השלב הבא בגיוס עובדים מתחיל צעד אחד אחורה

השלב הבא בגיוס עובדים מתחיל צעד אחד אחורה

שיתוף פעולה חדש הוליד אפליקציית גיוס עובדים בשילוב מבחני התאמה לתפקיד, המתבססים על מאגר של 5 מיליון שאלות שנאספו במיקור המונים

שיתוף
גיוס עובדים

Resumator היא תוכנת גיוס המאפשרת ללקוחות להפיץ משרות בערוצי הפרסום הרלוונטיים, לבנות ולמתג מדור דרושים באתר הבית ו/או בפורטל הארגוני, לעקוב אחר קורות חיים לאורך כל תהליך הגיוס ולבצע הערכות מועמדים על פי מטריצות קבועות מראש לכל תפקיד. זהו למעשה כלי אסטרטגי לניהול תהליכי הגיוס בחברה הן עבור גיוס עובדים מתוך הארגון והן עבור גיוס עובדים מחוצה לו.

כדי להרחיב את השירות המקצועי שמספקת החברה ללקוחותיה (למעלה מ-1,000 חברות מסקטורים שונים), חברה Resumator ל- Smarterer, המתמחה בפתרונות מתקדמים לבחינת מועמדים.

Smarterer היא פלטפורמה לבדיקת ידע וכישורים, הפועלת על מודל ה-crowd sourcing מיקור המונים, בו קהילת הגולשים מעלה שאלות לבדיקת ידע כללי, ידע טכני ושאר מיומנויות לפי תחומים (לדוגמה יש באתר מאגר שאלות ידע והתמצאות ספציפיות לנושא של קידום אתרים SEO, כתיבת קודHTML וכיו"ב). ב- Smarterer קיים מאגר של יותר מ-5 מיליון שאלות מקצועיות ושאלות ידע כללי מוכוונות שוק.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות, המספקות כל אחת כלי אפקטיבי לגיוס מועמדים, מאפשר למגייסים לשדרג את תהליך הגיוס על ידי כך שהם מצמידים לכל משרה מבחן התאמה ייעודי כך שמרגע שהמועמד מבקש לשלוח קורות חיים למשרה – הוא נדרש לעבור מבחן התאמה ספציפי לתפקיד שבחר. כאשר המגייס מקבל לידיו קורות החיים של מועמד, הוא במקבל את תוצאות מבחן ההתאמה בו זמנית, וכך יש בידיו מידע חיוני להעריך את סיכוייו של המועמד.

עד כה, מגייסים הפנו מועמדים למבחנים מקצועיים או פסיכוטכניים רק לאחר בדיקה ראשונית של קורות החיים או לאחר ראיון טלפוני או פרונטלי, כך שמבחן ההתאמה היה שלב נוסף בתהליך הגיוס. הפתרון החדש, המתאפשר בעקבות שיתוף הפעולה בין Smarterer ל- Resumator, מקצר ומייעל את תהליך הגיוס שכן כעת המגייס מקבל לידיו קורות חיים לצד תוצאות מבחני התאמה ייעודיים לתפקיד. זהו למעשה סינון ראשוני קריטי אשר נועד לחסום מועמדים לא מתאימים ו/או לא רציניים מהגשת מועמדות ולשמש אינדיקציה ראשונית, מקצועית ומהימנה, לגבי התאמת המועד לתפקיד עוד לפני יצירת הקשר וצירופו לשלבי הגיוס.

דון קרלטון, מנכ"ל Resumator: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה ומתרגשים לקראת האינטגרציה של פתרונות Smarterer במערכת Resumator. צעד זה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון עצום של מבחני התאמה שנוצרו בכדי לסייע להם לקבל את ההחלטות הנכונות, בתהליך גיוס ממוקד, יעיל וחסכוני. הפתרון החדש יסייע ללקוחותינו לגייס טוב יותר את המועמדים הטובים ביותר."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה