות, אך למרבה הצער, פעמים רבות מעורבות העובדים נותרת בעינה. כיום, ישנם סקרי דופק שמטרתם למדוד את מעורבות העובדים ולזהות בעיות, ואז לנקוט בפעולות כדי לתקן אותן. אם אתם מבצעים סקרים ע"ג סקרים ולא פועלים לאחר מכן לתקן את הבעיות, אז אין טעם בכל זה. בנוסף, אתם עשויים לאבד את אמון העובדים שמצפים שדברים ישתנו. יישמו טכנולוגיות אשר מניעות לפעולה וצרו שינוי אמיתי וחיובי.

אין תגובות

השאר תגובה