מהנדס תוכנה בגוגל מתגורר במשאית בקמפוס החברה

מהנדס תוכנה בגוגל מתגורר במשאית בקמפוס החברה

הלוואת סטודנטים בגובה 30 אלף דולר העבירה את חייו של עובד גוגל לקופסת פח בגודל 15 מ"ר. האוכל, המקלחות וחדר הכושר על חשבון החברה

שיתוף
משאית גוגל | מקור: הבלוג של ברנדון

מהנדס תוכנה בגוגל הפך את המונח "לעבור לגור במשרד" למציאות של ממש. זה כבר 5 חודשים שברנדון בן ה-23 מתגורר בתוך משאית בקמפוס בגוגל. המטרה: לחסוך כסף על מנת להחזיר הלוואת סטודנטים שלקח בגובה 30 אלף דולר – כך מדווח השבוע הביזנס אינסיידר.

הוא החל לעבוד כמתמחה בגוגל והתגורר בדיור שמציעה החברה – שני חדרי שינה ושלושה שותפים בתמורה ל-2,000 דולר לחודש. "הבנתי שאני משלם סכום מופקע לדירה שאני כמעט לא נמצא בה", הוא כותב. "לא בניתי עתיד לכסף אלא למעשה שרפתי אותו, והיה לי קשה לקבל את זה".

מראה המשאית מבפנים | מקור: הבלוג של ברנדוןברנדון, שהחליט לא להיחשף בשם משפחתו, כותב בלוג תחת הכותרת 'מחשבות מתוך קופסה', בה הוא משתף על אורח חיים הייחודי.

"אין לי מוצרי חשמל, כך שאני מסתדר בלעדיו. את המחשב הנייד שלי אני מטעין בעבודה", הוא מסביר בבלוג. "יש לי מיטה, שידה, מתלה בגדים וכמה פוחלצים. חוץ מזה אין כלום".לאחר שקיבל החלטה לשוב לסן פרנסיסקו לעבודה במשרה מלאה, הוא רכש משאית מודל 2006 ששטחה 15 מ"ר בתמורה ל-10 אלף דולר. הוא משלם מדי חודש כ-120 דולר על ביטוח הרכב, וחשבון הטלפון שלו משולם על ידי גוגל. בונוס נוסף: דילוג מעל שעות ארוכות של פקקים כל בוקר בדרך לעבודה.

את האוכל ואת המקלחות מספק הקמפוס של גוגל. הוא אוכל שלוש ארוחות בקפיטריה של גוגל, ומתקלח לאחר אימון יומי במכון כושר של גוגל. היעד: חיסכון של 90% מהמשכורת שלו. בינתיים הצליח בתוך פחות מ-3 חודשים להחזיר כ-6,000 דולר מתוך ההלוואה שלקח.

הוא מספר שערב אחד חזר "הביתה" בשעה מאוחרת מהקולנוע, ועוכב על ידי עשרה אנשי אבטחה של גוגל. לאחר שהציג בפניהם את כרטיס העובד שלו ושאל אם עליו להזיז את המשאית ממקומה – הוא דווקא זכה להתנצלות על ההפרעה, ואפילו קיבל קומפלימנטים על הסדר הלינה היצירתי.

לדברי ברנדון, שטח המגורים שלו גדול יותר מכל חדרי השינה שאי פעם התגורר בהם, וממילא הוא מגיע למשאית רק כדי לישון. "אורח החיים במשאית מעניק הרבה יותר מחופש פיננסי", הוא סבור. " אני מתכנן לטייל בעולם, ולכן חשוב שאלמד כבר עכשיו להתמודד עם מצבי חיים לא שגרתיים, וזה בהחלט מקום טוב להתחיל בו. אני צעיר, אני גמיש, ואני לא צריך להיות מוטרד מההשפעה שיש להחלטה הזו על אנשים אחרים בחיים שלי".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה