למוסד לבטיחות וגיהות דרוש מנהל

למוסד לבטיחות וגיהות דרוש מנהל

יו"ר מועצת המוסד לבטיחות ולגיהות הודיע על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד מנהל הארגון. תאריך היעד שנקבע להגשת המועמדות הוא 12 ביוני 2012

שיתוף

יו"ר מועצת המוסד לבטיחות ולגיהות הודיע על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד מנהל הארגון. תאריך היעד שנקבע להגשת המועמדות הוא 12 ביוני 2012.

הארגון מטפל בהיבטי הבטיחות והבריאות בקרב עובדים בשוק התעסוקה הישראלי.

מנהל המוסד יהיה כפוף למינהלת הארגון, ויהיה אחראי על כל יחידות המוסד. המעומד הנבחר יזכה לחוזה בכירים, בכפוף להנחיות הממונה על השכר במשרד האוצר.

בפירוט דרישות התפקיד המופיע באתר הארגון באינטרנט, מצוינים היבטי תיאור התפקיד, תנאי הסף להגשת המועמדות (פרטים בהמשך הידיעה), דרישות נוספות, אופן הגשת הבקשה ודרכי הפעולה של הוועדה הממיינת.

בתום שלבי המיון והראיונות, יבצעו חברי הוועדה דיון בינם לבין עצמם. חבריה יבחרו במועמד אחד מבין כולם, אולם היא רשאית להציע שניים או שלושה "פייבוריטים" תוך דירוגם למקרה שאחד הנבחרים יוותר על המינוי מסיבות שונות בתוך תקופה בת שישה חודשים.

על המעוניינים להיבחר לתפקיד להיות בעלי שבע שנות ניסיון לכל הפחות בתפקידי ניהול בכלל, ובפרט בתפקיד ניהולי בכיר בתאגיד ציבורי או עסקי; תפקיד בכיר או בכהונה ציבורית בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, משפטיים, הנדסיים או בטיחותיים; תפקיד בכיר בתחום עיסוקיו של המוסד לבטיחות ולגיהות.

בנוסף יש להחזיק בתואר אקדמי במקצועות כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מדיניות ציבורית, מנהל ציבורי, הנדסה או לימוד עבודה או תואר רלוונטי אחר. מי שאין ברשותו תואר אקדמי, יידרש לניסיון תעסוקתי בן 12 שנים באחד מהנ"ל.

 

עובדי משרד החוץ "בטוחים" עכשיו

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה