צוחקים כל הדרך להישגיות

צוחקים כל הדרך להישגיות

איציק לוי, מנטור, מעורר השפעה בארגונים ומאמן בכיר מגיע לכנס הרווחה השנתי 2015 כדי להדריך ארגונים להישגיות בהרצאה שתפיל אתכם מהכיסא

שיתוף
איציק לוי, כנס הרווחה השנתי 2015

אין דרך טובה יותר מלסיים יום ארוך של הרצאות מאשר מנה טובה של צחוק. זה מה שיקבלו באי כנס הרווחה השנתי 2015 שייערך בעוד פחות משבוע, ב-14 ביוני. הצחוק יסופק באדיבות איציק לוי, מנטור, מעורר השפעה ומאמן בכיר שנבחר לשאת הרצאה בכנס, הרצאה האוחזת בשם המבטיח: סטנדאפ קואצ'ינג. גם לתפוס את הבטן מרוב צחוק וגם לצאת עם תובנות חדשות ומועילות להצלחת הארגון, מה יותר טוב מזה?

לוי, שמזה כ-12 שנים מלווה כמנטור מנהלים בארגונים חברות ועסקים ומביא להשגת תוצאות משופרות, הוא מומחה לסגנונות תקשורת. המומחיות הזו בשילוב עם הדרך הייחודית בה הוא מעביר את המפגשים מעניקים לו את היכולת לפתור בעיות מורכבות אצל אנשים ולתת להם את התשובות שחיפשו, תשובות שיגרמו להם ולארגון שלהם להצליח.

כפי שהאיש עצמו מסביר, השיטה הייחודית שלו של העברת תוכן בהומור מוכיחה את עצמה: "מתוך הניסיון שלי אני מכיר ומזהה מאפיינים של כל סגנון אצל אנשים – איך שהם יושבים, איך שהם קופצים, תנועות גוף שלהם ועוד. אני בעצם משלים להם את הסיפור שלהם על עצמם ויודע לקרוא אותם. זה עוזר להם להיפתח". 

"לדוגמה, כמעט בכל הרצאה שלי ישנם אנשים שכביכול מפריעים, כאלה שכל הזמן חייבים להגיד משהו. אני יודע לשייך אותם לסגנון תקשורת מסוים, נותן להם מחמאות ודרך ההומור גם יורד עליהם בצורה קלילה וחברית כמובן. הם בתגובה מרוצים מהעניין כי הם מרגישים שמבינים אותם ומדברים איתם בסגנון שלהם. בסופו של דבר כולם במפגש לומדים מסיטואציות כאלה".

"במסגרת סגנונות התקשורת שאני פוגש אצל אנשים ישנם כאלה עם סגנונות סגורים יותר וישנם כאלה שהם פתוחים יותר וקל להם להיפתח. במהלך ההרצאה אני מבצע חלוקה לקבוצות ישיבה של סגנונות תקשורת וכך יוצא שאנשים פוגשים את עצמם וזה משחרר אותם ומקל על כל אחד מהם להיפתח. כל אחד יכיר את סגנון התקשורת שלו בצורה ברורה ויקבל תשובות למה הוא מתנהל בצורה מסוימת".

"כמובן שכל אדם מגיב אחרת לדברים שהם מבינים במהלך המפגשים. יש כאלה שנבוכים ויש כאלה שצוחקים בגלל ההבנה הזו שמגיעה להם של מי אני ומה אני, למה אני קצר סבלנות בעבודה או בבית וכו'. אני יכול גם דרכם לזהות סגנונות תקשורת של בני הזוג ולהסביר להם איך להתמודד איתם".

"אני מביא את היכולת לזהות אנשים בסביבה שלהם ולהגיע אליהם יותר בקלות ונותן להם את מפתחות והכלים שיעזרו להם לתקשר טוב יותר".

באי כנס הרווחה השנתי 2015 יוכלו לבחון מקרוב עד כמה השיטה של לוי באמת עובדת: "ההרצאה תתחיל עם פורום של אנשים בקהל ולאחר מכן תתבצע חלוקת ישיבה לפי סגנונות תקשורת וכך אנשים יבינו את הסגנון שלהם. בנוסף, ההרצאה תהיה משולבת בשני אביזרים: אפליקציה דרכה אני יכול לזהות במדויק סגנון של כל אדם וכרטיסיות, דרכן הקהל יכול לזהות מיהו האדם איתו אני מדבר וכיצד צריך לתקשר איתו נכון".

"האפליקציה היא בעצם שאלון אינטרנטי כאשר דרך סט של שאלות אקבל תשובה שאומרת מהו סגנון התקשורת הראשי והמשני שלו. אחרי שהוא ענה על הכול אני מקבל תיאור של שני הסגנונות המובילים שלו וזה נותן לו תמונה של מה סגנון התקשורת שלו ואיך הוא מתנהל. כל משתתף ייצא מההרצאה עם הבנה מהם סגנונות התקשורת שלו, איך הוא מתנהל ואיך זה יעזור לו להתנהל בצורה אפקטיבית יותר לעתיד. האפליקציה ניתנת לשימוש נוסף כדי שהמשתתפים יוכלו לזהות גם את סגנון התקשורת של אנשים בסביבתם".

"האדם מקבל מראה של עצמו ופתאום הוא מודע לדרך בה הוא עובר ברמה התקשורתית. המטרה היא שתהיה לכל אחד את ההבנה שמי שישתמש בשאלון יוכל לתת אותו לאדם שהוא בוחר ולגרום לכך שהאדם השני יקבע את המפתח לתקשורת". 

בואו להרחיב את הידע והכלים שיש ברשותכם לפיתוח תחום הרווחה בארגון  
הירשמו עוד היום לכנס הרווחה השנתי 2015

 פרטים והרשמה בקישור זה 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה