שיעור צבע: מה חיפשו עובדי "אקס ליבריס" בבית-ספר ירושלמי?

שיעור צבע: מה חיפשו עובדי "אקס ליבריס" בבית-ספר ירושלמי?

לא מעט חברות ומותגים תפסו טרמפ על שבוע המעשים הטובים שחל אתמול. הנה שתי דוגמאות, טובות כמובן

שיתוף

בכל שנה מתחוור מחדש, לרוב בכלי התקשורת, שעמותת רוח טובהקבוצת אריסון) מצליחה לגייס אליה תורמים מסחריים משמעותיים שנהנים מהחיבור הפסבדו-פילנתרופי.

השבוע דווח על חברת נירלט שתתרום 8,000 ליטרים של צבע וכעת אנו מתבשרים על עובדי קבוצת אקס ליבריס הבינלאומית, שהתנדבו במסגרת "שבוע מעשים טובים" אתמול (ג') בבית ספר יסודי בירושלים.

"אקס ליבריס" מפתחת פתרונות תוכנה למיכון ספריות ומרכזי מידע ומחקר. עובדיה פקדו את בית הספר תדהר בבירה, וצבעו את קירותיו באמצעות צבעים וכלי עבודה שנתרמו אף הם על-ידי החברה.

את הפרויקט משנעת העמותה, זו הפעם השישית בשיתוף עם החברה. שרית עולמי, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצה, מבהירה שמדובר בחלק מהתרבות הארגונית שלהם כאשר התרומה מתבצעת הן באמצעות משאבים והן בהקדשת זמן אחת לכמה חודשים. "בחרנו השנה לסייע לבית הספר תדהר לצבוע את הקירות, ולהפוך את סביבת הלימודים לנעימה יותר עבורם", ציינה.

תרומה לקהילה

תרומה לקהילה

 

צבע טרי

כאמור, בתחילת השבוע דיווחנו כאן על חברת הצבעים נירלט, שתתרום לקראת חג הפסח בשווי מוערך של כ-150 אלף שקלים, לטובת אותה עמותה מקבוצת אריסון.

הצבע חולק באמצעות צוותים של העמותה, ויופנה לפרויקטים רבים של צביעת מעונות יום, הוסטלים, מועדוניות, יצירת גינות קהילתיות, בתי קשישים ותמחוי, מתנ"סים, מרכזים קהילתיים, מקלטים, מרכזי נוער ועוד.

את המהלך יזם מנכ"ל החברה, עודד פרנקל. הלה נפגש אמש עם הנהלת העמותה, ואמר בין היתר: "התרומה לקהילה היא ערך מרכזי ש'נירלט' חרטה על דגלה. אנו שמחים לעשות ולפעול למען הקהילה, אין מטרה ראויה מזו. צבע משנה חיים ומעניק תחושה טובה וזו זכות עבורנו להיות חלק מפעילות כה חשובה".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה