שיתוף

זהו סיפור על חברת טכנולוגיה שהצליחה להכפיל את מספר העובדים שלה משנה לשנה, ולהגיע כיום לכ-750 עובדים. כיצד הצליחה חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם Taboola, לצאת לגיוס מאסיבי כל כך בזמן קצר כל כך, וכיצד הצליחה לבצע קפיצת מדרגה ולגייס כ-200 אנשי פיתוח בתוך ארבע שנים. על כל אלה ועוד, יספר יובל כץ, פסיכולוג תעסוקתי-ארגוני, המכהן בתפקיד HR & Talent Acquisition Manager ב-Taboola, בכנס הגיוס השנתי של HRus. הכנס יתקיים ב-11 בספטמבר בכפר המכביה, בנושא Talent Acquisition Business Partner – מניהול תהליך גיוס לניהול רכישת כישרונות.

זינוק במספר עובדי הפיתוח

"חברת Taboola הוקמה לפני כ-10 שנים", מספר כץ בשיחה עם HRus. "עד לפני כארבע שנים הועסקו בחברה עשרות בודדות של עובדים. בארבע השנים האחרונות חל גידול מואץ במצבת העובדים. בפיתוח בלבד, זינק מספר העובדים בכ-160".

בעבר ניהל כץ את יחידת האבחון של מכון פילת ועבד מול מגוון רחב של חברות במשק בתחומי משאבי האנוש, יעוץ ניהולי, אבחון וגיוס. הרצאתו בכנס תעסוק בדרך בה בחרה טבולה לגייס מפתחים, תוך עמידה ביעדי גיוס מורכבים ושמירה על רמת איכות גבוהה, בסביבה תחרותית.

יצירת ערך בארגון הפיתוח (R&D)

כמו כן יסביר כץ בהרצאתו, כיצד מייצרים ערך בתוך ארגון ה-R&D כדי להיות Recruitment Business Partner משמעותי; ימחיש באמצעות Case studies, כיצד משתקפת האסטרטגיה של החברה; ויעניק טיפים שימושיים למגייס.

זאת ועוד, בהרצאתו בכנס הגיוס של HRus יספר כץ, איך ניתן להסתכל על תהליך הגיוס בצורה רחבה, ויפרט את הדגשים שהחברה פיתחה בנושא הגיוס, החל מתחום הסורסינג, דרך תהליך הגיוס ועד נושא ההתייחסות למועמד.

"בהרצאה נדבר על כל תהליך הגיוס, החל מסורסינג ומיתוג מעסיק, דרך תהליך הערכה בעל תוקף ניבוי גבוה, ועד הצעת העבודה", אומר כץ. "אפרט איך עושים את הדברים האלה בחברה שלנו. המגייס בטבולה נתפס כ- Recruitment Business Partner ומהווה שותף מלא לתהליכי קבלת ההחלטות. אנחנו רואים חשיבות רבה בקשר בין המנהלים למגייסים ובשיתופיות ביניהם, אשר מחייבת יצירת ערך אמיתי עבור המנהלים. אסביר כיצד אנחנו עושים את זה אצלנו. השיתוף היומיומי וההיכרות הקרובה, ובמיוחד הקירבה לצורך המיידי של גיוס עובדים, מייצרת קשר משמעותי אשר מסייע למנהלים, גם בבניית תהליכים ארוכי טווח עם עובדיהם".

חברת Taboola פיתחה טכנולוגיה ייחודית שיודעת לזהות את התוכן שמעניין את הגולש, להמליץ לו על תכנים דומים ולאפשר לו להימנע מלקבל תכנים שאינם רלוונטים עבורו. עם לקוחותיה נמנים כלי תקשורת ויצרני תכנים מהגדולים בעולם, מה שיכול להעיד כי טאבולה אכן מדלוורת את מה שהיא מבטיחה.

המשמעות היא, שהחברה חייבת להתמודד עם אתגרים טכנולוגים לא פשוטים. לשם כך היא זקוקה לכשרונות טכנולוגים מהשורה הראשונה. ידוע כי כישרונות טכנולוגים שכאלה הם מצרך נדיר. לכן ההצלחה להגדיל את מספר העובדים בסדרי גודל, בתקופה קצרה יחסית, היא הישג ראוי לציון.

ניתן יהיה לפגוש את יובל כץ מ-Tboola, בכנס הגיוס של HRus, שיתקיים ב-11 בספטמבר בכפר המכביה. נושא הכנס השנה:  Talent Acquisition Business Partner – מניהול תהליך גיוס לניהול רכישת כישרונות

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

תגובה 1

  1. תהליך ראיון העבודה בטאבולה הוא תהליך לא מהנעימים. אם הייתי מתקבל לא היתי הולך לעבוד שם. הרגשה לא נעימה בעליל.

השאר תגובה