שתי עובדות גוגל מציגות: הצצה לפרויקטים המרהיבים של החברה

שתי עובדות גוגל מציגות: הצצה לפרויקטים המרהיבים של החברה

עובדות גוגל מנצלות את מדיניות ה-'20% זמן' המפורסמת כדי לשוטט במשרדי החברה ולתעד את הפרויקטים המיוחדים שמתבשלים שם

שיתוף
נט ולו | מקור: יוטיוב

למשרדי גוגל יצא שם של מקום עבודה חלומי, אולם מדובר בשמועות אפילו עבור כמה מעובדי גוגל עצמם. רובם כלל לא נחשפו לתהליכי העבודה של הפרויקטים היותר מדליקים עליהם שוקדים בחברה, וגם לא יצא להם ליהנות מטיפוס הקירות ומהמגלשות האגדיות שמחברות בין הקומות ומהוות חלופה לירידה המשמימה במדרגות המסורתיות.

את כל זה מנסות כעת לשנות שתי עובדות גוגל, שהזדהו בשמותיהם הפרטיים בלבד נט ולו (Nat & Lo), והחליטו לצאת לסיור ברחבי החברה.

לשם כך הן ניצלו את מדיניות החברה המפורסמת "20% time", המעודדת את העובדים להשקיע חמישית מזמן העבודה בפרויקטים אישיים פרי יוזמתם, מדיניות שהוכיחה היטב את עצמה כיוון שרבים ממוצרי החברה נולדו מפרויקטים שכאלה. באוגוסט 2013 נפוצה בתקשורת שמועה לפיה בכוונת החברה לבטל מדיניות זו, אולם מאוחר יותר היא התבררה כלא נכונה.

שתי העובדות החלו לצלם ברחבי משרדי החברה התרחשויות מעניינות, ולהעלות אותן ליוטיוב תחת הכותרת: "Nat and Lo's 20% Project".

הן פגשו צוותי עובדים וראיינו אותם על הפרויקטים עליהם הם עובדים, והן מעלות את הסרטונים לרשת אחת לכמה שבועות, ומזמינות את הגולשים לפנות אליהן בשאלות המעניינות אותם.

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה