שיתוף

חברת הסטארט אפ Insurtix, מקבוצת CodeOasis, הודיעה לאחרונה כי לאור צמיחת החברה, היא יוצאת לגיוס של עשרה עובדים חדשים. בכך תגדיל החברה את מצבת כוח האדם שלה בכ-67 אחוזים.

חברת Insurtix המפתחת פלטפורמת ליבה מתקדמת המיועדת לענף הביטוח, מעסיקה היום כ-15 עובדים.

בין המקצועות שמחפשת החברה מומחי DevOps , מפתחי NET. ו- Angular, מנהלי פרויקטים ואנשי בדיקות. 

בעקבות ההודעה על הגיוס, שאלנו את מיטל נהרי, סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה, מהן שיטות הגיוס המועדפות על אינשורטיקס.

"שיטות הגיוס המסורתיות, ודאי עבור צוותי עבודה ברמות הגבוהות שלנו, הן פחות רלוונטיות כיום", אומרת נהרי.

"אין ספק שלינקאדין מהווה כיום את אחת הפלטפורמות המובילות לאיתור וגיוס מועמדים מובילים. מעבר לזה, השיטה המוכרת של חבר מביא חבר עובדת מצויין.

"עובדים מרוצים הם גורם מהימן שמניב הרבה מועמדים טובים. אנחנו מצדינו, דואגים תמיד להתאים את התפקיד המדוייק ביותר, מתוך שלל תפקידים שניתן למצוא אצלנו, לרצון, ליכולת וליוזמה של המועמד או המועמדת.

"גם העובדים שמגיעים דרך מסלול 'חבר מביא חבר' מגיעים בטוחים יותר, מכירים את מקום העבודה ותמיד שמחים לפגוש פנים מוכרות. גורמים אלה מגדילים משמעותית את הסיכוי של העובדים החדשים להיקלט בהצלחה בעבודה החדשה. וזה מיטיב עם הארגון באותה מידה שמיטיב עם העובדים".

האם המחסור בעובדים טובים בענף ההייטק מורגש יותר או פחות – כיום ובמהלך השנה האחרונה?

"האתגר הברור במציאת העובדים הטובים ביותר, בעלי ההתאמה המקצועית והחברתית הטובה ביותר הוא גדול, ודאי בשוק דינמי כמו שלנו.

"יש מחסור גדול בעובדים מוכשרים ויציבים ואנחנו מקדישים תשומת לב ומשאבים רבים ליצירת סביבת עבודה שתתאים למועמדים, מבחינה מקצועית וחברתית. בנוסף על כך, אנחנו משקיעים מאמצים בתהליכי מיתוג מעסיק ושיווק".

מהם האתגרים הגדולים ביותר בגיוס של אחוז גבוה כל כך של מועמדים?

"עדיין, למרות התהליכים שקורים בתעשיית ההייטק, קיים מחסור משמעותי בעובדים מקצועיים ברמות הגבוהות.

"המשימה לגייס מספר גדול של עובדים מצד אחד, ולשמור על הרמה הגבוהה שלנו, מקצועית וחברתית, מצד שני, היא משימה לא פשוטה.

"התחרות בקרב המעסיקים היום מאתגרת, ולכן הצורך להציע סביבת עבודה מקצועית, מקדמת ונעימה הוא קריטי.

"עם זאת, נראה שאנחנו מצליחים בכך לא רע בכלל, מאתרים את הטובים והמתאימים ביותר, צומחים ושומרים על צביון החברה.

"אתגר נוסף הוא אתגר העבודה מהבית: מצד אחד, כחברה טכנולוגית מובילה חשוב לנו להקפיד על עבודת צוות צמודה, פנים אל פנים, ועם הרבה דגש על המרקם החברתי, שלנו שבעניינו הוא קריטי להצלחת החברה.

"מצד שני, צורך השעה הוא עבודה מהבית. למרות זאת, אנחנו משכילים לנווט בין שני המצבים באמצעות מודל עבודה היברידי".

חברת Insurtix מספקת לחברות ביטוח ולסוכנויות ביטוח חתמיות (MGAs),בארץ ובעולם, פתרון גמיש ומודולרי, מקצה לקצה, לניהול ושימור הפעילות העסקית המסורתית בתחום הביטוח.

בה בעת, מתאים פתרון זה גם לאתגרי השעה והעתיד. "הפלטפורמה שלנו תומכת בפרסונליזציה של ביטוחים, עד לרמת הפרט, או השימוש הספציפי", אומר רונן פישר, מייסד ומנכ"ל Insurtix. "לדוגמה, שלם ביטוח פר נסיעה ברכב, סע לאט, ושלם פחות; הפעל ביטוח דירה רק כשאתה שוהה מחוץ לבית וכן הלאה.

"דוגמאות אלה הן רק על קצה המזלג. בשנים הקרובות נראה כיצד הן הופכות להיות יותר ויותר רווחות. לשם כך אנו מזמינים את אנשי הפיתוח החריפים והיצירתיים ביותר להצטרף לסיירת שלנו".

מיטל נהרי הוסיפה, כי "חברת Insurtix משמשת כפלטפורמת הליבה של חברת הביטוח המתקדמת ליברה ועוזרת לה לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח בישראל לטובת הצרכנים.

"בנוסף, החברה נמצאת במגעים עם הגופים המשמעותיים ביותר בענף הביטוח. אנחנו מגייסים כיום את אנשי הפיתוח הטובים ביותר בשוק, אלו שמחפשים אתגרים, יצירתיים ובעלי חזון, אשר מעוניינים לקחת חלק במהלך פורץ דרך, במטרה לעמוד בהיקף העבודה ובאיכות הפתרון".

החברה, שממוקמת בהרצליה פיתוח, מספקת סביבת עבודה חיובית, חברית ותומכת בדגש על חווית עובד.

"אנחנו מתאימים לעובדים שלנו את אופי וסוג המשרה, על פי הצרכים ולתחומי העניין שלהם, מגלים גמישות מירבית וחושפים אותם לטכנולוגיות החדשניות ביותר, ברמה יומיומית", ציינה נהרי.

פישר הוסיף, כי "בכוונת החברה להפוך לשחקן המשמעותי ביותר בשוק הישראלי ואף לחדור לשווקים בינלאומיים.

"עולם הביטוח הישראלי משווע לריענון בתחום מערכות הליבה זה כמה שנים. שורה של אתגרים, כמו גודל השוק הישראלי, רגולציה מורכבת, מחסום שפה, מטבע ועוד, יצרו מצב שבו קומץ השחקנים הבינלאומיים שמנסים להיכנס לשוק המקומי, לוקחים סיכונים דרמטיים. 

"בה בעת, שחקנים מקומיים ותיקים מתקשים לשמור על יכולות עכשוויות. לתוך הוואקום הזה נכנסת Insurtix עם פלטפורמה דיגיטלית וגמישה".

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה