בוא אלינו אלינו אלינו ל-Yammer

בוא אלינו אלינו אלינו ל-Yammer

מנכ"ל Yammer הציע לעובדי Yahoo 'לערוק' לחברתו תמורת בונוס של 25,000 דולר לכל מי שעובר בתוך 60 יום

שיתוף
גיוס עובדים
גיוס עובדים

ענקית מנוע החיפוש Yahoo נמצאת בקשיים עצומים ובוודאי שחלק מהעובדים שקלו את הרעיון לעבור מקום עבודה. אבל גם אם לא, עובדים שקראו את ה'ציוץ' האחרון של דויד סאקס, מנכ"ל חברת Yammer, בטוויטר, יתחילו לחשוב על מעבר ומהר.

סאקס הציע לעובדי Yahoo מענק הצטרפות בסך 25,000  דולר! לכל עובד שיערוק ל-Yammer ב-60 הימים הקרובים.

סאקס: "אני מנסה לייצר תמריץ שיניע את עובדי Yahoo להעריך מחדש את האפשרויות העומדות בפניהם. אני יודע שיש שם עובדים מצוינים ובעיקר מהנדסים מוכשרים ביותר. העובדים הטובים אינם אשמים בגורלה של Yahoo, זה תוצר של ניהול מערכתי כושל. אני בטוח שנוכל לנצל את הכישורים המקצועיים של עובדי Yahoo, להעריך אותם ולהעניק להם את התנאים שמגיעים להם. אני חושבת שהעברתי להם מסר ברור ומצפה להיענות לא מבוטלת ב-60 הימים הבאים."

סאקס אמנם מנסה לפתות את עובדי ענקית החיפושים Yahoo באמצעות 'פרסים' ביד אחת אולם בידו השנייה הוא למעשה מצמיד להם אקדח לרקה כשהוא נשבע: "מי שלא יצטרף אלינו ב-60 הימים הקרובים לא יוכל להצטרף לעולם!".

Yammer נוסדה ב-2008 כספקית פתרונות לרשת חברתית פרטית. בשונה מטוויטר, אשר מאפשרת הפצת מסרים לקהל הרחב, Yammer מאפשרת הפצת מסרים פנים ארגוניים או בין ארגוניים. Yammer מאפשרת לארגונים לנהל תקשורת בין קבוצות חברים והיא מיתגה את עצמה כמובילה בתחום המדיה החברתית-ארגונית עם ציבור משתמשים המונה 200,000 חברות, ושיעור של 70% מחברות ב-fortune 500, המשתמשות בשירותיה.

בשנה שעבר נכנס Yammer לרשימת 50 המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם. אז מעניין לראות כמה מתוך 14,100 עובדי Yahoo יתפתו לקחת את 'מענק העריקה' האטרקטיבי.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה