פיתוח כישרונות בחינם-אין-כסף

פיתוח כישרונות בחינם-אין-כסף

הנך מוזמן/נת לסמינר מקוון, הפתוח לקהל הרחב, בנושא פיתוח כישרונות, באדיבות חברת Lectora לפיתוח לומדות

שיתוף
פיתוח כישורונות
פיתוח כישורונות

Lectora, חברת התוכנה המפתחת לומדות, מקיימת סמינר מקוון בנושא פיתוח וניהול כישורים Talent Management ב-21 במרץ (יום ד'), באתר החברה. הסמינר, המיועד למנהלי משאבי אנוש, מקנה למשתתפיו ידע וכלים מעשיים לפיתוח כישורים מקצועיים ובינאישיים, כישורים ההופכים עובד טוב ל'טאלנט'. במסגרת הסמינר יוצגו כלים תיאורטיים ומעשיים לשיפור ביצועי העובדים, חיזוק מעמדם ואף העצמתם בארגון.

במרכז הכנס ידונו מערכות היחסים המרכבות בין 'ביצועים' ל'ניהול' והדרך לפתח כישורי ניהול באמצעות שבירת מוסכמות קיימות בעולם ה-HR, כדי לסלול את הדרך לפיתוח והעצמת עובדים בהתאם לצרכי הארגון ולתרבות הארגונית שבבסיסו. משתתפים בכנס ילמדו על המיתוס של הערכת ביצועים והסכנות שהוא טומן, תוך הקניית כלים להערכת עובדים נכונה, כבסיס לפיתוח וקידום העובד.

הסמינר יתמקד בשלושה נושאים מרכזיים:
– אחריות אישית של העובד על עתידו: לקיחת  אחריות אישית של העובד על הקריירה שלו ועל העתיד המקצועי שלו כמודל להצלחה אישית הטומנת בחובה יתרון אדיר לארגון.

– הצבת סדר עדיפויות: כיצד מכוונים עובדים להציב סדר עדיפויות אפקטיבי ולפעול על פיו בכל עת.

– ההבחנה בין ביצועים לכישורים כשני פרמטרים נבדלים להערכת עובדים.

[adrotate banner="27"] Lectora מספקת לארגונים כלים לפיתוח כישורים מקצועיים, מה שמאפשר להם להעלות את רמת הביצועים, באמצעות לומדות להשלמת ידע ופיתוח מקצועי בזמן-אמת. מתודולוגיות הלימוד המאפשרות לעובדים להתקדם ולהתפתח בארגון, מחזקות את מעמדו של העובד ומעלות את קרנו בקרב ההנהלה, מה שמקנה לו ביטחון ומחזק את המחויבות שלו לארגון. Lectora מציגה פתרון לפיתוח מקצועי ואישי, במטרה לשמר ולקדם עובדים, עם השמת דגש על הקניית כלים מקצועיים ספציפיים בהתאם לדרישות הארגון.

הסמינר המקוון, שיתקיים ב-21 במרץ, יאפשר לכך להיחשף לתיאוריות ולכלים הבסיסיים לפיתוח כישורים בארגון שלך. ההרשמה לסימנר המקוון באמצעות האתר.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה