שיתוף

הטכנולוגיה מציעה דרכים נהדרות להתחבר ולבצע משימות ביעילות רבה יותר. חברות יכולות גם לאמץ טכנולוגיה כדרך להגדלת התפוקה בקרב העובדים ולהבטיח שסביבת העבודה הינה הרמונית.

כיצד ניתן להשתמש בטכנולוגיה כדי להעצים את ערכי הארגון?

הרחבת הגישה לנתונים

כל איש מקצוע מיומן יאמר לך, כי יש כלי נכון לכל עבודה. במקום העבודה, ה "כלי" יכול להיות פשוט גישה לנתונים. חברות מסוימות ש"מתקמצנות" עם הגישה לנתונים שלהן, אינן מאפשרות הזרמת מידע חופשית וסינרגיה בין העובדים והמחלקות. על מנת לשתף מידע בין העובדים והמנהלים בחברה, זה המקום שבו אחסון נתונים ענן הופך להיות נכס בעל ערך. על ידי הרחבת הגישה לנתונים לעובדים, הם לא ימצאו את עצמם נאבקים להגיע לנקודות נתונים מרכזיות עבור מצגות ודו"חות. זה ייצור שימוש יומיומי חלק ויחזק את הפרופיל של החברה.

אפשרות עבודה מהבית

ברגע שהילדים נכנסים למשוואה, לוח הזמנים של הבית עובר מ"נורמלי "ל"אקוטי" בתוך זמן קצר. עובדים לעתים קרובות מרגישים את הלחץ מצד האשה להיות בבית ולעזור עם הילדים. ההתחייבויות המשפחתיות תוך כדי עבודה, הופכות למעיקות.

חברה המקדמת ערכים משפחתיים צריכה גם לקדם את המשפחה של עובדיה. על ידי מתן אפשרות לעובדים לעבוד מהבית, החברה יוצרת לוח זמנים גמיש שמציב את המשפחה במקום הראשון. הודות לאינטרנט במהירות גבוהה, לא צריכה להיות בעיה עם גישה לתקשורת בין העובדים לבין החברה.

השתמשו בכלים לשיתוף פעולה, המאפשרים לכל אחד לעבוד על הפרויקט, ללא קשר למיקומו. זה יראה את מסירותך לעובדים.

סיוע בקידום תמיכה מבפנים

באמצעות אתר האינטרנט של החברה, חברות מסייעות לעובדים להתקדם בתפקידים מבפנים. זוהי דרך מצוינת להשלים את מחלקת משאבי אנוש על ידי מיקוד אנשי מקצוע אשר שיהיו המתאימים ביותר עבור המשרות הפתוחות. פרסום ההזדמנויות הללו באתר האינטרנט הפנימי של החברה, יקדם עובדים מבפנים.

שיתוף הסיפור של החברה שלך באמצעות אתר אינטרנט

הדרך הטובה ביותר לחברה לחזק את ערכי הליבה שלה היא דרך אתר האינטרנט שלה. למרות שמכירת המוצרים והשירותים הוא קריטי לחברה, ערכיה לא פחות חשובים לשיתוף באתר האינטרנט. לכל עסק יש היסטוריה. השתמש באתר כדי לספר את הסיפור שלך כדי שלקוחות יידעו היכן העסק שלך התחיל ואיך הגעת למקום שבו אתה נמצא היום.

תהליכי התקדמות העובדים

כל חברה יכולה להתאים תוכנות שיסייעו לעקוב אחר התקדמות העובדים. בדרך כלל, החברה תנהל בדיקה של חברי הצוות על בסיס שנתי, וזו תקופה ארוכה מדי לעובד כדי לברר אם העבודה שלו מוערכת ומשביעת רצון. באמצעות תוכנות מעקב אלו, העובדים יוכלו לצפות בקלות בהערכות המנהלים שלהם. גם למנהלים יהיה קל יותר לבצע הערכות ממוחשבות. כל החברה תסייע לעובדים לשפר את הביצועים שלהם, מה שיעזור לקדם את החברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה