ראיון עבודה בחדר בריחה

ראיון עבודה בחדר בריחה

הטרנד החדש בעולם הגיוס: ראיונות עבודה למועמדים בחדרי בריחה לצורך בחינת כישוריהם

שיתוף
ראיונות בחדרי בריחה

ראיונות בחדרי בריחה

האם תסכימו לתהליך ראיון עבודה הכולל את שהייתכם בחדר בריחה? זו השאלה שאקדמיית הידע בארה"ב (The Knowledge Academy) הציבה בפני חברות ומחפשי עבודה בסקר, כדי לגלות כיצד טכניקות ראיון עבודה לא מקובלות עשויות להשתלב בתהליכי הגיוס.

החברה, המתמחה בתהליכי הגיוס וההדרכה, שאלה 684 חברות אמריקאיות האם הן מוכנות להשתמש בחדר בריחה, לשחק במשחק ללכוד את הדגל או לנסות וריאציה של מפגשי ספיד-דייט להיכרויות מהירות, כדי להעריך את המועמדים לעבודה הטובים ביותר. היא גם הציבה את אותן השאלות בפני מחפשי העבודה.
מהסקר עלה, כי 70% מהחברות ו -66% ממחפשי העבודה מוכנים להיכנס לחדר בריחה המיועד לשמש כלי הערכה.

70% מהעסקים אמרו שהם יהיו מעוניינים להשתמש בחדרי בריחה כדי לבדוק אם עובד פוטנציאלי מתאים לארגון שלהם, ו -62% מהחברות, יחד עם 74% ממחפשי העבודה, אמרו כי ישתמשו במשחק ללכוד את הדגל – שבו קבוצה אחת מנסה לתפוס דגל של הקבוצה השנייה בשדה – במהלך ראיון עבודה.
מנהל משאבי אנוש של חברת קייטרינג, על פי הפרסומים, אמר לאקדמיה של ידע: "אנחנו יכולים לראות את מיומנויות התקשורת של הפרט ואת אלו של צוות העבודה בפעולה. יתר על כן, אלו עם כישרון עבור עמדות מנהיגות נוכחיות או עתידיות, יוכלו באמצעות המשחקים הללו להציג את היכולות שלהם לתכנן, להאציל, להניע ולבצע. זו היתה תוספת מעולה ונראה כי זה באמת מושך מועמדים. "

מחקר שפורסם בחודש מארס בכתב העת Journal of Nursing מצא, כי המרכז הרפואי הסיעודי (Medical center college of nursing) יצר ארבעה חדרי בריחה ייעודיים על מנת להראות כיצד מיומנויות הסטודנטים יכולות להיות מיושמות במצבי חירום רפואיים. אירוע "הבריחה לסיעוד" במרכז הרפואי של אוניברסיטת נברסקה, משך סטודנטים ותלמידי תיכון בצוותים של ארבעה שפתרו חידות הקשורות לבריאות המחקות תרחישים שונים של בריאות החולה, כולל פציעות כתוצאה מתאונת דרכים, דיכאון ואסטמה בילדים. אלה ששיחקו יחד מצאו את העניין כחוויה חיובית.

חדרי הבריחה יכולים לשמש כמסך לכישורי המועמדים הפוטנציאליים עבור מנהלי הגיוס, ע"י כך שהם מתבקשים להיכנס לאחד החדרים ולברוח ממנו באמצעות אתגרי חידות מחשבה ולוגיקה ופתרונם. מומחים אומרים כי מהנדסים ואנשי משטרה הם בעלי הביצועים הטובים ביותר בחדרי בריחה, כיוון שמקצועות אלו מצריכות, בין היתר, לקחת מידע מצטבר ולפרק אותו ביעילות כדי לבצע את העבודה הנדרשת.

כמה חברות המפעילות חדרי בריחה, כבר התנסו בהצבת זרים אקראיים יחד כדי שישחקו ויפתרו בכוחות משולבים את החידות בחדר. אותו רעיון יכול להיות מיושם בחדר בריחה מלא במועמדים לעבודה שאינם מכירים אחד את השני. זוהי דרך מצוינת עבור חברות כדי לראות איך אנשים מתמודדים עם חוסר ודאות, עבודה בצוות לצד עמיתים חדשים, וכיצד איך הם מתקשרים אחד עם השני ומקבלים החלטות תוך התמודדות עם זמן מוגבל.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה