סביבת עבודה מעוצבת לעובדי החברה

סביבת עבודה מעוצבת לעובדי החברה

מורן דסה, מנהלת גיוס בקבוצת טלכלל, מספרת על בחירת עיצוב המשרדים לטובת העובדים בחברה

שיתוף
משרדי קבוצת טלכלל

משרדי קבוצת טלכלל. צילום: יח"צ

לקראת חג החנוכה ובדגש על סביבת פיתוח מוארת ויצירתית לעובדים, בקבוצת טלכלל שמים דגש מיוחד על משרדים מעוצבים שיספקו השראה ויעודדו את העובדים ליצירתיות.

מורן דסה, מנהלת מחלקת גיוס של קבוצת טלכלל, מספרת על המחשבה מאחורי קו העיצוב.

כמה זמן החברה קיימת והיכן משרדיה ממוקמים?

"חטיבת הלקוחות של קבוצת טלכלל קיימת למעלה מ- 20 שנה והיא מובילה ומנוסה בהפעלת מוקדים טלפונים חיצוניים בתחומי שירות הלקוחות, שיווק ומכירת מוצרים ושירותים, טלמרקטינג, תמיכה טכנית, טיוב נתונים, המרצת מועמדים לבחירות, תשלומים וביצוע תרומות, תיאומי פגישות, ועוד

משרדי החברה ממוקמים ברחוב נחלת יצחק 38 בתל אביב. בגבול רמת גן ובמרחק הליכה קצר מתחנת רכבת השלום (עזריאלי). כמו כן, יש מספר שלוחות הממוקמות בפתח תקווה, אלעד, ירושלים".

מהי חשיבות עיצוב סביבת עבודה השראתית ונעימה לעובדים מבחינתך? עד כמה אתם שמים דגש בבחירת העיצוב, מבנה המשרדים, הציוד הטכנולוגי, התאורה הטבעית, וכד'?

"כיוון שכמות העובדים החטיבה גדולה ויש תנועה גבוהה של פרויקטים ועובדים, חטיבת הלקוחות משקיעה בבינוי, שיפוץ, שדרוג ועיצוב המוקדים באופן שגרתי וזאת כדי לשפר את סביבת העבודה ולדאוג שתמיד תהיה חדשנית, נעימה ונוחה.
העובדים מגיעים למקום עבודה המצויד במיטב האביזרים כגון: אוזניות, מחשבים, טלפוניה באיכות גבוהה ומסכי פלזמה המשקפים נתוני עובדים אונליין ומעודדים אותם לתחרות ולאנרגטיות.

כדי לצמצם את רעשי הרקע במוקדים הושקעו הרבה משאבים על מנת שהאקוסטיקה תהיה מהטובות ביותר. כל אלו מובילים לכך שרמת האפקטיביות של העובדים תהיה מרבית".

כיצד משפיעה סביבת עבודה איכותית על היצירתיות והפרודוקטיביות של העובדים?

"חטיבת הלקוחות היא יחידה ורסטילית לחלוטין ומכילה מערך של מוקדים קבועים, לצד מערך של מוקדים זמניים ייעודיים המוקמים לצורכי פרויקטים או פעילויות ממוקדות.

בכל אחד מהמוקדים ישנו מנהל וראש צוות והמוקדים זוכים לרמת שירות גבוהה, ידע וניסיון מקצועי רב שנים גם מהמנהלים הישירים וגם מכל אחת מהמחלקות המקצועיות המלוות אותם בכל עת ואחראיות על תפעול, מחשוב, גיוס והדרכה.

סביבת העבודה המחבקת והמקצועית היא זו שתורמת לאווירה החיובית במוקדים ולמחויבות המרבית של העובדים".

ספרי על עיצוב המשרדים שלכם, כיצד הם נראים?

"כל אחד מהמוקדים צבוע בצבעי הלוגו של הלקוח אותו הם מייצגים וזאת כדי ליצור חיבור אמתי ומחויבות מלאה בין העובדים לבין המותג.

בחלק מהמוקדים הקבועים יש נציגים שלהם יש עמדה קבועה משלהם שבה הם מקשטים אותה כראות עיניהם מה שתורם לאווירה הביתית והחמימה המאפיינת את חטיבת הלקוחות".

מה היתה המחשבה מאחורי בחירת העיצוב?

"המחשבה מאחורי עיצוב המוקדים הייתה ליצור סביבת עבודה נעימה, משפחתית, אנרגטית כזו שמובילה לכך שעובדים מגיעים כל בוקר עם חיוך".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה