שיתוף

כשמדובר בגיוס כישרונות, חברות לא חוסכות במחשבה וביצירתיות. להלן כמה ממודעות הגיוס המובילות של השנה הנוכחית:

אנשי מכירות ל- Ebay

ebay

חברת Ebay שחיפשה אנשי מכירות החליטה לפנות למוכרים הטובים ביותר – לקוחות החברה שמוכרים את מוצריהם דרך אתר Ebay. החברה פנתה לאנשי המכירות הפוטנציאלים שלה באמצעות האתר והציעה להם עבודה תואמת באופן מושלם למוצרים שהם מכרו.

העבודה הגרועה בעולם

filadelfia-comunicacao

מחלקת הקריאייטיב של פילדלפיה Filadelfia Comunicação, מיתגה את עצמה כ"עבודה הגרועה בעולם" – קונטרה לפרסומת ברוח "העבודה הטובה בעולם." הם יצרו בלוג בשם דומה וקיבלו קורות חיים על אף הציניות.

 

מודעה באלגוריתם

craiglist

חברת craiglist שחפשה מתכנתים ערכה מודעת דרושים בצורת אלגוריתם של תכנות כשבכותרת המודעה נכתב עבור המועמדים: "האם זה נשמע כמו משהו שמתאים לך?"

 

 

 

 

שאלות במערכת גיוס

hp-express

חברת HP ביפן העניקה הזדמנות פרטנית למועמדים. היא פרסמה שאלות במערכת גיוס מועמדים חדשה והמועמדים שהשיבו עליהן זכו להתראיין אצל הנשיאים הבכירים בחברה פנים אל פנים.

 

 

מודעת ב- GPS

ikea

באיקאה חשבו על פתרון יצירתי למשיכת מועמדים. לוח מודעות נייד תומך GPS הוסע ברחבי שכונת פרברים ומסר נתוני Google Maps שמועמדים בסביבה יוכלו לראות כשהם עושים חיפוש ב- GPS.

 

איזון בין עבודה ובית

kmd

בחברת KMD הלכו על קונספט איזון בין עבודה ובית ופרסמו מודעה עם כסא גבוה (כסא תינוק) עם הכיתוב "מעבר לכך שאנו מציעים לך קריירה עם מקום לשאיפות המקצועיות ולשאיפות המשפחתיות שלך, אנו מאפשרים לך לעצב את הקריירה שלך בהתאם למצב החיים הנוכחי שלך".

 

מודעת שעון מעורר ברדיו

pure-fm

ב-Pure FM החליטו לסייע לצעירים למצוא עבודה על ידי כך שהכריחו אותם להתעורר מוקדם. ברדיו יצרו פינה מיוחדת בשעה 06:00 בבוקר עם שעון נודניק שהקריא את המשרות הפנויות באופן בלעדי בערוץ, כך שרק מי שהתעורר להאזין להן יכל למצוא לעצמו עבודה טובה.

 

 

דרוש מנהל קריאייטיב – חסרים לנו קורות חיים

creative

סוכנות פרסום בעמאן התמקדה ברב מנהלי ה- Creative במזרח התיכון כדי לבקש מהם לשלוח לה קורות חיים. הם חשבו שהדרך הטובה ביותר לעורר את עניינם לגביי המשרה המוצעת, היא לשלוח להם גלויה בדואר עם בקשה לשליחת קורות חיים. החברה שלחה למעלה מ- 100 גלויות למנהלי קריאייטיב בסוכנויות השונות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה