ארגון אחד – חברת ביטוח אחת

ארגון אחד – חברת ביטוח אחת

איך תחסכו זמן, מאמץ וכאב ראש בארגון לעובדים ביטוח פנסיה וביטוח רפואי לחו"ל?

שיתוף
one stop shop

נתחיל בסיפור. זו היתה תקופה לחוצה במיוחד. בני, שעבד בחברה בינונית וחדשה למדי בתחומה, היה בשיא ההכנות שלו לרילוקיישן שלו לארצות הברית עם משפחתו. הדבר שהיה חשוב לו ושלא ידע להתעסק אתו היה הביטוח הרפואי לחו"ל. אולם במחלקת משאבי האנוש היו עסוקים וטרודים מאוד, כי בחודשים האחרונים נקלטו המון עובדים חדשים בעקבות מוצר שני שהשיקה החברה. לא' היתה ידידה טובה במחלקת משאבי אנוש, והיא סיפרה שהמחלקה כמרקחה. צריך לסדר לעובדים ביטוח פנסיה, כל עובד מבקש חברת ביטוח אחרת, שמציעה הטבות שונות, ומחלקת משאבי אנוש, מחלקה חדשה בפני עצמה, לא מוצאת את הידיים ואת הרגליים.

One Stop Shop

בני עבד בעבר בחברת ביטוח, ואמר שאם החברה היתה עובדת מול חברת ביטוח אחת, לא היה קיים הבלגן הזה. נציגת החברה היתה פונה לנציג חברת הביטוח, מציגה בפניו את הצרכים: ביטוח פנסיה לעובדים החדשים, ביטוח רפואי לחו"ל עבור בני, הכל תחת אותה קורת גג – One Stop Shop.

כשמחליטים לבחור חברה לצורך ביטוח רפואי לחו"ל, כדאי לחשוב על הטווח הרחב. החל מהמוצר הפשוט ביותר וכלה במורכב ביותר. לא רק ביטוח רפואי לחו"ל, אלא גם פנסיה לעובדים, ביטוח אובדן כושר עבודה או כל סוגי הביטוח האחרים. חברות ביטוח כדוגמת כלל בריאות, יכולות לתת מענה לכל: כלל פנסיה, כלל גלובל, מוצר המציע ביטוח רפואי לחו"ל לעובדים השוהים בחו"ל וביטוחים אחרים.

[adrotate banner="47"]ל- One Stop Shop יתרונות רבים:

ראשית, גם לעובד וגם למחלקת משאבי האנוש תמיד תהיה כתובת אחת אליה יוכלו לפנות. איש קשר אחד או גורם אחד, אותו מוקד שירות.

שנית, חברת הביטוח תכיר את החברה ואת צרכיה. כחלק מהשירות, היא תתאים את מוצריה ו"תתפור" את החליפה המתאימה ביותר לאותו ארגון, ושתתאים לעובדים שבה.

שלישית, ההיכרות תעבוד גם מהצד השני: גם אם בחברה יהיו יותר מאיש קשר אחד, עדיין מחלקת משאבי האנוש או העובדים יכירו את חברת הביטוח האחת, את אופן ההתקשרות ואת אופי השירות הניתן על ידה.

רביעית וחשוב ביותר, לחברה שתהיה לקוחה של חברת ביטוח אחת, תהיה יכולת גדולה יותר להתמקח על מחירים. הרי אתם כבר מכירים, אתם לקוחות טובים, אז היא תמצא כבר בעמדת מיקוח.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה