שיתוף

שיווק מותג המעסיק בווידאו ברשתות החברתיות, מצריך מידע ונתונים לגבי כל אחת מהפלטפורמות וכיצד ניתן לבצע אופטימיזציה של הסרטון כדי לשווק בצורה אפקטיבית.

הנה מה שעליכם לדעת לגבי שיווק מותג המעסיק בווידאו ברשתות השונות:

סרטוני יוטיוב

YouTube היא פלטפורמת הווידאו הטובה ביותר למעורבות קהל באמצעות סרטוני DIY, סרטוני הסבר, הדרכות וידאו, המלצות ומאחורי הקלעים של קטעי הווידאו של הסצנה. חשוב לציין, כי 60% מהסרטונים ב- YouTube נצפים בניידים ושיעור השיתוף גבוה יותר גם בניידים. לכן, אם התעלמת מהכלים והטכניקות שיוצרים מעורבות טובה יותר עבור צופים בנייד, אתה מגביל את הזדמנויות ההגעה והשיתוף שלך.

לאחרונה, YouTube פרסמה את התכונות החדשות של הסרטונים באפליקציות לנייד. זהו עיצוב מחדש משמעותי שהביא למראה נקי ואופטימלי כמו גם יכולת להציג קטעי ווידאו במצב דיוקן. הפוך את הסרטונים שלך בהתאם לסטנדרטים הנוכחיים ויישם את התובנות הבאות:

האורך האידיאלי של סרטון ב- YouTube הוא פחות מ -5 דקות. אם אתה מתכנן להגדיל את אורך, התוכן, הסרטון צריך להיות מרתק מאוד.

יחס גובה-רוחב אידיאלי צריך להיות 16: 9.

המקום הטוב ביותר עבור קריאה לפעולה בסרטון YouTube הוא הסימן השני.

פייסבוק

פייסבוק כבר מזמן שמה דגש על תוכן ווידאו, ולכן תדירות תוכן ווידאו החדשות שלך גדל מדי יום. זה מספק מוטיבציה למשווקים לייצר קטעי וידאו נוספים (אורגניים או בתשלום), כדי להגדיל את הנוכחות שלהם בפייסבוק. הנה מה שאתה צריך לדעת:
כדי למשוך מספר גבוה של צפיות, סימוני 'אהבתי' ותגובות בפייסבוק, השתמשו בסרטונים מצחיקים, טיפים ל- DIY, המלצות, קידומי מוצרים וסרטונים שובי לב.
פייסבוק שמה דגש משמעותי על שידורים חיים ולכן שידור סרטוני ווידאו חיים בזמנים המתאימים, יקדם אותם מאוד.

כאשר אתה מתכנן ליצור סרטון בשידור חי, מומלץ לתכנן אותו מראש כדי להבטיח שתפיץ אותו בזמן שבו רוב הקהל שלך נמצא במצב מקוון.

האורך האידאלי של הסרטון צריך להיות דקה אחת. הצופים מאבדים עניין לאחר מכן.

יחס גובה-רוחב סטנדרטי (16: 9) אידיאלי עבור סרטוני ווידאו בפייסבוק.

הקפד שהמאמצים העיקריים יהיו עבור 3 השניות הראשונות של הווידאו בפייסבוק.
השתמש בכיתובים מושכים כדי למשוך צופים נוספים.

85% מקטעי הווידאו בפייסבוק נצפים ללא קול בגלל הגדרת ברירת המחדל.

ודא שדף הפייסבוק שלך מכיל אפקטים חזותיים המביעים את עצמם בסרטון.

פייסבוק פרסמה לאחרונה את אפליקציית “Creator” המציעה כלים בלעדיים ליצירת, קידום והזרמת קטעי ווידאו.

אינסטגרם

אינסטגרם מתגאה ב- 800 מיליון משתמשים בחודש ו- 500 מליון משתמשים פעילים מדי יום. משווקים זיהו את הכוח ואת הפוטנציאל של הפלטפורמה (במיוחד לאחר רכישתה על ידי פייסבוק) ולכן מותגים רבים כבר מפרסמים באופן קבוע לפרסם באינסטגרם.

הדרך הטובה ביותר להבין את השיווק באינסטגרם, היא על ידי פרסום סוג הווידאו בזמן הנכון. אם אתה מיישם את החלק הזה נכון, הצרכנים יהיה בדרך כלל איתך.
באינסטגרם, עליך להציג את המוצר/השירות באופן יצירתי על ידי שיתוף ווידאו או יצירת פרסום בווידאו. מודעות וידאו מופיעות בין ההזנה האורגנית של הרשת ויש להן שיעור צפייה גבוה.

השתמש ב- Instagram Stories. סיפורים אלו הם זמניים – 10 שניות לתמונה/ווידאו ומוצבים בראש הפיד. זהו כלי שיווקי מוכח עבור המותגים. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות עם סיפורים באינסטגרם כגון: להציע תוכן בלעדי, להראות את מאחורי הקלעים, להציג את המוצר בפעולה, להציג ספירה לאחור כדי להתחיל אירוע או לשאול שאלות שיגרמו למשיבים להשפיע.

האורך אידיאלי של סרטון ווידאו באינסטגרם הוא סביב 30 שניות עד 1 דקה.

10 שניות הוא אורך אידיאלי עבור סיפורים.

יחס גובה-רוחב אידיאלי הוא מסך רחב או 1: 1 ומצב לאורך עבור סיפורים.

בצע אופטימיזציה של כיתובים והערות עם hashtags.

הוספת hashtag אחת בכיתוב גורמת למעורבות נוספת של 12%.

השתמש בכלים של צד שלישי כמו Boomerang.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה