4 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן

4 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן

מחקר חדש של מומחי "Great Rated" בחן את מקומות העבודה שהכי כדאי לעבוד בהן בתוך ומחוץ עמק הסיליקון. להלן 4 חברות המושכות אליהן את הכישרונות הטובים ביותר

שיתוף

נתוני ההכנסות הן מהשנים האחרונות ונתוני מספר העובדים הם הנתונים האחרונים שסופקו ע"י החברות:

חברת Ultimate Software

הכנסה שנתית: 410.4 מיליון דולר

מספר העובדים: : 2,286

חברת פתרונות התוכנה לניהול אנשים, Ultimate Software, אינה רק עוזרת לאחרים לנהל את ההון האנושי שלהם. היא שואפת להיות הדוגמה האולטימטיבית של מצוינות עבודה. החברה מתגאה בביטוחי בריאות משולמים במלואן והטבות על טיפולי שיניים לעובדי החברה. בנוסף, החברה מחזיקה במאמן בריאות במשרה מלאה, המארגן הדרכות בריאות לעובדים באופן קבוע.

עובדי החברה אומרים כי למרות המאכלים המפתים במזנון החופשי בחברה, מאמני הבריאות שומרים עליהם שלא להעלות במשקל. במשרדים ישנן מסחטות מיץ טבעי להנאת העובדים, וחדרי מנוחה והתאווררות. החברה שומרת על איזון מושלם בין העבודה להנאה. כל עובד חדש מקבל אופציות בחברה ובנוסף, החברה השיקה קהילה התומכת בהומואים, לסביות, טרנסג'נדרים וביסקסואלים. החברה מציעה טיול שנתי מושקע לעובדים, ארוחות בוקר וצהריים עשירות ובריאות והעובדים מציינים כי זה מקום העבודה הטוב ביותר שהם עבדו בו אי פעם.

 חברת World Wide Technology סנט לואיס

הכנסה שנתית: 6,400 מיליון דולר

מספר העובדים: 2,659

למרות שהחברה גדלה בכ- 15% בשנה, חברת ה- IT World Wide Technology, השקיעה בעובדים על מנת שימשיכו להתפתח. 95% מהעובדים אומרים כי הם נושאים באחריות רבה בארגון וכי המנהלים שלהם סומכים עליהם ואינם מפעילים אמצעים לבחון את יעילותם. נוסף על החזר שכר לימוד לעובדים בסך של 20,000  דולר, מציעה החברה לשלם מחצית מההוצאות של שכר הלימוד בהמשך ואת אגרות ספרי הלימוד של הסטודנטים. החברה גם מציעה קורסי אבטחת רשת. לאחרונה שופץ מבנה החברה כך שניתן יהיה לכתוב על הקירות ובמשרדים הוצבו הליכונים לטובת העובדים. המבנה מצויד במיני קפיטריות שניתן לשלם בהן באמצעות כרטיס אשראי או טביעת אצבע. אחד העובדים מספר: עבדתי כמה מקומות מאז שסיימתי את הלימודים ולא פעם הרגשתי כמו בבית, אך כאן אני מרגיש שניתנת לי האפשרות לעשות את העבודה שלי, ללמוד בקצב שלי והמנהלים בוטחים בי ומכבדים אותי לאורך כל הדרך. אני מרגיש מוערך מידיי יום."

חברת Google

הכנסה שנתית: 55.5 מיליארד דולר

מספר העובדים: 25,507

היא מושכת אליה טאלנטים בעלי הישגים מרשימים, באמצעות הטבות ובונוסים אינסופיים – ענקית המדיה Google שואפת להפוך את החיים של העובדים בה קלים יותר. זה נעשה באמצעות מתקני מדיטציה וארוחות חינם. העובדים אומרים שהם לעתים קרובות או כמעט תמיד נושאים באחריות משמעותית בעבודה בארגון ושהם גאים לשתף לקהילה בחזרה.  Google תרמה יותר ממיליארד דולרים לצדקה בשנה האחרונה ואחד העובדים מספר: "מעולם לא עבדתי במקום כזה. זה מרגיש כמו הכלאה בין הרווארד, הוגוורטס ונאס"א. האווירה והתרבות היא באמת ייחודית ואינה דומה לשום דבר שחוויתי אי פעם במקום אחר."

חברת FactSet Research Systems

הכנסה שנתית: 858.11 מיליון דולר

מספר העובדים: 6,600

עובדי חברת המחקר FactSet Research Systems אומרים כי החברה מסייעת להם לגדול ולצמוח בתוכה. על מנת לטפח את הכישרונות מבפנים, החברה מעודדת את העובדים להיות אנליסטים פיננסיים מוסמכים באמצעות קורסים והכשרות בתוך החברה. ישנן קבוצות לימוד לבחינות ללא צורך במיקור חוץ. והחברה אף משלמת עבור דמי הבחינה החיצונית. עוד החברה מעניקה לעובדים שבוע חופש מהעבודה כדי ללמוד. זאת בנוסף לתמריצים אחרים, כגון הנפקות במזומן ובמניות. למרות שיש לחברה 17 סניפים ברחבי ארה"ב, היא מצליחה לשמור על קשר הדוק עם הצוותים וחברי ההנהלה. בנוסף, החברה מציעה תכנית רכישת מניות לעובדים, תכנית תחרותית,  וכן סבסוד צהריים. אחד העובדים מספר: "החל מהיום הראשון שלי בחברה, יכולתי לקיים אינטראקציה עם מנהלים ודירקטורים בכירים ללא חשש. הבכירים בחברה לא ר מקשיבים כי אם מספקים משוב על בסיס קבוע."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה