שיתוף

לאחר שקייטנות הקיץ מסתיימות ישנם ארגונים רבים אשר עורכים קייטנות לילדי העובדים על מנת שההורים יוכלו להמשיך לעבוד ולהרגיש בטוחים כי ישנו פתרון ראוי לילדים שלהם

קייטנה לילדי KLA Tencor במגדל העמק

בחברת KLA Tencor ישראל, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של תהליכי ייצור שבבים, הולכים השנה על כיוון ׳יצירתי׳ כשמדובר בקייטנה לילדי העובדים.

הילדים יגיעו בכל בוקר עם הסעות החברה למפעל ומרכז הפיתוח הממוקמים במגדל העמק שבצפון. הם יאכלו ארוחת בוקר ואז יצאו באוטובוסים לפעילויות שונות באזור. בין הפעילויות: שעשועי קרקס שם ילמדו ג׳אגלינג והליכה על חבל, שייערכו בתיאטרון חיפה, שעשועי מדע שייערכו בטכנודע בחדרה, שם יבצעו ניסויים במדע וטכנולוגיה, שעשועי

אקסטרים במתחם ההפעלות ״הדב הלבן״, בעמק חפר – כולל באנג׳י וקיר טיפוס, וגולת הכותרת היא פעילות להצלת צבי הים שתיערך במכמורת.

בסיום כל יום הילדים יחזרו לחברה בסביבות השעה 16:00 ואז יחזרו עם הסעות החברה לבתים.

קייטנה בחברת רד

בחברת רד של האחים זיסאפל, מובילה עולמית בפתרונות Telecom Access, הוחלט השנה לארגן במרוכז הטבות לעובדים בהסכמים עם מספר ספקי קייטנות, על פי בחירת העובדים. כך לדוגמה ניתן לבחור בקייטנה של החברה להגנת הטבע שמציעה לבחור בין מחנה קיץ בין 5 ימים, קייטנת יום של שבועיים ואפילו מחנה צלילה כוכב ראשון.

שיתוף פעולה דומה מתבצע עם מועדון הפליי-דאנס הממוקם ברחוב הברזל, בסמוך למקום משכנה של החברה. כאן מציעים מחיר מיוחד להשתתפות ב"קייטנת אומנות ושפים צעירים" בחודש אוגוסט לילדים בגילאי 4-9. ואופציה נוספת: קייטנה של "קרקס פלורנטין" בכפר הירוק המיועדת לילדים בגילאי 4-14. בתוכנית: מלבד מקצועות הקרקס: טרפז, טיסו וחישוק, אקרובטיקה, טרמפולינה, ג'אגלינג, הליכה על חבל, הליכה על קביים, אקרובלאנס, ליצנות וקוסמות, גם תחומי אומנות חדשים, כשכל ילד יוכל לבחור לעצמו את התכנים שמתאימים לו ולבחור בנוסף גם תיאטרון, מחול, ספורט ואומנות. הפעילות כוללת גם סיורי טבע, סדנאות העשרה וימי קונספט.

מסע אל תוך המדבר – מחנה קיץ בניצנה לילדי ונכדי הרופאים

ההסתדרות הרפואית (הר"י), מזמינה את ילדי/נכדי הרופאים/ות, למחנה קיץ ייחודי בן 4 ימים בניצנה שבדרום. המחנה ילמד מנהיגות והתמודדות עם אתגרים.

מיקום המחנה בכפר ניצנה, שבדרום הארץ נבחר בשל האתגרים הרבים הכרוכים בחיי היום יום במדבר.
משך הקייטנה: 4 ימים, כולל לינה ל-3 לילות.

תאריכים: 7-10.8

מתאים ל: בגילאים: 11-14 , ילדי ונכדי הרופאים והרופאות.

תכנית המחנה: מסלולי שטח, פעילות א"ש לילה, פעילות אקולוגית, פעילות יצירה בשימוש חוזר, פעילות בפארק סולארי, טיול אופניים, פעילות גיבוש בשטח ,Out door training ניווטים, בישולי שטח, בריכה ועוד.

מחיר למשתתף/ת: 1100 ₪

העלות כוללת: הסעה מאורגנת מנקודות איסוף, לינה באכסניה, כלכלה מלאה, הדרכה מקצועית, פעילויות וכניסה לאתרים במפורט בתכנית.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה