שיתוף

אנה מרמילב היא מאמנת, מרצה ומעבירה סדנאות לחיזוק שליטה עצמית, לטיפול בדחיינות וליצירת מוטיבציה לכל אתגר הכרוך בכוח הרצון ברגע המכריע. מרימלב פיתחה שיטה המבוססת על מדעי כוח הרצון, תיאוריות ליצירת מוטיבציה פנימית ובניית הרגלים מועילים להצלחה בכל תחומי החיים. בהרצאותיה היא מעניקה למשתתפי ההרצאה, נוסחה ליצירת מוטיבציה פנימית. היא מלמדת איך ניתן להתגבר על מצבים כמו היעדר אנרגיה, עייפות ושחיקה בעבודה ובחיים הפרטיים

"למה ביל קלינטון לא עמד בפני הפיתוי של מוניקה לוינסקי? כי הוא התבלבל בין חשק לרצון", מסבירה אנה מרמילב בהרצאתה בכנס חשיפת מרצים של HRus. "הוא חשב שיש לו אייקיו גבוה והוא מסודר בחיים. אך התברר שלא. Nothing of the kind".

שליטה עצמית

"כי מה שכן קובע זה שליטה עצמית", אומרת מרמילב. "כוח רצון. המבחן הקלאסי לכוח רצון זה עמידה בפיתוי. יש אנשים שעבורם פיתוי זה עוגה ובורקס, לאחים סיגריות, או מכירות חיסול, פייסבוק, ווטסאפ משחקי מחשב, או מוניקה לוינסקי לביל קלינטון. כשאדם אומר: 'אין לי בכלל כוח רצון', הכוונה היא שיש לו קושי להגיד 'לא' בעת שהפה שלו, הלב שלו, הבטן שלו וכל חלק רלוונטי אחר צורח: 'כן, כן כן, כן'. ברוכים הבאים למדעי כוח הרצון.

"מהו כוח הרצון למה הוא חשוב ואיפה הוא שוכן? כוח הרצון זה היכולת שלנו לשלוט בקשב, ברגשות ובתשוקות שלנו. למה הוא חשוב? כי הוא חשוב. ביל קלינטון כבר יודע שהוא משפיע על הקריירה שלנו, ההצלחה המקצועית שלנו, על הביטחון הכלכלי, על הבריאות ועל מערכות היחסים. וזה לא סתם גוש חומר אפור. הוא מיועד לגרום לנו לעשות את מה שהכי קשה לנו לעשות. והוא מורכב משלושה הכוחות: 'תעשה', 'אל תעשה' ו'אני רוצה'.

"ביל קלינטון לא היה בהרצאה שלי ולא שמע על הכפתור 'אל תעשה'. כשאנחנו ניצבים מול הפיתוי, יש לנו כפתור פיתוי. הכפתור 'אל תעשה' מיועד לדחיינים והכפתור 'אני רוצה' יודע ליצור מוטיבציה לכל אתגרי כוח הרצון.

"אם כך, אם יש לנו את כל הכלים והכפתורים, אז למה אנחנו מאבדים את השליטה? כי במוח שלנו מתרחשת מלחמת העולמות. השליטה העצמית שלנו משותקת. אז מה עושים? נושמים ונזכרים בכפתורים. מול הפיתוי אנחנו צריכים ללחוץ על כפתור 'אל תעשה'. וכשהתוקפת אותנו דחיינות אז נלחץ על הכפתור 'תעשה'. וכדי ליצור מוטיבציה לכל אתגר, כוח הרצון יודע ללחוץ על  הכפתור 'אני רוצה', כי הוא זוכר מה חשוב לנו באמת.

"זה עוזר לנו לעמוד בפיתויים שהורסים את החיים שלנו ולעשות מה שלא בא לנו אבל מאוד כדאי לנו. עד כמה זה כדאי לנו, תיכף נראה".

מחירה של דחיינות

"מהו מחירה של גברת דחיינות? גבוה מאוד", מדגישה מרמילב. "במחקר שבוצע בארה"ב על ידי שתי חברות התברר שבכל יום עבודה, אנשים מבזבזים שעתיים בדחיינות: פייסבוק ווטסאפ משחקי מחשב, יוטיוב אימיילים. זה לא יאמן. וההפסדים הם אדירים. אנחנו לא תארנו לעצמנו שהדברים כאלה תמימים יכולים לגרום לחברות וארגונים הפסדים כל כך גדולים. אם ניקח 50 עובדים בארגון, ונמדוד כמה הם מבזבזים בשעתיים של דחיינות ההפסד יכול להגיע לכמעט מאה אלף שקל בחודש. ובשנה יותר ממיליון שקל".

הסרטון המצורף לתקציר זה, הוא רק קצה המזלג של ההרצאה המלאה של אנה מרמילב. להזמנת ההרצאה המלאה וקבלת פרטים נוספים יש ליצור קשר ישירות בטלפון או בדואר אלקטרוני:

anna.marmylove@gmail.com 

  052-4270807

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה