יתרונות עובדי הבומרנג

יתרונות עובדי הבומרנג

יתרונות גיוס עובדי בומרנג שעבדו בעבר בחברה, הם משמעותיים ומהותיים

שיתוף
גיוס עובדי בומרנג

גיוס עובדי בומרנג

עסקנו בעבר בנושא גיוס הבומרנג, וכיצד להשיב לחברה עובדים שעזבו. היום נדבר על יתרונות עובדי הבומרנג ומהי האפקטיביות הרבה שלהם.

עובדי בומרנג הם אנשים שעבדו בחברה שלכם בעבר וכעת חוזרים לעבוד בה שוב. על פי סקר שנערך לאחרונה בארה"ב, 76% מאנשי משאבי אנוש אמרו שהם מוכנים כיום יותר מבעבר להעסיק עובדי בומרנג.

האם לא תוכלו לדמיין את קבלתו בברכה של סטיב ג'ובס לאפל לאחר שעזב? כישרונות אינם מאבדים מאיכותם רק כיוון שהם עזבו לחברה אחרת. לפעמים רצוי לשים את האגו בצד "ולחזר" אחר עובדים שעזבו כדי שישובו לעבוד אצלכם.

עובדי בומרנג יכולים להפגין ביצועים מרשימים אפילו יותר מאשר כשעבדו בחברה בפעם הראשונה, כיוון שבינתיים הם צברו ידע וניסיון נוסף.

להלן יתרונות עובדי הבומרנג:

הם מכירים את תרבות החברה

אתם לא צריכים לדאוג אם המועמדים הללו יתאימו לתרבות החברה או אם הם מבינים את מבנה הארגון – הם כבר היו שם ועשו זאת. גיוס מחדש חוסך את הצורך בהכשרה והיכרות העובד עם הארגון שיכולות להימשך זמן רב. ומנהלים טוענים כי היכרות עם התרבות הארגונית היא היתרון הגדול ביותר בהעסקה חוזרת של עובד לשעבר.

כניסה מהירה לעבודה

כאמור, גיוס עובדי בומרנג חוסך את הצורך בהכשרה למוצרים שהארגון מפתח. העובדים הללו יכולים לקפוץ ישר פנימה ולעבוד מאותו מקום בו הפסיקו. ייתכן ויצטרכו הכשרה קצרת מועד לתכנות וכלים חדשים שהוטמעו בארגון בתקופה האחרונה, זה הכל. החיסכון בזמן ובעלויות ההכשרה משמעותיים עבור הארגון ולכן עובדי הבומרנג מציגים יתרון גדול בכך שהם יודעים את העבודה.

חסכון עלויות גיוס

על ידי יצירת רשת קשרים עם עובדים מוכשרים שעזבו, אתם בעצם יוצרים מסד נתונים של עובדים פוטנציאליים, שתוכלו להציע להם משרות מפתות בכל רגע נתון. מסד הנתונים הזה חוסך מכם עלויות פרסום משרות ועמודי נחיתה של מודעות דרושים. אם תצליחו לגייס לפחות עובד אחד מוכשר, אחת לתקופה, מתוך הרשת הזו שיצרתם, הרי שחסכתם עלויות גיוס והכשרה של עובדים חדשים בהיקפים ניכרים. בנוסף, עובדי הבומרנג לא יצטרכו לעבור מבחנים ובדיקות התאמה לחברה, מה שחוסך שמן ועלויות נוספות.

אתה יודע מה אתה מקבל

אחת האכזבות הקשות של מגייסים היא לגייס עובד ולגלות לאחר מכן שהוא לא מתאים לתפקיד או לחברה. זה קורה לא מעט, ומלבד עלויות הגיוס וההכשרה המוכפלים, יש גם את עניין התסכול והאכזבה האישית של המגייס. כשאתם מגייסים עובדי בומרנג לעומת זאת, אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים. אתם כבר מכירים את העובד והוא הוכיח את עצמו כעובד מוכשר, לכן אלמנט האכזבה מוסר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה