תכניות ארגוניות אפקטיביות הנמתחות מעבר לגבולות הארגון

תכניות ארגוניות אפקטיביות הנמתחות מעבר לגבולות הארגון

בחברת נטורל אינטליג'נס, מקיימים תכניות ארגוניות המשפיעות על נושאים חברתיים גלובליים ודואגים לסביבת עבודה שווה מכבדת והוגנת לקהילה הלהט"בית

שיתוף
נטע פלר. צילום יח

נטע פלר. צילום יח"צ

החשיבות ביצירת סביבת עבודה מכבדת ותומכת באנשים מרקעים שונים, תפישות שונות ודרך חיים ייחודית, מובנית וידועה לכל.

עם זאת, אין חברות רבות כמו "נטורל אינטליג'נס", שדואגות להטמיע בכל עת תכניות חדשות להגדלת אושרם של העובדים מתוך הבנת צרכיהם.

נטע פלר, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת "נטורל אינטליג'נס", מספרת על התכניות שהציבו אותה, בפעם השניה, ברשימת 50 המנהלים הפועלים בעולם למען קידום העסקת הקהילה הלהט"בית של ארגון Outstanding שהתפרסמה ב Financial times בניו יורק, ולרשימת 50 הנשים המשפיעות של שנת 2018 ב"מעריב".

נטע פלר משמשת כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת "נטורל אינטליג'נס" מזה 6.5 שנים, חברה בוועד המנהל של עמותת גשר אל הנוער. היא עוסקת בתחום משאבי אנוש מזה 21 שנים, כשטרם עבודה בנטורל אינטליג'נס, שמשה דירקטור משאבי אנוש בחברת 888 במשך כ-5 שנים.

מהו התפקיד המרכזי שלך ב- "נטורל אינטליג'נס"?

"התפקיד המרכזי שלי הוא לייצר תוכנית אירגונית שתעזור לתוכנית העסקית שלנו לצאת לפועל. לייצר תהליכים שדוחפים אותנו למצוינות אירגונית, לייצר את התרבות האירגונית שאנחנו רוצים שתהיה חלק מאיתנו ולהיות מעסיק נחשק בישראל. לדאוג שהעובדים בחברה גאים ואוהבים לעבוד בנטורל אינטליג'נס".

כיצד הפכתם להיות ארגון בעל השפעה על נושאים חברתיים?

"שמנו לנו יעד לפני שנתיים להיות ארגון שמשפיע על נושאים חברתיים ועושה עשייה משמעותית בתוך הארגון ומשפיע גם מעבר לגבולות הארגון. אני עסוקה בחלק משמעותי מהיום יום שלי בעשייה חברתית של נטורל אינטליג'נס ועובדים רבים אצלנו מתנדבים בפעילויות השונות.

אני מקדמת כבר מספר שנים פעילויות בנושא של יצירת סביבת עבודה מכבדת ושווה לקהילה הלהט"בית בישראל. אנחנו הארגון הראשון שהצהיר וסייע לעובדים להט"בים במימון פונדקאות בחו"ל כבר לפני יותר משנתיים ואני שמחה שבמחאה האחרונה הצטרפו אירגונים נוספים ליוזמה".

אילו פעילויות מיוחדות בצעתם השנה?

"השנה יצרנו בנטורל אינטליג'נס סרטון יחד עם ה Israel Diversity Standard שקורא לארגונים לחתום על האמנה שלהם ולהכריז בארגונים שהם מתחייבים לייצר סביבת עבודה שווה מכבדת והוגנת לקהילה הלהט"בית , מאז שבוע הגאווה אנחנו מציגים אותו באירועים שונים והוא מופץ ברשתות החברתיות כדי לגרום לעוד ועוד אירגונים להצטרף. במחאה נגד חוק הפונדקאות, היינו הארגון הראשון שהודיע לעובדים שאנחנו תומכים בשביתה ומאפשרים לעובדים שלנו שרוצים לשבות ויום העבודה ישולם להם. הייתי באחד ממטות המאבק וגייסתי ארגונים רבים נוספים שיצאו בהודעה דומה".

ופתחתם גם סדנאות ייחודיות למציאת עבודה לקהילה הטרנסג'נדרית?

"אכן. התחלנו לאחרונה לפתח עם כמה שותפים מהעמותות סדנאות לקהילה הטרנסג'נדרית שמתקשה יותר בחיפוש עבודה ובתהליכי המיון ובהמשך אני מקווה שנייצר סרטון שפונה למעסיקים כדי לסייע לטרנסג'נדרים להשתלב בשוק העבודה.

לאחרונה נכנסתי (בפעם השנייה, בפעם שעברה הייתי במקום 37 והשנה אני במקום 25) לרשימה של ארגון Outstanding שהתפרסמה ב Financial times בניו יורק של 50 המנהלים הפועלים בעולם למען קידום העסקת הקהילה הלהט"בית . ולרשימת 50 הנשים המשפיעות של שנת 2018 ב"מעריב" בעקבות הפעילויות הללו".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה