ניהול הון אנושי בגן עדן

ניהול הון אנושי בגן עדן

אוסטרליה: כנס ה-HR השנתי יחל מחר ויערך במשך יומיים בלונה פארק בסידני

שיתוף
כנס משאבי אנוש
כנס משאבי אנוש

השילוב של Business & Pleasure הוא כבר מזמן מוכר ואפילו מובן. ברוב הענפים נהוג לשלב כנסים, סמינרים וקונגרסים מקצועיים עם פעילויות מהנות (מסיבות קוקטייל, אורחות מפנקות ואפילו מופעים אמנותיים). אבל כנס מקצועי שנתי בלונה פארק – זה כבר אירוע שמעט מאוד ענפים מקצועיים זוקפים לזכותם.

הכנס השנתי של קהילת משאבי אנוש באוסטרליה, שיחל מחר (ד') וימשך במשך יומיים, יתקיים בלונה פארק בסידני. למעלה מ-1,000 אנשי מקצוע מתחומים שונים בעולם ה-HR (מנהלי משאבי אנוש, רכזי גיוס, השמה והדרכה, יועצים ארגוניים ועוד) צפויים להגיע לאירוע, מכל קצוות אוסטרליה, להשתתף בכנס השנתי שמוקדש לנושא ניהול ההון האנושי.

הכנס, הפתוח (בחינם!) לכל העוסקים במקצועות משאבי אנוש, מציע למשתתפיו סדנאות עבודה אינטראקטיביות, ומגוון הרצאות ומצגות ב-38 ביתנים המציגים כל אחד פתרון או מגוון פתרונות חדשים לניהול משאבי אנוש, קרי חידושים בתוכנות ניהול הון אנושי, מודלים חדשים, ספרות מקצועיות, שירותי מיון והשמה, פתרונות לניהול שכר ועוד.

אם ההזמנה (החינמית) ליומיים של עסקים ותענוגות בלונה פארק השוכן בחופי סידני המדהימים לא נשמע לכם מזמין מספיק, אז הנהלת הכנס החליטה לערוך השנה הגרלה בין המשתתפים. iPad, סופי שבוע באוסטרליה, סוף שבוע בפיגג'י ומכונית חדשה מדגם סוזוקי – הן חלק מהמתנות שיוגרלו בין משתתפי הכנס. אז שימו לב, עוד לא מאוחר מידי להתקשר לסוכן הנסיעות שלכם או לבדוק באינטרנט, בדקה ה-90, האם נותרו כרטיסים הלוך חזור לאוסטרליה. ואם לא, אז רק הלוך.

 

זה הזמן להירשם לכנס חדשנות בטכנולוגית HR

חברת HRus בשיתוף פעולה ראשוני עם 'אנשים ומחשבים' נערכת לקראת כנס חדשנות בטכנולוגיית HR, שיתקיים ב-2 במאי 2012 במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א. כנס זה יהווה הזדמנות חד-פעמית למנהלי משאבי אנוש להדק את הקשר עם מנהלי ה-IT כדי להוביל יחד תהליכי קליטה והטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות לניהול ההון האנושי בארגון. מטרת הכנס הינה לחבר בין שתי הקהילות (HR  ו-IT) ולהדק את יחסי הגומלין ביניהן תוך הצגת הכלים, הפלטפורמות, המודלים והטרנדים המובילים את ענף משאבי אנוש ואת החידושים הטכנולוגיים בתחום.

נותרו עדיין מספר מקומות פנויים למרצים מקצועיים באחד התחומים. ניתן להגיש מועמדות באמצעות המייל Yram@hrus.co.il. נשמח לראותך בכנס!

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה