איך להיות צוות מאושר

איך להיות צוות מאושר

עובדים שאינם מאושרים לא יוכלו להיות מעורבים ופרודוקטיביים בעבודה

שיתוף
 מקום עבודה מאושר

 מקום עבודה מאושר

לפעמים הלחץ מעומס העבודה, שעות העבודה הארוכות, חוסר האיזון בין העבודה והבית, כל אלו גורמים לחברי הצוות להיות מתוסכלים ושחוקים וכאשר חבר צוות אחד מתוסכל ועייף.. זה משפיע על יתר חברי הצוות.

כיצד אפשר להפוך להיות צוות מאושר ופרודוקטיבי?

הוסיפו ירוק לסביבה המשרדית שלכם

הוספת עציצים למשרד יכולה להגביר את התפוקה ב -15%, על פי ד"ר כריס נייט מאוניברסיטת אקסטר.. המחקר שלו הראה כי הוספת עציץ אחד לכל מ"ר במשרדו של העובד, הגדיל את ביצועיו באופן משמעותי. ככלל, אם העובד שלך יכול לראות צמח מהשולחן שלו, באופן פסיכולוגי הוא יהיה מאושר יותר בעבודה.

גמישות בעבודה

עובדים שיש להם גמישות לנהל את לוח הזמנים שלהם, להחליט מתי והיכן הכי נוח להם לעבוד, נוטים להיות מאושרים יותר, על פי האגודה הפסיכולוגית האמריקאית.

למרות שזה אידאלי לספק לאנשים את החופש לעבוד מכל מקום ובכל עת, זה לא תמיד אפשרי. אם הצוות שלך עובד במשמרות הוא חייב לבוא למשרד, אך יש עדיין דרכים באמצעותן תוכלו להחדיר גמישות לעבודה, מה שיהפוך את העובדים שלכם מאושרים יותר.

לדוגמה, אפשרו לצוות את הגמישות לבצע שינויים בלוח הזמנים בכל עת, באמצעות יישום תזמון מקוון. בדרך זו הם ירגישו יותר שליטה על חייהם וזה יאפשר להם לאזן את דרישות המשפחה הבלתי צפויות עם העבודה.

פעילות ספורטיבית

האם העובדים שלך מבלים את רוב ימיהם בישיבה מאחורי שולחן? אם הם יושבים רוב שעות היום, רוב הסיכויים שהם אומללים. ככל שהם פעילים יותר, כך סביר להניח שהם פחות ישחקו ויהיו יותר שבעי רצון.

הטמיעו פעילויות ספורט צוותיות כגון ריצה, משחקי כדור שבועיים, כדור עף וכד'. בנוסף להתרעננות מהעבודה והבריאות שזה יספק לצוות, זה גם יתרום לגיבושם.

הכרת תודה

עובדים שמרגישים מוערכים ומוכרים נוטים לעשות יותר ממה שנדרש מהם. הבעת הערכה פשוטה יכולים לשמש כמנות קטנות של השראה לחברי הצוות שלך. זה יכול להיות פשוט כמו להודות לעובד על ההשקעה שעשה וטפיחה על השכם.

עניין בעבודה

אחד הגורמים החשובים ביותר לשביעות רצון בעבודה, הוא העניין בעבודה עצמה. אם העבודה נהיית משעממת, העובדים שלך ישחקו, והם ירגישו יותר כמו רובוטים במקום עובדים מיומנים. זה יכול להוביל לירידה תלולה במידת האושר בעבודה.
שמרו על העבודה של הצוות שלכם מעניינת על ידי מתן אתגרים ומטרות להשגה וספקו להם את המוטיבציה הדרושה כדי לעבוד קשה לקראת פתרון וסיפוק להגיע למטרה.

אין "אני" בקבוצה

שמעתם פעם את הביטוי "אין אני בקבוצה"? הסיבה לכך היא כי צוותים חזקים ביותר עובדים בצורה מלוכדת. גישה קבוצתית זו למטרה משותפת משרתת מטרות ומגבשת את העובדים, היא גם גורמת להם להיות מאושרים יותר וגורמת לחברי הצוות להרגיש שהם שייכים וכי התרומות שלהם חשובות ביותר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה