שיתוף

חברת illusion  7  מציעה לארגונים הפקות סרטים במגוון רחב. החל בפרסומות אם לטלוויזיה, לאינטרנט וכו', דרך סרטי תדמית, סרטי מותג, מוצר, ועד סרטים לתערוכות או סרטים לצרכים פנימיים.

היתרונות של סרטים הם ברורים והמטרות משתנות בהתאם לצורך. בין תחומי ההתמחות של החברה נמנית העברת המידע, הערך או המסר בסרט – בתוך שניות או דקות ספורות.

לסרט יש כוח העברת מידע יותר מכל אמצעי מדיה אחר, בפרט כאשר העולם צופה בווידאו יותר מבכל סוג אחר של תוכן.

יתרה מכך, אין כמו מראה עיניים: האפשרות לראות את המוצר תוך העברת החוויה.

מה שנותר לאחר ההפקה הוא להפיץ את הסרט כדי להגיע לקהל רחב יותר או להגדלת מכירות.  בסיכומו של דבר, סרט איכותי ימתג את החברה או המוצר במקום גבוה יותר.

"השירותים שלנו ניתנים במסגרות שונות", מסביר אלי קליין, הבמאי, המנכ"ל והבעלים של חברת illusion  7 .

"בין אם מדובר בהפקה מקצועית של פרסומת או סרט תדמית, ובין אם צלם יוצא מטעמנו עם החברה ליום כייף של הארגון כדי שבתום יום הכייף ישאר לעובדים סרטון למזכרת".

מהן התועלות שיכולים הארגון והעובדים להפיק מהשירות שלכם, ואילו יכולות הם ירכשו הודות לשירות שאתם מספקים?

"ארגון שיעבוד איתנו יהנה מסרטון ברמה גבוהה ביותר שימתג אותו כחברה או בעל מוצר איכותי.

"סרט שנעשה באופן שמאפשר לו לבלוט בין המגוון הרב שקיים בשוק, ושנעשה באופן שמרתק את הצופה, כך שהוא מתקשה להסיר את עיניו מהמסך, מעביר את המסר בצורה חדה ומדוייקת.

"לוויז'ואל יש תפקיד חשוב בהעברת מסרים, וארגונים שעבדו איתנו רואים את התוצאות בטווח המיידי".

תן בבקשה שתי דוגמאות לשירות שנתתם לארגונים. 

"הודות למוניטין וניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום הטלוויזיה, קולנוע ואינטרנט, אילוז'ן7 עבדה עם חברות רבות בשוק המקומי כמו גם עם לקוחות בחו"ל.

"ממש לאחרונה הפקנו פרסומת לחברה שמייצרת מדיחי כלים קטנים למשרדים. הם הפיצו את הפרסומת אך ורק ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים, כדי לבחון את ההשפעה, ומאז הם מוצפים בהזמנות. וזה עוד לפני שהחלו בתהליך היצור ההמוני.

"חברה אחרת, מהתחום הרפואי, הזמינה מאיתנו סרט לתערוכות בחו"ל, והיא משתמשת בסרט כפתיח לפני כל פגישה עם לקוחות חדשים. סרט של כדקה וחצי חוסך להם הקדמה של חצי שעה".

מהם היתרונות של השירות שלכם על פני חברות אחרות שמספקות שירותים דומים?

"לעבודה איתנו יש יתרונות רבים. פרט לניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום הטלוויזיה והקולנוע, יש לנו צוות קריאטיבי מקצועי, שהוא מאוד יעיל ומאד שירותי.

"מעבר למקצוענות, הצוות שלנו מורכב מאנשים שכייף לעבוד איתם, שכן זהו מרכיב שאנחנו שמים עליו דגש חזק. חשוב לנו שהעבודה תתבצע באווירה טובה.

"הסרטים שלנו מצולמים עם ציוד משוכלל ומתקדם ביותר. תמיד מתחדשים ומשתכללים, ככה זה כשאוהבים את מה שאנחנו עושים, ולדברי הלקוחות, זה ניכר בשטח".

ליצירת קשר והזמנות ניתן לפנות בטלפון מספר: 0528664467, ובדואר אלקטרוני: info@illusion7.net

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה